Is niet de 1e keer dat mijn post niet aankomt.Maar goed, alles is nu opgelost, ben alleen weer 2 coupons kwijt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Is niet de 1e keer dat mijn post niet aankomt.Quidou schreef:Nerootje schreef:he gezellig kunnen we samen kijken
haha volgens mij weet ik wel hoe jij dr uitziet... heb je al gezien in Hagestein
waarom doe je zelf niet mee?

dus k denk dat ik haar maar is een x ga uitleggen
hahaha
Quidou schreef:ik geloof dat alle B ruiters nu ff bang moeten worden voor Margon met dr superscore van vandaag![]()
haha concurentie !!
*o/* Go Margie, Go Margie *o/* 
(als ik niet té moe ben van kamp)

Noukie schreef:ik ben waarschijnlijk bij het springen. Als toeschouwer dan
vind mn paard nog niet klaar om op[ een groot concours te starten met dressuur, denk niet dat er dan nog een rem op zit namelijk
[/quote]
ik zie t wel hoe het gaat, ben wel blij dat ik pas 's middags hoef kan ie 's ochtend nog lekker in t land wat energie dr uitgooien
INkie schreef:T wordt weer gezellig zo te lezen
Ja B ruiters! jullie kunnen idd beter maar afmelden![]()
Gooooooooooooooo Margon

*grom laten we hopen dat het meevalt.
*ik moet sochtens rijden
*
haha k vind dat echt gezellie
hoop dat mn paard dat ook vind maar tijdens Agterberg 's avonds was dr ook muziek en toen ging k ook rijde, toen trok die er zich niks van aan... hoop nu ook niet
ik hoor ook bij kring west had alleen al bij de Voornruiters ingeschreven voordat ik erachter kwam dat de 16e selectie was
maarjah... btjuh blont
haha Margon schreef:*Zoekt op*
HOLY SH*T
Mensen die B rijden... we zitten in ring 3 en 8 en de kur is in ring 4![]()

toch?
Margon schreef:*Zoekt op*
HOLY SH*T
Mensen die B rijden... we zitten in ring 3 en 8 en de kur is in ring 4![]()
hahaha maar k vind het wel gezellig hoor, een muziekje dr bij
)