Wie, Sgw Hooge Mierde 26 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: Wie, Sgw Hooge Mierde 26 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:43

oh balen...grr was wel benieuwd naar de uitslagen!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:44

uitslagen komen voorlopig nog niet online, want die moet paul van oers op www.paulvanoers.nl/hoogemierde zetten, maar die is op vakantie. Dusja, dat duurt nog wel even.

Bitwise

Re: Wie, Sgw Hooge Mierde 26 juniMaartje, proficiat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:02

Maartje, proficiat.

Ik heb die boom gezien die dwars over de beek was gezet. Zeer imposant, ook voor een paard. Hebben ze waarschijnlijk van Batminten afgekeken, want Jan sporen is daar geweest kijken. Daar hebben ze een vergelijkbare hindernis

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:02

ja, ik ben ook wel benieuwd hoe ik ben geëindigd

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:20

Je loopt het risico in de prijzen te vallen als je 1 balk had en foutloos ben gecrost

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:24

Scum schreef:
Ik had het al gezien op het uitslagenbord Maartjuh. Echt super dat je een wp in het Z hebt.

BL, hoe gaat het met je? Ik hoorde dat je eraf was gevallen bij die opsprong. Heb je daarna de cross nog verder uitgereden?

Ik hoorde dat Patsmu er ook afgevallen was. Wij stonden bij de waterbak en toen riepen ze om dat ze goed over 8AB was. Dus wij dachten dat ze er zo aan zou komen, maar dat gebeurde dus niet.......

ik??
nee, ik heb niet eens gereden in HM
dr was selectiewedstrijd en daar wouden mn broer en zusje heen dusja toen benk daar maar heen gegaan, anders kon ik helemaal niet op wedstrijd,
maar ben toch nog mooi 1e geworden met springen in t M en met het viertal in t M waren we kringkampioen!
maar met die val bedoel je vast Jiska.. die was dr afgevallen volgens mij..

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 23:46

Dat is niet de eerste keer dat je voor Jiska houden. .......

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 07:37

Scum schreef:
Ik had het al gezien op het uitslagenbord Maartjuh. Echt super dat je een wp in het Z hebt.

BL, hoe gaat het met je? Ik hoorde dat je eraf was gevallen bij die opsprong. Heb je daarna de cross nog verder uitgereden?

Ik hoorde dat Patsmu er ook afgevallen was. Wij stonden bij de waterbak en toen riepen ze om dat ze goed over 8AB was. Dus wij dachten dat ze er zo aan zou komen, maar dat gebeurde dus niet.......

Nee nee ben er niet afgevallen in het L ( neem aan dat je het daar over hebt want in het M en Z ben ik gewoon door het water gekomen)Maar ben inderdaad niet bij de waterbak geweest in het L.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 09:19

rosanrosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:26

He maartje, goed van je zeg! Ik heb de M paarden/Z pony's cross gelopen, was niet de makkelijkste.
Ik zag je starten, wow wat gaat jou pony hard!!!

Mijn paardje had het ook goed gedaan! Hij stond los op kop na dressuur, foutloos gesprongen en eigenlijk foutloos binnen de tijd gecrossd. Alleen zijn bestuurder had ipv hindernis 8, het alternatief van hindernis 9a gereden, dus 9a, en dan 9a+b. oeps, foutje...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:03

patsmu schreef:
Nee nee ben er niet afgevallen in het L ( neem aan dat je het daar over hebt want in het M en Z ben ik gewoon door het water gekomen)Maar ben inderdaad niet bij de waterbak geweest in het L.

Ik had het al gelezen ja. We stonden dus bij de waterbak op jou te wachten, en toen zei de mevrouw die naast ons stond dat jij niet meer zou komen omdat je eraf gevallen was. Die heeft jou natuurlijk verward met Jiska.

Wat een verwarringen! Dat komt natuurlijk omdat jullie nog niet met het bokt logo rijden.................

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:49

haha, bokt logo is besteld!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 13:12

De uitslagen van de SGW in Hooge Mierde staan op startlijsten.
gr patricia

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 13:36

Hmm...zie dat ik nog tijdfouten heb....zal wel door die slingerpaadjes komen, volgende keer maar wat harder gaan. Ik wil al een tijdje zo'n horloge kopen, maar ik vind ze wel erg duur...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:02

Ik (en Bitwise en gomir) heb er een van 45 euro, bij mijn lokale ruitersportzaak

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:46

marieketencate schreef:
Hmm...zie dat ik nog tijdfouten heb....zal wel door die slingerpaadjes komen, volgende keer maar wat harder gaan. Ik wil al een tijdje zo'n horloge kopen, maar ik vind ze wel erg duur...

Ze zijn inderdaad erg prijzig, maar je hebt er wel wat aan.
Ik heb hem al 5 jaar en alleen ooit een nieuwe batterij erin hoeven doen. Dus dat valt gelukkig mee.
Mijn zusjes hebben ook een horloge van de ruitersportzaak..Werkt ook heel goed!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 14:48

Ga je in maarsbergen maar ff je tempo opvoeren marieke..Moet ik ook doen hoor, heb ook geregeld tijdfouten aan mijn broek hangen

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 16:36

ik moet ook nog een keer zo'n horloge kopen, ik ben meestal te snel..
maarja int L mag je weer wat sneller
meestal ist nu opt laatste stuk van de cross voor de laatste hindernissen ff draven

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 23:19

Maar je hebt er toch eigenlijk alleen wat aan als er afstanden staan aangegeven in de cross?? (1000m, 2000m).....want anders hoor je hem alleen afgaan aan het eind en dan ben je dus al te laat...

In HM was dat zo, maar doen ze dat nu tegenwoordig altijd??

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 07:28

meestal wel Marieke, en anders moet je mij eraan herinneren dat ik mijn GPS meeneem, dan heb je per 480 m een ijkpunt

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 07:48

Ik loop meestal de cross met een meetwiel.Dan weet je inderdaad waar je op 1 minuut enz mag zitten!! Helpt wel echt om zo binen de tijd te rijden. Met die jonge paardjes doe ik het nog niet...moeten eens eerst ervaring opdoen.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 08:41

Ik zie ze inderdaad weleens lopen met zo'n wiel. Was de bondscoach ook altijd zo'n fan van. Liepen we de cross in Frankrijk, iedereen helemaal ondersteboven van de gigantische hindernissen, kwam hij aan met zijn "minutenpunten"....hmmm tja, overtuig die kinderen eerst maar eens hoe ze over die obstakels kunnen komen

Wel handig om er dan nu alvast een beetje mee te oefenen, maar Pico is eigenlijk ook nog te onervaren om erg hard te gaan in de cross....loopt ze zomaar ergens langs