Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trisca schreef:
Wat gezellig dat ik bij jou ik de baan zit Kim
trisca schreef:Ik hoop dat alles een beetje goed gaat en ik eindelijk er weer volop voor kan gaan in Zuidlaren. Eigenlijk ga ik mij steeds beroerder voelen de laatste tijd. Naja morgen maar eerst de Pavo rijden en wachten op de uitslag van het bloedonderzoek...![]()
Wat gezellig dat ik bij jou ik de baan zit Kim
rhapsody schreef:Even een beetje offtopic maar hoe is het gegaan vandaag.. hij was wat op, op een gegeven moment of niet..?!we hebben wel erg mooie stukken gezien:)
Rieta schreef:Is wat iris... Hoop idd dat je weer beter bent. de laatste keer oefenen met tempie voor de kampioenschappen
SelenaV schreef:Hoop dat het zondag wel door gaat! vooral omdat de paarden eerst het hele veld kapot schoppenhmm
SelenaV schreef:Hoop dat het zondag wel door gaat! vooral omdat de paarden eerst het hele veld kapot schoppenhmm
trisca schreef:SelenaV schreef:Hoop dat het zondag wel door gaat! vooral omdat de paarden eerst het hele veld kapot schoppenhmm
Ik zal die van mij (178 hoog) watjes indraaien ipv stotenen om de vieze plekken heenrijden