ohwja als Power nou ook nog naar dr toe gaat, dan breekt mn klomp en dan blijft er nog 1 pony over voor dr (ouders) om te kopen-> hoby

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sullie97 schreef:Ik vind het raar en ben óók jaloers, maar dat is een hele normale reactie hierop. Je ziet niet zo heel vaak dat men twee toppony's heeft, laat staan twee EK-pony's, wat men wel heel vaak ziet, is dat men een leerpony heeft die al Z heeft gelopen en daarnaast een groene, die men alles moet leren. Dat laatste lijkt mij eigenlijk het leukst. Als je zo'n beestje helemaal naar de Z hebt gereden, dan heb je het gevoel dat je trots kunt zijn op jezelf (ik heb zelf ook een groene pony naar het Z gereden).
amondi schreef:Het is geen kwestie van gunnen, het is hebberigheid. Als je alles opkoopt( nu dus al 4 pony's) kan er niemand meer om je heen en moeten ze je wel in een kader plaatsen.
Wat zijn de wedstrijd prestaties van dit meisje tot nu toe, ik lees alleen dat ze provinciaal kampioen in de M is geweest met een pony die al door Mara de vries naar het Z2 cat C is gereden. Dat is leuk, maar nou niet echt een superprestatie.
Waaruit blijkt het supertalent van dit meisje? Of zit het toch in de portomonnee van haar ouders?
amondi schreef:Waaruit blijkt het supertalent van dit meisje? Of zit het toch in de portomonnee van haar ouders?
Sullie97 schreef:Je ziet niet zo heel vaak dat men twee toppony's heeft, laat staan twee EK-pony's, wat men wel heel vaak ziet, is dat men een leerpony heeft die al Z heeft gelopen en daarnaast een groene, die men alles moet leren. Dat laatste lijkt mij eigenlijk het leukst. Als je zo'n beestje helemaal naar de Z hebt gereden, dan heb je het gevoel dat je trots kunt zijn op jezelf (ik heb zelf ook een groene pony naar het Z gereden).
Suzanne F. schreef:Dit is idd wel een beetje jammer ja. Wat moet zo iemand met 2 toppony´s? Je kan er maar op 1 zitten toch? Vooral op een E.K ofzo?
Ja hier kan ik ook wel kriebelig van worden. (Dan maar afgunst ja, ik geef het toe). Zo zit de paardensport in elkaar ja, het draait bijna alleen maar om geld, dus de juiste paarden/pony´s, daarbij de juiste begeleiding en de juiste middelen en voila je hebt talent.
Geef zo´n meisje een 3 jarige (nou vooruit, net zadelmakke dan) en laat het er daar maar mee uitzoeken met 1 x in de week les. Daar heb ik meer bewondering voor eigenlijk.
Beetje jammer als je het zo makkelijk in je schoot geworpen krijgt. En dan nog niet 1 maar 2 zeer goede pony´s. Hoe oud is dat meisje joh? Beetje karakter en doorzettingsvermogen kweken kan ook geen kwaad dacht ik?!
(ja jongens ik weet dat ik gefrustreerd ben)
MissesYou schreef:tuurlijk zullen we trots zijn, maar ik denk dat iedereen wel in zijn hoofd houd dat het wel via andermans goede pony's is gekomen
Barbara_m schreef:Dan is het toch geweldig om een geschoolde pony te kopen?