De bonte van mij is ook niet lekker.... we dachten gister dat ie een beetje koliek had.. Heb vandaag wel gewoon gereden en ze liep opzich wel fijn alleen ze was heel duf.... heb haar net buiten gezet moeten maar even zien hoe die morgen is...
Ohw klote Iris, kan ie nog optijd komen? Royal heeft dr ijzers er ook net weer extra stevig onder gekregen Maar gisteren liep ze toppie, hopelijk houdt ze die vorm ff, dan komt het morgen goed... Maar 'k reken maar nergens op (A)...
Ik kom de hele dag naar Peize, want Tolbert is afgelast. Ben wel tussendoor even weg, want moet Marije helpen. Iedereen alvast succes voor morgen en hopen dat iedereen kan rijden
Ow Trisca, dat is vervelend, maar Peter kan altijd wel snel toch? Tenminste wel als je zegt dat je een wedstrijd hebt En Rieta, beterschap met de bonte....
De bonte lijkt al wat opgeknapt dus kom morgen gewoon en tequilaRos ik moet als 8e in dezelfde ring als ilse
super Rieta!!
Gister was haar buik nog wat opgezet, maar ze had gelukkig ook al zin in gras. Volgens mij heb je er heel erg goed aan gedaan om even met haar te gaan wandelen, dit had heel anders af kunnen lopen..
Ik moet als 9e en als 18e in ring 5 & 6
Succes allemaal en tot morgen en neem de zom mee!!
Ik ben er uhh, vanaf 3 uur ofz, haha.... Eerst ff kadootjes uitpakken, dan paard wassen/vlechten en naja, kwart voor 3 weg dus we zijn er rond 3 uur... Tot dan!!
idd ben blij dat het nu weer wat beter gaat ik ga hem zo even wassen en hopen dat ie wit blijft vanacht morgen om kwart over 5 de wekker blehhhhh maarja je moet er wat voor over hebben ilse en ik gaan 's middags nog weer heen dus we zien dan nog wel een paar