En ze hebben vanaaf de nieuwe Z ring geverfd dus die is lekker wit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jettie schreef:Willen de bokkers die meedoen even hun starttijden (ongeveer), zaterdag of zondag, en naam neerzetten?
Dan kijk ik of ik jullie kan fotograveren.
Citaat:Zaterdag - vanaf 9.00
3 Chantal Kedde - Whisper vd Hermitage
13 Chantal Kedde - Nescio
14 Ilse Kenter - Mars
16 Rieta de Vries - Coco chanel
Zaterdag - vanaf 13.30
2 Iris Kedde - Trisca's goldy
4 Susan Westerterp - Syvel F
18 Iris Kedde - Temptation
Citaat:Zaterdag - vanaf 9.00
14 Ilse Kenter - Mars
15 Rieta de Vries - Coco chanel
Zaterdag - vanaf 13.30
1 Iris Kedde - Trisca's goldy
3 Susan Westerterp - Syvel F
13 Anneloes Fransen - Royal Confidence
17 Iris Kedde - Temptation
Jettie schreef:Citaat:Zaterdag - vanaf 9.00
14 Ilse Kenter - Mars
Zaterdag - vanaf 13.30
4(!) Susan Westerterp - Syvel F
Whaa klopt het zo?
Willen jullie anders even zelf quoten & de wijzigingen of als je er nog niet bijstond jezelf erbij zetten?
Jettie schreef:Woeeh Chantal, Rieta & Ilse bij jullie kan ik aan 1 stuk door foto's maken.
Van Anneloes en Iris (2e x) weet ik het nog niet zeker, tussen nr. 4 en nr. 13 zit wel weer een redelijk tijdje, en ik ben er verder ook al best lang die dag enzo. Maar da's nog niet zeker hoor, mij kennende krijg ik dan een schuldgevoel als ik jullie niet doe, en dan doe ik het dus toch wel.
Jettie schreef:Van Anneloes en Iris (2e x) weet ik het nog niet zeker, tussen nr. 4 en nr. 13 zit wel weer een redelijk tijdje, en ik ben er verder ook al best lang die dag enzo. Maar da's nog niet zeker hoor, mij kennende krijg ik dan een schuldgevoel als ik jullie niet doe, en dan doe ik het dus toch wel.
Royaltjuh schreef:Jettie schreef:Van Anneloes en Iris (2e x) weet ik het nog niet zeker, tussen nr. 4 en nr. 13 zit wel weer een redelijk tijdje, en ik ben er verder ook al best lang die dag enzo. Maar da's nog niet zeker hoor, mij kennende krijg ik dan een schuldgevoel als ik jullie niet doe, en dan doe ik het dus toch wel.
Johhh, je moet je niet schuldig voelen!! Zie maar, het zou leuk zijn als je er bent, maar voel je vooral niet verplicht om te blijven(Zo, das eruit
)
Jettie schreef:
Zaterdag - vanaf 9.00
4 Chantal Kedde - Whisper vd Hermitage
14 Ilse Kenter - Mars
Zaterdag - vanaf 13.30
4(!) Susan Westerterp - Syvel F