love_sodera schreef:En trouwens, wat mochten Irene en Sietske nou? Naar de clinic van Anky, maar waarom? Omdat ze allebei in de dressuur en t springen doormochten? Maar er waren toch meer combi's die in springen en dressuur door mochten? Of mochten ze dat omdat ze hoog dressuurden en sprongen, en voor Sietske hoog springen en dressuurt?
Ik zal het even uitleggen: In Nunspeet word dinsdag en woensdag dat grote Nationale Concours Hippique gehouden. Om bezoekers te trekken organiseerden ze toen een clinic van Anky van Grunsven. Ze hebben toen naar 4 in de buurt liggende verenigingen (Hierden, Hulshorst, Nunspeet en Doornspijk) een brief gestuurd dat ze 1 iemand af mochten vaardigen naar die clinic. Dat kon door loten, een onderlinge wedstrijd of door gewoon iemand te kiezen... je mocht het zelf weten zegmaar. Dus Sietske mocht voor Hulshorst, ik voor Nunspeet, Aniek Hop voor Hierden en nog iemand voor Doornspijk. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Ik denk dat de omroepster het zo vaak omriep omdat zij in de organisatie van dat concours zit. Dat vond ik niet erg want heel veel mensen waarvan ik dacht dat ze het al wisten kwamen ineens naar me toe van oh ik hoor het net wat leuk! enzovoort