O CGJ is er al achter, Zal wel interessant zijn als de verzekeringen is een lijstje publiceerde van welke afstammelingen procentueel in die gehaktmolen terecht komen
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eleonoor schreef:Begin maar CGJ, met naam en kwaal dan. Graag berust op feiten en niet op roddels....
Sjuimpje schreef:Gribaldi is van 93 en ik meen dat hij gewoon als 3 jarige verrichting heeft gelopen.
Magique schreef:Noem mij één hengst die meer gedekt heeft dan Gribaldi dan?
Wouter24 schreef:
@Mag noem mij een hengst van die jaargang die het met nakomelingen beter doet?
CGJ12 schreef:Maar goede (grote) zandbanen kan ik zo niet opnoemen.
Ook geen particulier eigenlijk.
Anders was dat ook nog wel een oplossing.
risthia schreef:Ze hebben hem niet voor niets met een smoesje afgemeld voor Roosendaal......
CGJ12 schreef:Aimee schreef:Of een minimum-eis stellen: kun jij op een Jazz rondsturen in april? Dan mag jíj met hoedje....
Dat kan zelfs ik. Daar is niet veel lef voor nodig.
Dat kan de eis dus niet zijn.
Magique schreef:Noem mij één hengst die meer gedekt heeft dan Gribaldi dan?
Aimee schreef:Smoesje? Hoe kom je daar nu weer bij?!?! Dat kan alleen maar op pure onzin berusten aangezien ik wél
exact weet
waarom ie afgemeld was en dat was géén smoesje.
Gail schreef:Magique schreef:Noem mij één hengst die meer gedekt heeft dan Gribaldi dan?
Dat zegt dus niets over de kwaliteit van de hengst...
Aimee schreef:Weet jij dan wat ik weet, CGJ?
Eleonoor schreef:Begin maar CGJ, met naam en kwaal dan. Graag berust op feiten en niet op roddels....
pukpaleis schreef:Negro: door een dierenarts verprutst en niet meer in staat om in de ring te acteren
Osmium: een kapotte nek kan niet meer aan de teugel
Metall: pees-blessure aan het voorbeen staat momenteel in Zweden
Kennedy :het slijmvlies van de lagen is zo beschadigd dat er geen bit meer in kan
Pyriet: ondanks training door Hinneman niet geschikt voor de dressuur bevonden
Rousseau: kaken kapot gereden is aan het revalideren
Paddox: meer dan gemiddeld succesvol op zz-licht niveau
Rhodium: de belofte en hoop voor de toekomst succesvol in hengsten-competitie op Z niveau