maar je kunt een goed paard hebben en zelf minder kunnen rijden maar dan kom je er ook niet zo snel hoor...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzanne F. schreef:
Maar complimenten voor degenen die zich er echt heengereden hebben!
Maar er zitten er genoeg met het gevoel van mijn keukentafel die door de juiste middelen en/of connecties daar op de verkeerde plaats zijn.
kadans16 schreef:Zééér subtiel geformuleerd
Suzanne F. schreef:kadans16 schreef:Zééér subtiel geformuleerd
Heb ik talent voor...
patries_kjp schreef:dat ze in een talententeam zitten okeej, maar waarom hebben die mensen die al zoveel bereikt hebben nu nog (financiele) steun nodig??
lovelyhorses schreef:patries_kjp schreef:dat ze in een talententeam zitten okeej, maar waarom hebben die mensen die al zoveel bereikt hebben nu nog (financiele) steun nodig??
omdat het mischien nog steeds erg duur is...het is niet zo omdat je af en toe een geld prijs wint maar meteen miljonair bent ofzo. >;) het is erg duur hoor voor iedereen ook al zit je niet in zown team...
ik vind dat sommige van jullie gewoon jaloers zijn![]()
beetje laat gereageerd maar toch }>
omaxje schreef:ik heb op patrick van der schans gestemd, maar ik vond dominique, tommie, en diederik ook super goed!!eigenlijk kon ik niej goed kiezen.......
maar het is niet zoowww dat deze mensen in het robo talententeam er niets voor hoeven te doen, deze mensen moeten daar ook echt wel super hard voor werken!!!!!!!!!!!! vele zijn gewoon jaloers!