Wie gaat er 4,5,6 mei naar Vriezeveen????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je al wel eens in vriezeveen geweest op concours?

Ja
22 (47%)
Nee
15 (32%)
Ben het nog wel een keer van plan.
7 (15%)
Jammer ik kan niet
2 (4%)

Totaal aantal stemmen: 46

Somebody_

Re: Wie gaat er 4,5,6 mei naar Vriezeveen????

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:05

Toedeledoki schreef:
Tja, ik schrijf ook gewoon wat op, blijft het topic lekker fris. Haha!

hoi hoi, ik bekijk nu al Tong uitsteken de lijst van mensen van bokt die meedoen, maar ik zie dat jij ook in de Z2 meedoet?!! Gezellie Haha! meeting op t paard ???? en sta jij daar op stal of stal je je paard ergens anders??

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:47

De L1 wordt een soort van Beat-the-Bokker....!
Ik blij dat ik in de L2 meedoe Knipoog
Ik heb er echt zin in!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:53

ik heb er ook gruwelijk zin in, heb al een extra witte broek aangeschaft...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:57

ikke niet , ik blijf schoon Tong uitsteken whahah nou niet dus, dat is iets wat ik echt niet kan, maar ehm ja dan maar wassen tussendoor in het hotel!!! ik wil mn starttijden weten, ben heel erg benieuwd hoop dat t een beetje goede tijden zijn Haha!

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:58

Ik sta daar inderdaad op stal.Heb je zin om mij als buurvrouw te hebben, dan mag je wel een stal vasthouden Knipoog .Ik kom gewoon op woensdag.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 19:59

keej doen we Tong uitsteken ik zal t proberen Tong uitsteken haha echt leuk Haha! heb jij foto van je paard en/of jezelf dan kan ik je herkennen! Tong uitsteken

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:05

Ik sta met een hele fotosessie bij horses at work, inmiddels wel al een aantal bladzijden verderop.Met je zoekfunctie kun je ze vast wel vinden.Let niet op de koppen die ik trek. Clown Haha!

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:10

gabyfedde schreef:
De L1 wordt een soort van Beat-the-Bokker....!
Ik blij dat ik in de L2 meedoe Knipoog
Ik heb er echt zin in!

Ik mag wel L1... 1e plek kan ik vergeten Lachen Maar ik ga voor de winstpuntjes Haha! Hopen dat ik die wel haal!

Masja

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:23

Toedeledoki schreef:
Ik sta met een hele fotosessie bij horses at work, inmiddels wel al een aantal bladzijden verderop.Met je zoekfunctie kun je ze vast wel vinden.Let niet op de koppen die ik trek. Clown Haha!

haha je bedoelt die foto's met die 7 jarige Gribaldi???? Gaaf paard Haha! oef oef, teveel concurrentie!!! en te goede ook maar ja is ook wel leuk Tong uitsteken ach ja, ik ga voor de leuk zeggen we dan maar Tong uitsteken k ben pas 14 rijdt dit paard pas 2 maanden en heb in 8 proeven ook al 8 wp's dus ik mag meer dan tevreden zijn Haha!

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:41

Sam, mij kun je weer schrappen... Zij zijn groot en ik is klein!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:45

oh, jah sjit das waar ook, ik vind het ook echt jammer, was vast gezellig geweest!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:48

waarom doe je niet mee ???

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 20:52

Justahorse: 4-5-6-.... 2 proeven B
patasja: 4.5.6.......1 proef B
Concorde:6.... 2 proeven B
Samsam: 4-5-6-.....2 proeven L1
Garfield: 4-5..... 2 proeven L1
masja: 4-5-6-...... 2 proeven L1
gabyfedde:4-5-6-....2 proeven L2
MiEpPrInZ 4.......2 proeven M2
nicole0180: 4-5-6-......2 proeven Z1
toedeledoki:4-5-6-......2 proeven Z2
missmiekie:4-5-6-......2 proeven Z2
Ratjetoe: -6-.....B-springen
Ratjetoe: -6-.... B-springen

Tigger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 13:59

Ik kom anders wel een dagje kijken! Laat je je tijden weten?

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 19:38

haha je bedoelt die foto's met die 7 jarige Gribaldi???? Gaaf paard Haha! oef oef, teveel concurrentie!!! en te goede ook maar ja is ook wel leuk Tong uitsteken ach ja, ik ga voor de leuk zeggen we dan maar Tong uitsteken k ben pas 14 rijdt dit paard pas 2 maanden en heb in 8 proeven ook al 8 wp's dus ik mag meer dan tevreden zijn Haha![/quote]
Nou, dat is toch ook superknap.Bij mij gaan de proeven ook niet altijd even fantastisch hoor Bloos .Als we samen punten rijden is het helemaal top en de andere bokkers natuurlijk ook.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 20:15

ja idd dan is het helemaal top ( vandaag weer gestart, nou t was ronduit een sh*t dag, we wilden weggaan gaat er een schaap lammeren maar het was juist HET schaap die problemen had met de baarmoeder dus dat duurde allemaal erg lang ( 2 levende lammeren en 1 dode helaas ) toen gingen we weg, liet mijn merrie zich steeds maar weer bijna vallen ( doet ze wel vaker maar nu was het heel erg extreem en gewoon doodeng) komen we op wedstrijd zien we dat ze IN de trailer een voor ijzer eraf heeft getrapt ( ijzer lag inmiddels door t geschuif van mn paard helemaal achteraan de trailer) en dr deken heeft ze kapot geschuurd. En ze heeft een wondje bij dr kroonrand, die bloede ook maar dat was niet het ergste, ze heeft nog een wond van 15 bij 10 cm echt een enge vleeswond( niet heeeel diep maar wel een cm )toen gingen wij eerst kijken of ze wel regelmatig liep ( ijzer) maar dat was goed, toen wij spul van mensen geleend wat op de wond kon, toen wij naar de jury toe om te vragen wat we t beste konden doen!! mn moeder zei wat er was gebeurd ( vooral van de wond enzo ) en dat ze dus niet moest denken dat we dat paard mishandelen ofzo want het ziet er echt ENG uit. Krijgen we als antwoord: Ja dus??? ( geheel ongeinteresseerd, alsof t haar echt koud liet, wat er was gebeurd ( beetje medeleven mag ook wel ) ) nou ja, ik toch maar besloten te gaan rijden en dan even kijken hoe het gaat en dan besluiten hoe en wat ? nou ze liep best aardig ( naar omstandigheden en mijn stress die inmiddels flink aanwezig was ) dus ik toch maar gestart, ik was er totaal niet bij met mn gedachten ( zat te denken aan hoe we terug moesten gaan naar huis ) dus mn wissels helemaal verkloot, ze sprong ze gewoon nie op mn hulp ( die ook niet bepaald duidelijk was en ik reed er gewoon echt TE weinig aan ) dus nou ja nog even buiten er rustig bij gepakt en toch ff nog geoefend, toen de 2e proef, ging ietsje beter, maar niet zoals ik en kashmir kunnen. dus toen uitgestapt en op de trailer gezet ( toc maar ff met zn 2-en toen jan gebeld en die kwam met de trailer zodat de paarden apart konden in de trailer ( gaat meestal veel beter) dus toen gingen we naar de kantine, waar eigenlijk vrij snel prijsuitreiking was. 2e plaats : alexander ( mn instructeur met 175 ( ik dacht OMG wat voor bagger punten heb ik dan wel niet, want bij hem ging het echt goed, had alleen 2 fouten ) 1e plaats : Annemieke met 183 ikke dus ik had echt zo iets van : nou dit kaannnn eccchhhttt niet. maar ja wel helemaal blij dat er toch nog een goed eind leek te zijn 2e proef, was ik 2e met 184 en alexander eerste met 187 dus al met al heb ik toch nog 2 winstpunten terwijl ik dat echt niet meer had verwacht na dit alles dus toen de terugweg en dat viel alles mee een aantal keer liet ze zich nog wel in bocht omvallen maar al stukken minder dan de heenweg gelukkig!! maar toen kwamen we thuis en hebben we dr verzorgt en lekker op stal gezet en alles kwam toch nog soort van goed alleen die wond moet ff goed schoon gehouden maar dat komt wel weer goed maar ja heb nu wel 10 wp's Haha! haha toch iets positiefs Haha! en t gaat weer best goed met die merrie Haha!

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:18

balen man, had je geen bescherming om in de wagen?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:40

ja zekers wel, witte bandages met daaroverheen van die speciale trailerbeschermers.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:42

ik doe meestal bandages met springschoenen, voor de kroonranden.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 22:46

ja maar deze trailerbeschermers gaan helemaal tot over de hoef zodat ze daar ook goed beschermd is maar ze heeft ze ook helemaal aan flarden getrapt ( mag weer nieuwe kopen) ( ohw k zie net dat ik dat er niet bij heb gezet, naast mn kapotte deken heb ik ook kapotte trailerbeschermers)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 00:01

Ondanks die vervelende omstandigheden dan nog super punten gehaald! Gefeliciteerd met je winstpunten!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-05 18:51

Ja gefeliciteerd annemiek.

Ik hoop dat ik iets krijg geregeld, maar denk dat het neit zal lukken want anders zijn er denk ik te veel kosten aan verbonden.
En mijn moeder zal dat denk ik niet betalen.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-05 19:06

waarom moet dat in dit topic besproken, gelieve dit gewoon via msn uit te spreken, en we hebben een alternatief dat weet je, dus je kan sowiezo!!!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:03

Justahorse: 4-5-6-.... 2 proeven B
patasja: 4.5.6.......1 proef B
Concorde:6.... 2 proeven B
Samsam: 4-5-6-.....2 proeven L1
Garfield: 4-5..... 2 proeven L1
masja: 4-5-6-...... 2 proeven L1
gabyfedde:4-5-6-....2 proeven L2
MiEpPrInZ 4.......2 proeven M2
nicole0180: 4-5-6-......2 proeven Z1
toedeledoki:4-5-6-......2 proeven Z2
missmiekie:4-5-6-......2 proeven Z2
Ratjetoe: -6-.....B-springen
Ratjetoe: -6-.... B-springen
Vinci: -5-6-..B springen en B dressuur

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 18:46

weer 1 erbij Haha! ik hoop dat de starttijden snel online komen Haha! ik wil mn tijden weten, dan kan ik vast een trainingsschema maken!! das wel zo handig Haha! vandaag lag ik er nog bijna naast, ze krijgt tegenwoordig haver Tong uitsteken nou heet dat ze wordt, als het danook nog s regent en waait en er vliegen vogels uit de bosjes dan tja krijg je een apart gebeuren Tong uitsteken maar ja morgen weer les, dan gaat ze weer flink aan het werk Haha!