conny14 schreef:hou zelf ff op, ik heb lingh in het echt gezien in indoor brabant, en toen was hij zeker wel goed!! Hij kan toch ook weleens zijn dag niet hebben, rijd jij dan altijd de sterren van de hemel. ook niet denk he!!
Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!
Deze uitspraak vind ik echt nergens op slaan van jou hoor!
Lingh is zeker wel goed en super met Edward erop. Waarom staat hij in Las Vegas dan 2e en ook in Indoor Brabant, en was iedereen het erover eens dat hij in Indoor Brabant moest winnen.
Dus ik denk dat je ongelijk hebt en Lingh zeker wel goed is!! dat hij 2 keer minder presteerd hoeft nog niet te zeggen dat hij slecht is!!
Connie.... Ik denk dat jij mij niet begrijp en gezien het feit dat je mijn woorden verdraai en me daarna ook nog eens een loer wil draaien met kinderachtige uitspraken, zal ik proberen om wat duidelijker te zijn...
Ten eerste zeg ik niet dat Lingh slecht is... de glans en de glorie is er vanaf!! Tof dat jij Lingh in het echt heb gezien (WOW) maar met jou zovelen dus..... Als jij bij voorhand al weet dat ik geen verstand heb, geen GP rijd en dat ik dat ook nooit zal rijden omdat ik Lingh geen goed paard vind, kan ik jou vertellen dat je er niet verder naast kunt zitten....
Lingh is geen slecht dier... maar de essentie van de dressuur is te rijden met LICHTE en liefst onzichtbare hulpen... Een blinde ziet het opprikken van Edward nog wel en ik vind het totaalbeeld storend en uiterst onvriendelijk!!
Ja je kan je dag wel eens niet hebben, wel eens, maar de laatste tijd getuigd Lingh niet van ongedwongen, harmonieus en lichtheid!!
Ik heb nooit gevonden dat Edward indoor brabant moest winnen, integendeel zelfs... Ik vond de graad van africhting en vooral de fijne afstemming van het geheel niet optimaal, er zaten nog teveel storingen in!!
Het was een veelbelovende combinatie en dat kan het ook echt wel weer worden, maar eerst moet de gouden middenweg worden gevonden tussen de training en de dekdienst!!
Ik ben niet weg van Gal's rijstijl, maar ach... smaken verschillen...