Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hesterv schreef:Nu jullie het er over hebben, ben benieuwd hoe ik al mn rotzooi mee ga nemen. Rijspullen voor twee disciplines, kleren ed, wedstrijdzooi, etennatuurlijk voor onderweg. Ehmm wat nog meer eigenlijk? Nahjah, de auto krijg ik wel vol
Mooi dat het mooi weer word, en pech dat het koud is maar het is ook Nederland he.
PS Zullen we weer net als op Hippiade even Bokt papiertje in de auto/ op trailer plakken??? Vond k wel makkelijk:D
simoontjuh schreef:heyhey!
ik ga ook naar texel!! ik heb er echt super veel zin in ! het wordt echt vet gezellig en ik ga zaterdag ook op stap
ik start:
Kwitnie in de L1 dres en B spr
Nadinetjuhh schreef:maar kim ik zie dat je 20 winstpunten in het springen heb moet je dan niet naar de L ofzo?haah het is maar vraagje hooor, maar dan moeten wij MET elkaar springen
viefdepief schreef:Okeej ik heb ff een papiertje gemaakt...
Denk dat ik het ga ophangen bij Sammiejs stal ofzo
Heb er ook ff bij gezet wat we starten, kun je ff spieken als je het vergeten was
Nadinetjuhh schreef:owh owkeej, nou wel leuk want dan springen we samen
viefdepief schreef:@ Hester: Ik zag net jouw foto's van Roden! Je ging wel lekker hard door de waterbak zeg! Vooral de eerste foto met al dat water is leuk!