Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Scum schreef:Ik had het al gezien op het uitslagenbord Maartjuh. Echt super dat je een wp in het Z hebt.
BL, hoe gaat het met je? Ik hoorde dat je eraf was gevallen bij die opsprong. Heb je daarna de cross nog verder uitgereden?
Ik hoorde dat Patsmu er ook afgevallen was. Wij stonden bij de waterbak en toen riepen ze om dat ze goed over 8AB was. Dus wij dachten dat ze er zo aan zou komen, maar dat gebeurde dus niet.......
Scum schreef:Ik had het al gezien op het uitslagenbord Maartjuh. Echt super dat je een wp in het Z hebt.
BL, hoe gaat het met je? Ik hoorde dat je eraf was gevallen bij die opsprong. Heb je daarna de cross nog verder uitgereden?
Ik hoorde dat Patsmu er ook afgevallen was. Wij stonden bij de waterbak en toen riepen ze om dat ze goed over 8AB was. Dus wij dachten dat ze er zo aan zou komen, maar dat gebeurde dus niet.......
patsmu schreef:Nee nee ben er niet afgevallen in het L ( neem aan dat je het daar over hebt want in het M en Z ben ik gewoon door het water gekomen)Maar ben inderdaad niet bij de waterbak geweest in het L.
marieketencate schreef:Hmm...zie dat ik nog tijdfouten heb....zal wel door die slingerpaadjes komen, volgende keer maar wat harder gaan. Ik wil al een tijdje zo'n horloge kopen, maar ik vind ze wel erg duur...