Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sophie_kurk schreef:zou ik me nog op kunnen geven? ik heb net gehoord dat mn wedstrijd afgelast is, hoop dat ik dan hier mee kan doen, want lijkt me vet leuk concours.. Ff vanavond bellen en anders moet ik nog maar ff doorzoeken, maar ik wil op wedstrijd
Sannie1980 schreef:Is er misschien iemand die mij op zaterdag kan voorlezen. Ik moet denk ik zo rond 3 uur half 4 zoals ik het nu kan zien. Mijn vriend gaat als het goed is wel mee om te helpen, maar voorlezen doet hij niet. (hij heeft geen flauw idee wat een volte is e.d.)
liza van loon schreef:Wel jammer soof, maar ik zal je beker iig van Abcoude meenemen.
patries_kjp schreef:Sannie1980 schreef:Is er misschien iemand die mij op zaterdag kan voorlezen. Ik moet denk ik zo rond 3 uur half 4 zoals ik het nu kan zien. Mijn vriend gaat als het goed is wel mee om te helpen, maar voorlezen doet hij niet. (hij heeft geen flauw idee wat een volte is e.d.)
heey, ik zag net dat onze rubriek pas om 5 uur begint..... als ik er ben wil je wel voorlezen..... maar ik weet dus pas vrijdag ofzow, hoe laat we gaan..
Sannie1980 schreef:Ik heb er ook zin in, ben alleen bang dat het rijden voor geen meter gaat. zondag had ik ook wedstrijd en toen heb ik er voor het laatst opgezeten......
Bettine schreef:Great
Ze hadden me met Tom en Joop tegelijk ingedeeld, dus ik gemaild of ze met een van de twee naar ACHTEREN konden verplaatsen, omdat ik het anders niet zou redden met werk enzo.
Kijk ik op het programma, sta ik helemaal voorin...
Dus heb maar weer gemaild (want: telefonisch onbereikbaar) krijg ik terug: Kijk morgen op de wedstrijddag maar, misschien kan je als laatste.
Dus dat hoop ik dan maar
Melanie15 schreef:Ik werd gister gebeld, er was iemand zo slim geweest om af te melden via de mail, met alleen haar voornaam ' Melanie ' . Verder geen achternaam, naam van vereniging, naam van paard en ook niet welke dag ze moest rijden. Moesten ze alle melanie's gaan afbellen om te kijken welke nu had afgemeld.
Safira liep echt heerlijk vandaag dus dat beloofd wat