Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Royaltjuh schreef:Nou we zijn er weer. Ponywedstrijd is ook weer achter de rug, wat een drama!!! We waren er met 2, 2 ukken (welsh A'tjes). Voor beide meisies was het de 2e wedstrijd, de 1e buiten. Dus op van de zenuwen natuurlijk. Beide pony's waren superbraaf met losrijden. Dus eerst de 1 de ring in. Nog voordat ze begonnen was schrok de pony, begon te bokken en dat kon ze niet meer uitzitten. Dus eraf, pony vloog over het hele terrein
Naja, gevangen en weer opgestapt. Alleen moest ze ff bijkomen, dus hop de 2e de baan in. Die was nu natuurlijk nog zenuwachtiger, en toen pony nr2 begon te dribbelen werd ze bang (hij is lang dekhengst geweest dus vrij matcho...). Huilen!!! Ze wou niet meer. Naja, nou zijn we weer thuis met 2 teleurgestelde meisjes die hun proeven niet eens gereden hebben!!! Maybe next time...

) naar de galop. Als die twee 4-en een 6 waren geweest had ik al een winstpunt te pakken. Verder had ik wel een stuk of zes keer een 7 dus ik ben trots op m'n mannetje! Ik weet waar ik nog extra op moet letten maar ik les sinds een maand bij iemand anders en in die tijd heb ik helemaal opnieuw leren rijden.. ik rij nu veel ontspannener en alles gaat veel beter. Maar in tijden van nood val je dan toch weer terug. Volgende keer gewoon weer proberen en dan lukt het vast wel!

heb ik helemaal niet gezien :p nou ik had asociaal hoog gewoon. Er zijn nu nieuwe proeven in de Z2 en in die proeven is 240 pas een winstpunt ik had in mijn 1e proef 165 en in mijn 2e proef 154. Was 2x 1e geworden
helemaal blij goeie afsluiter. Om 8 uur vanaaf brengen we haar naar haar nieuwe eigenaar. Mila. Jammer maar wel super goed afgesloten 
) 

HedwigG schreef:Royaltjuh schreef:Nou we zijn er weer. Ponywedstrijd is ook weer achter de rug, wat een drama!!! We waren er met 2, 2 ukken (welsh A'tjes). Voor beide meisies was het de 2e wedstrijd, de 1e buiten. Dus op van de zenuwen natuurlijk. Beide pony's waren superbraaf met losrijden. Dus eerst de 1 de ring in. Nog voordat ze begonnen was schrok de pony, begon te bokken en dat kon ze niet meer uitzitten. Dus eraf, pony vloog over het hele terrein
Naja, gevangen en weer opgestapt. Alleen moest ze ff bijkomen, dus hop de 2e de baan in. Die was nu natuurlijk nog zenuwachtiger, en toen pony nr2 begon te dribbelen werd ze bang (hij is lang dekhengst geweest dus vrij matcho...). Huilen!!! Ze wou niet meer. Naja, nou zijn we weer thuis met 2 teleurgestelde meisjes die hun proeven niet eens gereden hebben!!! Maybe next time...
waren dat toevallig een schimmeltje en een bruine pony?
De ene was een bruin-roan (schimmeltje
) en de andere een zweetvosje (bruine
) heb je ons gespot
Schaamtelijke vertoning daaro, pff.... Zal onze stal ook es niet zijn
Jeetje, naja vergeet dat dan maar snel weer
Whahaha......
om 18.00 waren we weer thuis
. Maar m'n zusje had 157 en 159 punten, 4e en 5e winstpuntje. Vierde wedstrijd voor deze pony, dus we waren tevreden. 
en met springen was ik uitgebeld..
:P 

ik had 265 en 254 haha.....ik ben super benieuwd naar de foto's mijn laatste proef met de pony. We hebben haar net naar Mila gebracht hopen dat zei der net zo ver mee komt als ik
CGJ12 schreef:Het secretariaat was DE GEHELE DAG volledig ONBEREIKBAAR..........
Daar is nog iemend ONTZETTEND boos over.........