Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chantal_cs schreef:Rt --> Lobeke is idd v. Lobeke.
Leuk beestje! Hij maakte wel even een nare sprong laatst in Biddinghuizen....
love_sodera schreef:k zal ns ff kijken of er ook foto's van Live ergens zijn!
love_sodera schreef:love_sodera schreef:k zal ns ff kijken of er ook foto's van Live ergens zijn!
de foto's van Live kan k nie vinden...
waar komen trouwens startlijsten te staan? ook gewoon op startlijsten? of op de site ofzo?
Karin schreef:Wat lijkt-ie op z'n vader! Alleen dan met lichte manen en staart!
Ik ga dus mee met mijn stalgenootje Jody (dat is ook haar Boktnaam, maar ze is nog niet heel goed thuis in de nieuwe Bokt-versie dus antwoord ik maar ff voor haar). Haar paard is een grote schimmel met de naam Oteus. Ze starten op zaterdag (B-paarden) in het oranje met bruin.
love_sodera schreef:haha RT, wij kunnen wel met n t-shirtje "bokt spring hunken check team member....."gaan lopen!!!
whahaa
reddytobias schreef:love_sodera schreef:haha RT, wij kunnen wel met n t-shirtje "bokt spring hunken check team member....."gaan lopen!!!
whahaa
ja lol!
chantal_cs schreef:Min zusje Muriël start ook in Roden!
Na de val in de waterpartij afgelopen weekend leek het mij beter direkt er een cross achteraan te rijden ipv te wachten tot Ambt Delden 8 mei. Ze heeft er nml nog wel vertrouwen in, maar Ambt Delden duurt nog een maand! Dus Roden wordt een rondje op safe rijden denk ik maar.
Ze start in Roden iig L pony's. Ze had geluk, ik belde vanochtend en er had zich net gister iemand afgemeld, dus ze kon er zo tussen!
reddytobias schreef:moet ik jullie herkennen!! Jody heb ik ook in Hengelo zien springen
ladyzwien schreef:zo de komen vet veel bokkers!! ik ben hindernis jury en zit bij de laatste hindernis waarschijnlijk!! haha die is vet mooi, ben er alle 2 de dagen, de cross zit echt vet vol!! wel mooi zoveel deelnemers