Terrrrrrring wat een klote jury's had ik zeg, mevrouw en meneer van Leeuwen me eerste proef echt slecht gereden maar de punten waren wel overdreven laag en in me 2e proef had k echt een stuk beter gereden was maar 6 punten verschil met mn eerste proef maarja, nummer 1 had 156 en 157 dus zal wel niet aan mij gelegen hebben!
Nee, ik stond langs de kant. Ikmoest s'ochtends als vroeg rijden en wachten op de prijsuitreiking. Ik heb maar een klein stukje van je proef gezien en met losrijden ook. Over het algemeen vond ik dat er niet echt heel erg goed gereden werd in de M, iig van de paar combinatie die ik heb gezien.
Nee idd, maar de jury's waren ook niet al te gul vandaag, wel overdreven laag gejureerd maarja mijn proeven waren ook niet winstpuntwaardig maarja t ging gewoon dramatisch
Ik deed ook eigelijk mee maar ik was aan het inrijden maar me paard liep niet goed....Ik denk wel dat ik Anoekshel heb gezien en jij mij denk ook. ik zat op een schimmel
Had ook meneer en mevr. van Leeuwen als jury en was nog derde ook met 151 punten. Haha. Ach volgende keer beter, was het wel aardig met de punten eens, zeker van mevr. want toen liep mijn paardje ook echt niet zo lekker. Mijn eerste proef had ik iets hoger geschat, wel winst en toen had ik 153. Dus volgende keer weer beter. Tot zondag!!
Het gaat echt bagger momenteel met Safier, hij doet alles wat god hem verboden heeft. Is weer de hele tijd naar mijn enkels aan het schoppen, welke inmiddels al weer aardig blauw zijn, grr....
Dus wie wil lachen een zondag, ik moet om zeven voor 1 en zeven over 1.