Wie gaat er naar het regiokampioenschap, zuid-holland!! ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamalvaro

Re: Wie gaat er naar het regiokampioenschap, zuid-holland!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:18

En wie is er al zenuwachtig

Ik merkte van de week dat ik te veel mijn bst deed met de training en dat het dus niet meer lukte. Nu heb ik het weer op een laag pitje gezet en gaat het weer goed. Hebben jullie hier nou ook last van?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 12:44

ja zoiets ja! Olivier is de laatste weken ook niet helemaal in vorm, reageert erg slecht op mijn hulpen en erg hyper op het moment dat mijn instructrice als extra hulp klikt.

Heb hem nu vrijdag gelongeerd, zaterdag en zondag vrij en vandaag longeren met bijzet. Het is wel een risico, maar zn koppie moet ff leeg, hopen dat het morgen beter gaat, ga dan weer rijden!

*edit* zie net op de lijsten dat er in mijn ring 3 afmeldingen zijn, dat zou betekenen dat we met 17 zijn en er mogen er 10 door naar zaterdagochtend..... Dat maakt t wel iets makkelijker.....

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 13:22

Ja maar van die startlijsten snap ik niets. Wij (ring 13) begonnen met 18 man. Toen 16 man en nu weer 18 man. Nou ja mijn starttijd is in ieder geval steeds hetzelfde gebleven.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:23

soms proberen ze reserves te krijgen, van d eigen kring natuurlijk, maar niet elke kring heeft reserves...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:41

Hmm bij mijn ring deden er eerst ook maar 17 mee.. nu weer 19 volle pond dus... maar goed, ga ik niet door jammer dan.. heb er toch mogen rijden.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 15:50

Michelle77 schreef:
soms proberen ze reserves te krijgen, van d eigen kring natuurlijk, maar niet elke kring heeft reserves...

Ja en dat is wel jammer...ik zou best wel even als M1-reserve van een andere kring willen optreden! (had toch ook 60% op de kring maar niet geselecteerd).
Ik ga nu maar mee als supporter voor clubgenoten in de Z1 en M1...

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:27

Ja dat snap ik ja! hihi Helaas wel jammer dat je je niet geselecteerd hebt. Ik meen te herinneren dat je vorig jaar wel meedeed? Ook L2 toch?

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:38

Ja klopt, volgens mij heb ik jou nog zien rijden op de zaterdag toen.
Ik reed die vrijdag in een gigantische wolkbreuk en was toen niet door naar de zaterdag, ergg jammer want het ging best goed ondanks het feit dat mijn laarzen volliepen...

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:40

Hahaha idd vorig jaar was het echt erg, vanaf donderdag word het ''zomer'' weer.. werd wel 's ff tijd heh!! Dus als het goed is rijden jullie droog

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:44

Ja maar ik mag dus niet, tenzij ik nu snel naar een andere kring overstap waar ze geen reserves hebben...

Maar goed, als ik moet voorlezen blijf ik misschien ook droog...Die pagina met dat L2 proefje is in ons proevenboekje helemaal vergaan toen

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 16:57

ik heb mn proef gelukkig wel droog gereden toen (was gewoon 2e!!!!) maar losrijden niet, zelfs onweer erbij. Mijn jasje was ik vergeten uit mn hoes te halen, dus de volgende ochtend was die nog flink nat! Maar al met al, van mij mag het hetzelfde weer zijn, als ik dan hetzelfde resultaat heb als vorig jaar.....

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:10

Hoe deden jullie dat vorig jaar met de blouche en rijbroek, die is immers niet meer wit na het rijden. En wassen gaat eigenlijk ook niet omdat je gelijk de volgende ochtend weer moet rijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:30

Je hebt toch een wasmachine, anders misschien raadzaam om direct na je proef weer je andere broek eroverheen te doen, op die manier kan hij ook niet vuil worden.

Ik heb 2 setjes, wit en creme, mocht mijn creme zo vies worden en ik het niet voor de volgende dag schoon krijg (wat onmogelijk is denk ik) kan ik nog altijd in het wit starten, mocht ik natuurlijk doorgaan!

Ik vind alles prima, regen vind ik ook niet erg, behalve gietregen, dan wil hij nog weleens met zijn kont tegen de regen in gaan staan, niet echt leuk als dat in mijn proef gebeurd! Maar regen + wind vind ik het ergste!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 17:46

JA wij hebben een wasmachine Maar het lukt dan nooit om vervolgens het ook weer droog te krijgen. Nu heb ik wel twee witte rijbroeken, en blouche zien ze toch niet echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:07

Trouwens.. misschien ben ik heel erg blond.. maar hoe zit dat met de geldkwestie?

Moet je gewoon startgeld betalen? Is dat dan eenmalig, of moet je elke keer als je doorgaat weer geld betalen?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 18:39

ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren, maar geloof dat alleen de vrijdg betaald moet worden ofzo, die punten tellen ook gewoon de rest neit. zoiets, maar weet het niet zeker

Somebody_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 19:25

je moet vrijdag 7,50 betalen en dan zaterdag ook 7,50 geloof ik, staat allemaal in het vraagprogramma hoor

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 20:00

8. Startnummers

De deelnemende combinaties aan de indivi­duele kampioenschappen zijn verplicht het door de organisa­tie gekregen startnummer duidelijk zichtbaar te dragen. Deelnemers die zich zonder startnummer te paard op het voorter­rein of elders op het wedstrijdter­rein bevinden, kunnen van (verdere) deelname worden uitgesloten

13. Inschrijfgeld

Het inschrijfgeld is als volgt vastgesteld;

Dressuur;

- Vrijdag B t/m Z2 € 7,50 per combinatie

- Zaterdagochtend B t/m Z2 € 7,50 per combinatie

- Zaterdagmiddag wordt geen inschrijfgeld in rekening gebracht.

Springen:

- B t/m ZZ € 7,50 per combinatie

N.B.:- Het inschrijfgeld moet ter plaatste contant worden voldaan bij het wedstrijdsecretariaat

voordat er wordt gestart.

Deelnemers die hun inschrijfgeld niet hebben voldaan mogen niet starten.

- Startnummers worden toegekend bij inschrijving en kunnen op de wedstrijddag bij het

secretariaat worden opgehaald tegen betaling van de borg en het inschrijfgeld.

- Borg startnummers € 5,00.

Als ik het gied gelezen heb krijg je dus op het wedstrijdterrein je startnummer en hoef je die niet zelf te kopen.

Jennytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 09:33

hoihoi

Ik kan niet meer mee doen me paard word vandaag geholpen aan zijn wolfstand en dan mag ik 4 dagen niet rijden echt super jammer maar ik kom wel kijken want mij vriendin moet ook maar dan in de L2

groetjes Jenny

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 12:37

En?? Hoe gaat bij iedereen de training?? Is iedereen er een beetje klaar voor? haha

Ik ben er tussen 2 en half 3. Ik moet om 16.15 starten in ring 7, startnummer 122.
Enne gewoon wat tegen me zeggen (ik durf het nl niet haha)

Hier een foto van olivier en mij, al zullen er niet zoveel grote, iets te dikke maar lieve vosJES rondlopen met een niet zo groot meisje erop....

Afbeelding

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:04

Haha weet niet of ik wel iets durf te zeggen. Maar de training gaat goed. Al verwachten we niet te veel. Het zal natuurlijk wel leuk zijn als ik door mocht naar de zaterdagochtend.

Ik ben ook wel makkelijk te herkennen. Ben namelijk slechthorend. Zit op een brave 4 jarige zwart/bruine ruin.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:06

Oh ja heb startnummer 249

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:26

ik zal opletten of ik 1 van jullie herken.
ik moet zelf pas om 17.45 maar rijd met stal nijenhuis mee en zij moet de eerste al om 15.30 starten.
dus als je een vrachtwagen ziet van nijenhuis, daar sta ik bij!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:01

Michelle77 ik zal je wel aanspreken als ik je zie!
mijn instructrice moet om 16.50 in het Z1, dus ik ben ruim voor die tijd aanwezig en misschien kom ik wel even kijken bij je
suc6 iig!
ik heb een grijze ATC jas aan met dressagedirect logo

ik heb de Regio nog opgebeld of ze nog reserveruiters nodig hadden, maar helaas kom ik uit de verkeerde kring! dus jammer...

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:07

Ik moet om 17.50 uur in ring 2 (z2) ik heb startnummer 34...
Het kan zijn dat adat moeilijk te lezen is, want ik heb meestal iets te veel snelheid...