Milkshake verkocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_Jarig

Re: Milkshake verkocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 11:07

beetje stom/dom dat alle FEI pony's(laat ik ze maar zo noemen) nu naar haar gaan. Eerst Dodo en Aladin(zoals al gezegd, door mara de vries naar/in het Z2 gereden) toen Milkshake en nu weer Sunlight, het moet echt niet gekker worden zeg.. Gun een ander persoon ook zo'n pony, want zoals al gezegd je kan maar op 1 pony het Ek rijden en wat moet er met de rest dan??? heeft nederland eens kwaliteitspony's en dan doen ze dit soort dingen
ohwja als Power nou ook nog naar dr toe gaat, dan breekt mn klomp en dan blijft er nog 1 pony over voor dr (ouders) om te kopen-> hoby

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 11:40

Misschien gunnen ze Milkshake wel aan een ander, weet jij veel, die hem wat meer mans is. Maar ja, we kunnen wel blijven discussiëren hierover maar wat schieten we daarmee op, ik trek wel m'n eigen plan.

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 11:53

tja, waarom hebben ze m dan gekocht?? ik vind het wel beetje veel van het goede, maar ja, wie ben ik, en verder maakt het me ook niet uit, maar dit vind ik gewoon raar, alle toppony's opkopen :S

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 12:10

Ik vind het raar en ben óók jaloers, maar dat is een hele normale reactie hierop. Je ziet niet zo heel vaak dat men twee toppony's heeft, laat staan twee EK-pony's, wat men wel heel vaak ziet, is dat men een leerpony heeft die al Z heeft gelopen en daarnaast een groene, die men alles moet leren. Dat laatste lijkt mij eigenlijk het leukst. Als je zo'n beestje helemaal naar de Z hebt gereden, dan heb je het gevoel dat je trots kunt zijn op jezelf (ik heb zelf ook een groene pony naar het Z gereden).

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:31

Sullie97 schreef:
Ik vind het raar en ben óók jaloers, maar dat is een hele normale reactie hierop. Je ziet niet zo heel vaak dat men twee toppony's heeft, laat staan twee EK-pony's, wat men wel heel vaak ziet, is dat men een leerpony heeft die al Z heeft gelopen en daarnaast een groene, die men alles moet leren. Dat laatste lijkt mij eigenlijk het leukst. Als je zo'n beestje helemaal naar de Z hebt gereden, dan heb je het gevoel dat je trots kunt zijn op jezelf (ik heb zelf ook een groene pony naar het Z gereden).

k ben niet jaloers(want ik rijd geen pony's meer en dus zou ik ook niet 1 van die pony's willen hebben)maar ik vind het gewoon zonde voor de sport, als alle ek pony's naar haar gaan, hebben we 1 lid inhet team en verder?!? kom op zeg, gun andere kinderen met evenveel(misschien wel meer) talent ook zo'n pony zodat we straks een ''super''team hebben en niet zoals nu: 1 lid(en laurens met hoby totaal 2) met 4 pony's

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:38

Het is geen kwestie van gunnen, het is hebberigheid. Als je alles opkoopt( nu dus al 4 pony's) kan er niemand meer om je heen en moeten ze je wel in een kader plaatsen.
Wat zijn de wedstrijd prestaties van dit meisje tot nu toe, ik lees alleen dat ze provinciaal kampioen in de M is geweest met een pony die al door Mara de vries naar het Z2 cat C is gereden. Dat is leuk, maar nou niet echt een superprestatie.

Waaruit blijkt het supertalent van dit meisje? Of zit het toch in de portomonnee van haar ouders?

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:45

ik vind/denk dat het in de portomonnee van haar ouders zit, maar das mijn mening die ik hier waarschijnlijk eigenlijk niet mag zeggen. ik geloof dat zij ook weer meedoet met de regiokampioenschappen, ben benieuwd hoe ze gaat rijden. Tot nu toe hoor ik alleen maar lovende verhalen over haar, maar echte resultaten hoor ik niet
*ik vind wel dat je een sterk punt hebt met je ->Als je alles opkoopt( nu dus al 4 pony's) kan er niemand meer om je heen en moeten ze je wel in een kader plaatsen(quote amondi)

MissesYou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 12:50

Ik heb haar zien rijden in de M op Dodo en Aladin. Ik weet het het is niet netjes en sportief om via internet iets over haar te zeggen maar ik was egt niet onder de indruk van haar rijden. Ze scoorde wel goe din de 160 moet ik zeggen, maar dnek egt dat die pony's teveel knoppen voor haar hebben. Natuurlijk word ze goed begeleid door Mara de vries en bij V Baalen dus opzich de pony's zullen het niet slecht krijgen, maar het si niet goed voor de ponysport in NL

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:44

amondi schreef:
Het is geen kwestie van gunnen, het is hebberigheid. Als je alles opkoopt( nu dus al 4 pony's) kan er niemand meer om je heen en moeten ze je wel in een kader plaatsen.
Wat zijn de wedstrijd prestaties van dit meisje tot nu toe, ik lees alleen dat ze provinciaal kampioen in de M is geweest met een pony die al door Mara de vries naar het Z2 cat C is gereden. Dat is leuk, maar nou niet echt een superprestatie.

Waaruit blijkt het supertalent van dit meisje? Of zit het toch in de portomonnee van haar ouders?

Ik ben het wel met je eens amondi

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:04

Idd, ik ben het ook met Amondi eens!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:17

Ik lees net bij vraag maar raak, dat Mara gaat stoppen met Power...
Nu maar hopen dat de portomonnee nog een dubbele bodem heeft.

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:25

Sterkte robin dat je mikshake niet meer tot je beschikking hebt.

En voor Maria is het hartstikke leuk dat ze zo'n goede pony nu kan rijden.

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:32

amondi schreef:

Daar zit m de kneep, voila hier is een nieuw "rabobanktalent" ontstaan

Loesvb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:37

Sullie97 schreef:
Je ziet niet zo heel vaak dat men twee toppony's heeft, laat staan twee EK-pony's, wat men wel heel vaak ziet, is dat men een leerpony heeft die al Z heeft gelopen en daarnaast een groene, die men alles moet leren. Dat laatste lijkt mij eigenlijk het leukst. Als je zo'n beestje helemaal naar de Z hebt gereden, dan heb je het gevoel dat je trots kunt zijn op jezelf (ik heb zelf ook een groene pony naar het Z gereden).

Dat gaat blijkbaar dus niet, t is ook nog maar zo`n jong kind
>;)

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 17:42

Haha, nou een meisje bij mij op de ponyclub, zij was op haar twaalfde al Z met een "computerpony" en kreeg van haar ouders een groene pony erbij om zelf alles te leren. Deze pony is M2 geworden en zit nu in Zweden.

Ooit zal die Maria toch een groene pony gaan/moeten rijden, omdat er simpelweg geen "computerpony's" meer over zijn.

Zorgzaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:44

Suzanne F. schreef:
Dit is idd wel een beetje jammer ja. Wat moet zo iemand met 2 toppony´s? Je kan er maar op 1 zitten toch? Vooral op een E.K ofzo?

Ja hier kan ik ook wel kriebelig van worden. (Dan maar afgunst ja, ik geef het toe). Zo zit de paardensport in elkaar ja, het draait bijna alleen maar om geld, dus de juiste paarden/pony´s, daarbij de juiste begeleiding en de juiste middelen en voila je hebt talent.

Geef zo´n meisje een 3 jarige (nou vooruit, net zadelmakke dan) en laat het er daar maar mee uitzoeken met 1 x in de week les. Daar heb ik meer bewondering voor eigenlijk.
Beetje jammer als je het zo makkelijk in je schoot geworpen krijgt. En dan nog niet 1 maar 2 zeer goede pony´s. Hoe oud is dat meisje joh? Beetje karakter en doorzettingsvermogen kweken kan ook geen kwaad dacht ik?!

(ja jongens ik weet dat ik gefrustreerd ben)

Dan heeft die verwende druif tenminste een reserve EK pony

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:53

Achja, ik zal hier geen oordeel scheppen , ik ken heel het meisje niet.

Maar iedereen die een paard heeft is verwend toch? Het is maar net wat je nodig hebt om helemaal tevreden te zijn.
Ik ben bijv. heel blij met mijn L1 pony Maar ik snap als een meisje ambities heeft en de ouders geld, dat daar een goede pony voor komt..

Zoals Robin zelf al zei: Ze is een leuke meid. Het is uiteindelijk Robin's pony die weg gaat, waar zij zich al bij neer heeft gelegd en nu zelfs blij mee is..

Dus ik wens ze veel succes in de toekomst!

(Ik snap overigens de andere meningen ook wel, maar ik kan me hier nou niet druk om maken )

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:09

Nou iets minder kan het wel he mensen, over verwende druif enzo
Ik bedoel wie zou dat nou niet willen! (ik iig wel )
Ik ben het er wel mee eens dat het imo geen zin heeft om 2 of 3 ek pony's te hebben aangezien je er maar 1 kunt meenemen. En dat zou zonde zijn van de andere pony's en talentjes die dan thuis moeten blijven. Maar ja misschien kijken ze met wie ze het beste klikt ofzo en houden er dan uiteindelijk 1, ik heb geen idee!

Vind het iig knap van dr als ze al zo ver zou komen uberhaupt, want bedenk je eens in, iemand die 11 is MOET wel talent hebben om op EK niveau te rijden hoor, hoe goed die pony ook mag zijn! Mijn zusje is 11 en kan leuk rijden, maar zelfs met een EK pony onder de kont, zou zij dat niveau nu nog lang niet halen hoor. 11 is helemaal nog niet zo oud!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:00

Ho, ho, ze rijdt niet op Fei niveau, ze heeft 1 keer de regio kampioenschappen voor C pony's in het M gewonnen.
Met een pony die door Mara de Vries naar het Z2 al was gereden.
Dat heeft Lotte Jansen ook gepresteerd en een clubgenootje van ons ook. C pony's is geen grote catagorie, ook niet zo lastig om te winnen als je pony door Mara is gereden.

Dus, kom maar op met dat talent, ik zie het (nog) niet.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:11

Ow oke, ik dacht dat ze al echt op hoger niveau reed
Maar ik blijf erbij dat ze wel talent heeft als het er wel lukt dan!

lindaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:27

Ach tegenwoordig is er veel te koop, blijkbaar zelfs talent...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:51

Ohw ohw ohw, mensen doe eens volwassen. Het is toch geweldig voor zo'n kind om zulke pony's te kunnen rijden (en krijgen). Die pony's moeten toch iedere dag gereden worden, vanzelf gaat het niet hoor! Maria heeft heel goede begeleiding en over een paar jaar zijn jullie trots op zo'n jong ding wanneer zij medailles voor Nederland in de wacht sleept.
Kom op zeg, probeer het Bokt-niveau is een keer op de krikken.

MissesYou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:57

tuurlijk zullen we trots zijn, maar ik denk dat iedereen wel in zijn hoofd houd dat het wel via andermans goede pony's is gekomen

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:00

MissesYou schreef:
tuurlijk zullen we trots zijn, maar ik denk dat iedereen wel in zijn hoofd houd dat het wel via andermans goede pony's is gekomen

Ja maar wat maakt dat dan uit? Sunlight had ook al Z2 gelopen, Power tja wat moet ik daar nog over zeggel? Basalt ook onder Ashley, Hoby in Dtls. Denk je nou echt dat ieder kind zijn/haar pony zelf opleid? Daar is de kwaliteit van de pony's in Ned te laag voor en de kinderen hebben gewoon te weinig tijd om dat gewenste niveau te behalen. Dan is het toch geweldig om een geschoolde pony te kopen?

MissesYou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:03

Barbara_m schreef:
Dan is het toch geweldig om een geschoolde pony te kopen?

Maar niet 4 geschoolde pony's van zeer hoog niveau, en misschien 5. Ik wens haar alle geluk van de wereld met haar pony's maar ik vind het jammer voor de ponysport.