Wie naar Vollenhove (Overijsselse Kampioenschappen)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Palermo

Re: Wie naar Vollenhove (Overijsselse Kampioenschappen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 18:23

Z1 en Z2...
Moet om half 7 thuis weg, dus vroeg naar bedje vnaaf....

Iedereen in elk geval veel suc6!!!

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 18:36

dat is inderdaad vroeg jah.. k slaap dan nog lekker.. k ga pas om half 10 ofsow uit bed en dn pony klaar maken en om 12 uur dn weg.. mare suc6

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:01

iedereen heel veel succes morgen en hopen dat het droog blijft

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 20:18

idd maar hopen dat het droog blijft( ik neem extra droge kleren mee!)
iedereen heel veel suc6!
ik moet kwart over 9 dus ga half 7 weg.

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:39

ik wens iedereen ook alvast heel erg veel succes, kga met pros_zero mee, en ook wat fotootjes maken

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:46

moet om 10.28 en ga om 8.00 uur weg

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:50

iedereen héél veel suk6jes,
Heb net mirte (tabak) geholpen met dr pony klaar maken, die moet morgen ook in 't Z2 en nog een pony gevlochten die mee loopt in de A/B springen,,
wil wel graag gaan kyken morgen maar ja, k ga op vakantie

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-05 21:56

Ik moet morgen ook al om half 7 weg. Kmoet namelijk om 9:15 starten. maarjah dat heb ik er wel voor over...
Nou allemaal succes morgen!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:31

ben er net weer wat een rotweer zeg
ben 6e geworden in mijn klasse M1 D/E van de 12
mijn punten waren 156 en 154 die vielen wat tegen want ging best wel goed

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:20

Ik ben er ook net weer... Het ging niet echt geweldig (eigenlijk heel slecht) Met inrijden ging het wel heel goed, maar vlak voordat ik de ring in moest schrok hij van de luidspreker en mijn ring was dus precies naast die luidspreker :S Dus als je d8 wie is dat meisje die daar door de ring vloog en de ring ernaast.. en waarom toeterde die auto, idd dat was ik (werd gediskwalificeerd) Het was op dat moment best jammer Maar goed hij heeft weer een heleboel geleerd vandaag!!
Iedereen die een prijs had Gefeliciteerd!!!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:22

dat is wel heel erg jammer balen zeg
succes verder

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:23

Ja, dat is idd echt jammer!

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:26

ik ben ook net terug. wat een modderbende zeg!
ik heb m'n wekker om half 6 gezet. en moest om kwart over 9 rijden. 1e proef ging goed, maar niet echt dat je zegt van 'dit is echt een super proef'. toch werd ik 4e van de 16 en mocht door naar de middagronde. daar werd ik 5e en er mochten dr maar 4 door:(

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:30

Aah... Das echt jammer! Net niet.. Das balen..

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:50

Ik ben er ook weer; Kampioen in de C-B Springen

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:38

gefeliciteerd

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:50

Giloni schreef:
Aah... Das echt jammer! Net niet.. Das balen..

zekers balen. en dat op 2 puntjes!

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:54

Bij mij ging t ook niet goed. Met inrijden ging t Super maar tijdens de proef zag en hoorde hij van alles. Ik was natuurlijk ook en beetje gespannen en dat voelde hij aan. Ik had 156 en 152 punten en was iets van 12e van de 24 ofzo...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 20:35

Ik ben ook weer terug
Jeetje wat een rotweer zeg.. Is zelfs nog even stil gelegd omdat het heel hard regende en onweerde
Maar het concours was verder echt toppie, hele aardige mensen en alles goed geregeld, luidsprekers waren overal goed te horen, enz..

Maar ik moest dus eerst dressuren, ging netjes, maar het had net dat ene beetje meer gekunt, maar toch tevreden, punten vielen ook bij mij een beetje tegen, heb ook de andere zien rijden en sommige dingen begreep ik gewoon niet, maarja dat is nou eenmaal dressuur. Uiteindelijk nog 160 en 163 punten en een 5e prijs, helaas niet door (mochten er maar 3 door)
Wel grappig twee jury's heb je bij de ene een 8 voor je houding en zit bij de ander een 6
Veel dingen zul je misschien wel anders zien omdat ze op een verschillende plek zitten, maar m'n houding leek me toch wel hetzelfde

Toen snel parcours gelopen. Springen ging erg goed, heel relaxt de ring in en geen flauwekul zoals zo vaak
Maar ondanks het vele oefenen liet hij me zitten op de sloot, 3 weigeringen dus eruit, echt balen, gelukkig was de sloot hindernis 9 maar de rest ging echt lekker, dus dat was een beetje (erg) poedersuiker..

M'n stukje van de Jonge Dressuurpony's staat hier:
viewtopic.php?f=29&t=424502&p=9594710#9594710

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 21:30

volgensmij heb ik jouw nog gezien (viefdepief ) rond kwart voor 9/9 uur. bij het losrijterrein. ik was daar ook aan het losrijden. en reed langs iemand met een donker bruine/ bijna zwarte pony. met een tenu van de molenruiters, dus volgensmij moet jij dat wel geweest zijn. ik weet niet of je mij herkende:
even ter herrinering..misschien weet je dan wel of je mij hebt gezien.

Afbeelding

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 21:31

ik had vandaag trouwens witte bandage's om met losrijden, en een hoedje..maarja dat hebben meerdere ruiters/amazone's

abcde123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:36

Heeft iemand mij ook nog gezien? Helaas nog geen foto's maar ik reed met het 4 tal van de NOP mee.
Ik had een wit NOP dekje op, en we hadden allemaal de zelfde cap, en zelfde haar strikje, zelfde plastron speld en ook nog zelfde frontriem! Ook waren het allemaal E pony's en allemaal bruin behalve de voorste dat was een donkere vos! Voor de gene die ons gezien heeft, ik reed achteraan!

Toen wij daar aan kwamen was het ook super klote weer! Regen en onweer. Maar net toen wij moesten rijden was het droog. En toen we sarena weer in de kar hadden regende het weer een beetje! Dus wij hebben wel super mazzel gehad!

Nadat we alles weer in de trailers hadden enzo, zijn we op de uitslag gaan wachten. En ja hoor bleek het de laatste uitslagen te zijn. Dus wij moesten tot het eind wachten.

Maar helaas hadden wij geen prijs, maar ja hadden we ook niet verwacht want we hebben nu denk ik 15x geoefend. En niemand had nog nooit eerder 4 tal gereden. Ik zelf heb maar 4x geoefend vanwege een blessure van mezelf.
Onze punten waren 138 (was meer waard) en 164 !

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:39

viefdepief schreef:
Ik ben ook weer terug
Jeetje wat een rotweer zeg.. Is zelfs nog even stil gelegd omdat het heel hard regende en onweerde
Maar het concours was verder echt toppie, hele aardige mensen en alles goed geregeld, luidsprekers waren overal goed te horen, enz..

Maar ik moest dus eerst dressuren, ging netjes, maar het had net dat ene beetje meer gekunt, maar toch tevreden, punten vielen ook bij mij een beetje tegen, heb ook de andere zien rijden en sommige dingen begreep ik gewoon niet, maarja dat is nou eenmaal dressuur. Uiteindelijk nog 160 en 163 punten en een 5e prijs, helaas niet door (mochten er maar 3 door)
Wel grappig twee jury's heb je bij de ene een 8 voor je houding en zit bij de ander een 6
Veel dingen zul je misschien wel anders zien omdat ze op een verschillende plek zitten, maar m'n houding leek me toch wel hetzelfde

Toen snel parcours gelopen. Springen ging erg goed, heel relaxt de ring in en geen flauwekul zoals zo vaak
Maar ondanks het vele oefenen liet hij me zitten op de sloot, 3 weigeringen dus eruit, echt balen, gelukkig was de sloot hindernis 9 maar de rest ging echt lekker, dus dat was een beetje (erg) poedersuiker..

M'n stukje van de Jonge Dressuurpony's staat hier:
viewtopic.php?f=29&t=424502&p=9594710#9594710

Jammer zeg! En je had nog wel zo goed geoefend voor het slootje...
Echt balen.. Ook wel vaag van je dressuur, die verschillen..

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 10:49

k moest dus smiddags pas.. en k wist dus niet dat het stil gelegen had onderweg hadden we owk al super slegt weer ,, maja,, dus daar aangekomen (na paar X verkeerd rijden ) hoorden we dus dat het een uur uitliep,, maja.. eiglijk nie sow erg ma k moest met de merrie en die heeft dus een veulen (vndaag 4maand ),, ma als die dus laat moeten rijden krijgt ze last van het uier.. dus vndaar dat mijne sow super druk was met het 4tal ,, ma dn hb je in de proef het problleem de andere pony's zijn super sloom en mijne druk:S dus k sgreeuwen in de proef HARDER.. niet harder dus njah.. ma verder liep se super duss ikke was wel erg tevreden onze instructrice was egt supper blij ze vond het een super proef.. en verwachte dus goede pnt.. kregen we de pnt 142 en 158.. dus precies 60 % ,, waren we 8e vn de 12 terwijl dat het niet slegt ging .. mjah..

k ben nog wel te vinden op de nederlandse me broertje moet dan springen voor de club zij waren 2e ,, (de enige club met 4 foutlozen )

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 12:10

Anniek schreef:
Heeft iemand mij ook nog gezien? Helaas nog geen foto's maar ik reed met het 4 tal van de NOP mee.
Ik had een wit NOP dekje op, en we hadden allemaal de zelfde cap, en zelfde haar strikje, zelfde plastron speld en ook nog zelfde frontriem! Ook waren het allemaal E pony's en allemaal bruin behalve de voorste dat was een donkere vos! Voor de gene die ons gezien heeft, ik reed achteraan!

Toen wij daar aan kwamen was het ook super stinkmodder weer! Regen en onweer. Maar net toen wij moesten rijden was het droog. En toen we sarena weer in de kar hadden regende het weer een beetje! Dus wij hebben wel super mazzel gehad!

Nadat we alles weer in de trailers hadden enzo, zijn we op de uitslag gaan wachten. En ja hoor bleek het de laatste uitslagen te zijn. Dus wij moesten tot het eind wachten.

Maar helaas hadden wij geen prijs, maar ja hadden we ook niet verwacht want we hebben nu denk ik 15x geoefend. En niemand had nog nooit eerder 4 tal gereden. Ik zelf heb maar 4x geoefend vanwege een blessure van mezelf.
Onze punten waren 138 (was meer waard) en 164 !

ik heb jouw dan ook gezien!
onze club(sallandruiters) moest na jullie!