Succes voor iedereen die er moet rijden!
[EDIT] En voor degene die er moeten helpen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maartjuh schreef:Jahaaaa ik ben net terug
vraagje:
wie kent ze
4 jongens, ene rood shirt, blauw, wit (+streepjes) en zwart... Bij VIP.. Eentje heet er Ger... Iemand enig idee wit dit zijn?
maartjuh schreef:Jahaaaa ik ben net terug
vraagje:
wie-o-wie kent ze:P
4 jongens, ene rood shirt, blauw, wit (+streepjes:P) en zwart... Bij VIP.. Eentje heet er Ger... Iemand enig idee wit dit zijn?
Powerlover schreef:maartjuh schreef:Jahaaaa ik ben net terug
vraagje:
wie-o-wie kent ze:P
4 jongens, ene rood shirt, blauw, wit (+streepjes:P) en zwart... Bij VIP.. Eentje heet er Ger... Iemand enig idee wit dit zijn?
hahaha Maartje, dacht dat jij altijd voor de Paardensport ging! hihi blijkbaar ook nog voor een andere sport! nou succes met je boyspotting!
joke20 schreef:Zondag komt het op tv van CH Eindhoven het is op RTL 5 van 15.00 tot 16.30 uur!!
Michelle85 schreef:Super Mara, gefeliciteerd met je super percentage!
rusje schreef:ik kom alle dagen kijken en zondag ook nog ff een proefje rijden..
Fantine schreef:ik heb wel fotos gemaakt maar het rolletje is nog niet vol en dus ook nog niet ontwikkeld. morgne en overmorgen ook nog maar wat fotos makenals ze ontwikkeld zijn zal ik ze inscannen en op bokt zetten.