CH schoorl, 16/17 juli wie gaat ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: CH schoorl, 16/17 juli wie gaat ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:19

nee zat ook al op de site te kijken, zullen na de ponys wel komen denk ik!! ben benieuwd..vooral naar het springen...

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:51

Het scheen dat de springjury erg streng was ! Franklin zijn paard steigerde telkens , dus hij had het beest een klap op zn hoofd gegeven , gediskwalificeerd ! En Vreeling mocht ook eerst niet meer starten , het scheen nogal een choas jury te zijn zoals ik hoorde !!
Ook liep het springen 1 uur uit , en bij de dressuur liep het in !

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:12

oh nu ben ik toch wel benieuwd wie die jury was...
Vreeling kwam gewoon ff langs ofzo? die woont ook niet naast de deur!!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 23:46

vond het trouwens erg slordig gaan bij de kur,werd weinig omgeroepen wanneer het weer begon,vaak stopte het gewoon in 1e een tijdje,beetje vaag.de dressuurpunten paarden staan er inmiddels dus op.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 07:07

Jaa ik heb gisteren ook een top dag gehad !! 2 winstpunten gepakt !! Loop nog te stralen ,hij ging echt heel lekker
Vandaag weer op wedstrijd,maar dan onderling... Ben benieuwd..

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 09:13

Chic heeft meegelopen in de L2. In de 2e proef was ze 2e met 169pnt, in de eerste proef was het protocol niet ingevuld . Uiteindelijk bleek er iemand te zijn die niet gestart had maar die haar protocol was wel ingevuld. Die hebben ze toen maar omgeruild met die van chic maar vreemd is het wel. Dat waren overigens 161 pnt. Het was wel erg fijn weer om te rijden en er was ook genoeg mogelijkheid om los te rijden in aparte zandbaantjes. Ik vind het wel een erg mooi concours, veel dingen zijn goed geregeld. Genoeg parkeerwachten in ieder geval (en aardig!!).

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 09:56

Ik had gisteren ook een TOP dag!
Wisper liep erg lekker en op een enkele brul na, lette ze erg goed op.
Eerste proef ging heerlijk, 2e ging ook lekker maar ik was even van de wijs want er gierde een ambulance vlak naast het terrein langs.
kop erbij houden dus!
wij s' middags nog vragen of we de startcoupons nog mee mochten want wisper heeft een veulen en het duurde allemaal wel erg lang.
Dat kon (begrijpelijk) natuurlijk niet, dus wij wachten de prijsuitreiking maar af.
Wat ik toch eerste en vierde in het M2!!!
En dat met een pony tussen de paarden!! *o/*
Ik had 167 en 152 en in totaal 115 euro gewonnen!! JIPPIE

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:08

[quote="paulanda"]bah post weer weg,grrrrr,haat die computers.
nou ja dan nog even in eht kort,ik was alleenw ezen kijken met medebokker.Hier even mijn persoonlijke mening.
We hebben voornamelijk kur gekeken en het niveau in de z1 viel me bar tegen,alleen nicole die 1e was,reed netjes rond met uitstraling,de rest vond ik niet best.
quote]

vind ik leuk omte horen dat je vond dat ik met uitstraling rond reed

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:09

Ik was er ook gister, moest voorlezen enzo. Was wel een lange dag (van half 1 tot half 8 ) maar wel erg leuk, liepen veel mooie paardjes rond
Ik was mee met een schimmeltje die in de Z1 reed, ze had helaas geen winst, hij was wat traag (je kent het wel, met zweep super en zonder zakken ze wat in ). Maar ja hij was daarvoor over zn zeik want iemand was zo slim met een stuiterend paard tussen de trailers los te gaan rijden, en dat paard ging aan de haal en kwam op hem af en hij ging dus hangen en rende los over het terrein
Maar ja dan heb ik zoiets van ja daar zijn inrijbakken voor toch? Maar hij ging gelukkig niet erg ver
Verder heb ik nog Kur op muziek gezien en zaten paar leuke tussen maar bij sommige vond ik de muziek echt niet passen bij het paard. Maar ja ook nog was springen gezien, de L finale. Weet niet of iemand nog gezien had dat die eerste ruiter erafviel Zag er wel apart uit

Ik wou eigenlijk supergraag vandaag kijken, pony;s vind ik leuker Maar we hebben een jarige dus dat zat er niet in.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:31

ja, dat heb ik ook gezien, die kerel viel er voorover af en had de teugels nog vast, zo tussen zijn benen.
Paard ging hangen en toen brak er een bakstuk, helaas!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:24

Ja dat kon ik niet zo goed zien, alleen dat die bleef hangen ofzo..
Maar ja aan de andere kant vond ik dat die wel erg ruig met ze paardje omging, vond het voor dat beest haast onmogelijk om dat nog te springen (iig zo zag dat eruit vanaf mijn kant waar ik zat ).

ginniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 16:34

heej
ik was vandaag gestart echt super ging het voor me gevoel
m'n 1e proef 151 ik vond die het best gaan
m'n 2e proef 161 en ik was DERDE
super blij

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:48

ginniej schreef:
heej
super blij

gefeliciteerd, weet je ook wie er 1e was geworden?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 16:50

Zoo..Onderling vandaag ook nog een winstpuntje gereden.. 156 en een prima proef weer neergezet..was 2e

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 18:03

GvdT; toevallig in ring 1 en 2 gereden Daar hoorde ik namelijk meer mensen met zulke verschillen.

Paulanda; volgens mij bedoel je Sound of Music van Petra Beers(www.petrabeers.nl), die schijnt een hele fijne kür gereden te hebben in het Z2.

Soraya; hoe ging het vandaag Verhaal van Franklin was zelf nog gekker, paard steigerde volgens mij niet eens en hij heeft al helemaal niet op zijn hoofd geslagen. Hij schopte het beestje alleen even aan toen die stopte op de sloot.
Heb wel gekkere dingen gezien gister... (dat gerag aan die scherpe bitten mogen ze van mij ook weleens wat aan doen als ze dan toch gaan lopen miepen )

Vind je dat al een lange dag Jamy Ik ging om half zes van huis en was gisteravond om vijf voor helf elf terug

Springen was beetje chaotisch gister, maar wel gezellig. Wij hebben iig een goede dag gehad

Verder weinig mensen gesproken, ben nogal veel heen en weer aan het rennen geweest.

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:00

Ik ben ook weer terug en het ging hartstikke fijn !!

Nimzikki was wel een beetje heet met inspringen , paar stuitersprongetjes maar wel erg braaf !! Toen oefenparcours gestart , hij ging best hard , maar opzich wel fijn ! Ik had daar 1 weigering in totaal , dus een goed resultaat voor mijn allereerste parcour met hem !!
Daarna B/C gestart , aangezien het oefen best goed ging durfde we het aan !! Hij was heel goed controleerbaar nu , liep dus ergg fijn ! Op hindernis 2 helaas 1 balk , maar sprong daarna echt super door ! Shetan in het L/C foutloos , en de barrage ook , Soraya in het L/E een weigering op de laatste hindernis , mijn fout want ik zat teveel te regelen . Toen oefencross gereden , ik had de snelste dagtijd met Soraya , ze sprong alles foutloos en ging nou ook in de waterbak* .....(*lees : cross in etten-leur wou ze er niet in zonder hulp!)
Met Zikki ging ik bestgaand rijden , ik had erg veel goede concurrentie , een paar Z en M dressuurpony’s . Het leek wel alsof Zikki wist wat hij moest doen , hij ging super relaxed en lekker naar de hand . Ik werd gecomplimenteerd door de jury over zijn mooie zweefgangen , en dat hij superbraaf liep tussen al die merries ! Top dus ! Uiteindelijk werden we daar tweede , erg goed van ons ! Nou , het was een leuke dag ! Dressuur heb ik niet meer gereden , dat redde ik niet qwa tijd ..hieronder even mijn overzicht :

Nimzikki : oefen 1 weigering , B/C 1 balk , bestgaand 2e plek .(1 wp)
Shetan : L/C foutloos + foutloze barrage .(2 wp)
Soraya : L/E 1 weigering , oefencross foutloos .(1 wp) .

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:04

super arlette!!! netjes hoor!
nog prijs met shetan?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:07

gomir schreef:

Vind je dat al een lange dag Jamy Ik ging om half zes van huis en was gisteravond om vijf voor helf elf terug

Tjah kijk als ik zelf zou moeten rijden zou ik dat niet erg vinden, maar als ik de hele dag voor iemand van alles moet doen en regelen dan heb ik het opgegeven moment wel gehad ja

@ Soraya: Goed hoor, geliciteerd
Nog wat leuks gewonnen ook?

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 19:34

Alleen met Zikki een hele grote beker + lintje , met Shetan was ik te langzaam in de barrage , hij was een beetje ingekakt

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:04

Iemand mij nog gezien (of gehoord... )
K had ruzie gekregen met ene persoon dat tot 2 maal toe mijn 'fanclub' aanreed...

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:29

Soraya92 schreef:
Alleen met Zikki een hele grote beker + lintje , met Shetan was ik te langzaam in de barrage , hij was een beetje ingekakt

En een hesje met nr. 41

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 20:36

Ik heb ook niet zelf gereden hoor Jamy Dan zou ik heel wat later weg zijn geweest en wsl ook nog eerder weer thuis
Je went er wel aan, dat scheelt. In het begin was ik echt halfdood na zo'n dag

Heeft dat kind haar hesje niet ingeleverd GvdT

Fresco nog gefeliciteerd, had er net overheen gelezen.

Ik zie net bij de uitslagen dat Ddartel in de proef die ik voorgelezen heb een dikke winstpunt had en volgens mij ook nog bij de prijzen zat
(ik was vanwege allerlei opstartproblemen te laat voor de eerste proef )

ginniej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 21:14

reddytobias schreef:
ginniej schreef:
heej
super blij

gefeliciteerd, weet je ook wie er 1e was geworden?

nee ik weet wel van de 2e proef dat dat meisje 200 punten had!!! ( die 1e was )

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:17

Van alle deelnemers was er weer 1 die het wilde houden
Je zou denken dat ze met die beker al tevreden was

@ ginniej dat meisje had een 10 voor de middendraf. Was er volgens mij 1 van de WMR. Ik weet geen namen meer,ben helemaal suf geteld en moe van de hesjes jacht.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 21:54

Een 10?! Goed zeg Welke klasse was dat dan?

Gomir: Ja kan wel als je het vaak doe dan wen je wel Ik ga vaak mee op wedstrijd maar dat is gewoon bij ons in Heiloo, dus dat duurt niet de hele dag Maar ja het scheelt ook wel dat ik super erge hoofdpijn had. Maar was evengoed wel leuk, hele dag paardjes kijken is natuurlijk nooit erg Maar vond het echt jammer dat ik niet naar pony's kon vandaag!

Soraya zijn er nog foto's gemaakt? Wel gaaf gevoel zeker 2e worden van zo'n grote club met bestgaand