Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peeky

Re: Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 21:37

Oh *proest* zie nu pas dat het dit weekend al is Gestoord Nou ik zit t/m vrijdag voltijd op school en zaterdag en zondag wedstrijd, dus....dat wordt weinig indoor brabant voor mij vrees ik, en dat terwijl ik een pass partout heb voor alle dagen Rolleyes

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:20

peeky schreef:
Oh *proest* zie nu pas dat het dit weekend al is Gestoord Nou ik zit t/m vrijdag voltijd op school en zaterdag en zondag wedstrijd, dus....dat wordt weinig indoor brabant voor mij vrees ik, en dat terwijl ik een pass partout heb voor alle dagen Rolleyes

Ach gus.. Ach gut Zonde, het is zo leuk!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 23:46

Ik ga samen met sophie_kurk, heb er super veel zin in! Haha!
Donderdag avond gaan wij ook, vanzelfsprekend Schijnheilig

Irmin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:23

Wij gaan elk jaar met drie stellen, de mannen drinken bier en de vrouwen bewonderen de paarden. Altijd supergezellig! Heb er erg veel zin in. Wij gaan zaterdagavond. Ik vond de kaarten trouwens wel bizar duur, helaas geen vrienden of een dusdanig niveau dat ik ze gratis kreeg, maar ja, kan niet alles hebben Haha!

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:06

Ik ga vrijdag overdag. (Jaja weer een zieke Haha! )
En zondag middag Lachen

dihjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 11:43

De foto's van donderdagavond staan inmiddels on-line

www.paardenfoto.nl

De rest van het weekend brengen we ook in beeld.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 12:00

Ga de foto's ff bekijken.
Ik vond het echt geweldig gisteren! *LOL*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 12:21

VOnd ik ook!

Past je nieuwe deken; Liza? Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 12:32

Ik vond de kur van Tommy Visser echt heel mooi. Geweldig beest! En de winnende rit van Maikel was ook super.

En ik heb veeeeel teveel gegeten. We zaten op de viptribuene en ze kwamen de hele tijd hapjes brengen. Ook gegeten in een heel sjiek restaurantje (catering van den Boer Haha! ). Jammer dat het mennen zo laat was.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 12:56

Ik ga hem passen als ik ga rijden he! Tong uitsteken

Ik kreeg echt kippenvel bij Blue Ocean, alleen de pirouettes waren iets minder, maar die draf maakte het helemaal goed!Die appuyementen waren echt super, impuls, voorbeen wooow Kwijl

Mennen heb ik niet gekeken, hou ik niet zo van Schijnheilig

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 12:58

Ja de kür van Tommie was geweldig...vorig jaar vond ik bleu ocean al een lekker ding toen hij zo gek werd maar dit jaar nog gaver!!! Vingers aflikken
Enne Maikel is altijd snel in de barage Knipoog Een verdiende winnaar Knipoog
Het was gezellig!! zaterdag weer Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:01

Zagen jullie trouwens die eerste die starten? Gedurfd parcour whaha, die eerste wending Wow! Jammer dat ie een balk op die gele had.

En Blue Ocean bij de presentatie was de rabobank talenten, stond ie daar achter een beetje te piafferen. Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:04

Ja, dat was echt ontzettend lachen, dat ie daar de piaffe een beetje stond te doen. Haha! Viel me trouwens wel op dat het daar toch de dressuurpaarden waren die niet stil konden blijven staan.

Hebben jullie ook zo'n hoevenkrabber van Rabobank? Die kreeg je gratis mee als je ging stemmen op het Rabobank Talent. Ik heb 2x gestemd op Huub van der Mark (ik wil gewoon dat een eventingruiter het wint), en ik heb dus 2 hoevenkrabbers Haha!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:07

Nee heb op internet gestemd, ben niet naar het meetingpoint geweest.
(Op Tommie Visser natuurlijk Cool ) Wilde eigenlijk Lotje Schoots was ff spreken maar het was zo druk daar.(Ze heeft de vader van Pride gereden Haha! )
Viel me idd op dat eht de dressuurpaarden waren, maar die schimmel van het springen of eventing helemaal aan de zijkant kon er ook wat van. Gemeen bokken dat ie deed! *LOL*

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:09

Scum schreef:
Ja, dat was echt ontzettend lachen, dat ie daar de piaffe een beetje stond te doen. Haha! Viel me trouwens wel op dat het daar toch de dressuurpaarden waren die niet stil konden blijven staan.

Hebben jullie ook zo'n hoevenkrabber van Rabobank? Die kreeg je gratis mee als je ging stemmen op het Rabobank Talent. Ik heb 2x gestemd op Huub van der Mark (ik wil gewoon dat een eventingruiter het wint), en ik heb dus 2 hoevenkrabbers Haha!

Kon j op huub stemmen? Ow, dat ga ik dus zeker doen vanavond. Hij verdiend het! *en altijd leuk als er ook eens een keer een SGW-ruiter wint Haha! *

En de kur van tommie was idd prachtig, super gereden. Angela's muziek vond ik echt ontzettend mooi. Die 1ste vond ik de muziek niet mooi, de overgangen van de muziek waren niet mooi.

Springen, dat 1ste parcours was idd gedurft. Gaaf om te zien!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:11

De muziek van Diederik van Silfhout bedoel je?
Die vond ik ook niet mooi, dat was van dat franse liedje tu es foutu ofzo. Beetje jammer.

Tommie's muziek was super, trance paste er goed bij.

mastenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:15

Goed zo! Allemaal op Huub stemmen of bas natuurlijk. Zo lang het maar een eventer is Haha!

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 13:16

liza van loon schreef:
Nee heb op internet gestemd, ben niet naar het meetingpoint geweest.
(Op Tommie Visser natuurlijk Cool ) Wilde eigenlijk Lotje Schoots was ff spreken maar het was zo druk daar.(Ze heeft de vader van Pride gereden Haha! )
Viel me idd op dat eht de dressuurpaarden waren, maar die schimmel van het springen of eventing helemaal aan de zijkant kon er ook wat van. Gemeen bokken dat ie deed! *LOL*

Die schimmel was van vincent voorn Haha!

En ik weet nog niet op wie ik ga stemmen denk dat het bas theeuwsen word die ken ik namelijk Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 13:36

maartjuh schreef:
Kon j op huub stemmen? Ow, dat ga ik dus zeker doen vanavond. Hij verdiend het! *en altijd leuk als er ook eens een keer een SGW-ruiter wint Haha! *

En de kur van tommie was idd prachtig, super gereden. Angela's muziek vond ik echt ontzettend mooi. Die 1ste vond ik de muziek niet mooi, de overgangen van de muziek waren niet mooi.

Springen, dat 1ste parcours was idd gedurft. Gaaf om te zien!

Bitwise heeft ook 2x op Huub gestemd. En ik heb iedereen bij ons in de VIP lounge opdracht gegeven om ook op Huub te stemmen. Bloos

Ik vond de muziek van Diederik ook waardeloos. Echt zo'n bijeengeraapt zooitje zonder fatsoenlijk thema. De muziek van Angela was al veel beter. Maar bij Tommy was en de muziek mooi en de kur ook.

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:19

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

machteld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:24

ik ben gister ook geweest, echt super genoten van alle paarden en ook enorm gelachen om de show hongaarse post hihi Haha!

ook maud was erg leuk ben nu alleen opzoek naar een liedje dat ze zong, ze zong rock7roll, anastacia irnonic ennog een nummer maar welke ?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 14:40

Ik vond de kur van Diederik op zich wel mooi; maar laat ik nu net een VRESELIJKE HEKEL hebben aan dat nummer Clown
Ik kende zijn kur al wel, gezien op Jumping.

Die van Angela vind ik wel leuk; lekker vrolijk en past goed Ja Ook die kende ik al van Jumping... Tong uitsteken

Die van Tommie kende ik (voor de verandering) NIET, maar hij was echt super Ja De muziek klopte heel goed, zowel in overgang van muziek als van de gangen van het paard en Tommie reed super! Genoten dus Haha!

Mijn foto's komen zo op HAW en ik moet bekennen; ze zijn best goed! Ja

Illona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:06

conny14 schreef:
Ja de kür van Tommie was geweldig...vorig jaar vond ik bleu ocean al een lekker ding toen hij zo gek werd maar dit jaar nog gaver!!! Vingers aflikken

Vorig jaar waren wij al helemaal beu ocean fan.
Wat balen dat dit jaar niet kon Huilen
naja, gaan voor de zondag avond dan maar!

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 15:55

machteld schreef:
ik ben gister ook geweest, echt super genoten van alle paarden en ook enorm gelachen om de show hongaarse post hihi Haha!

ook maud was erg leuk ben nu alleen opzoek naar een liedje dat ze zong, ze zong rock7roll, anastacia irnonic ennog een nummer maar welke ?

PROUD MARY!! Tong uitsteken van tina turner

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 16:07

liza van loon schreef:
De muziek van Diederik van Silfhout bedoel je?
Die vond ik ook niet mooi, dat was van dat franse liedje tu es foutu ofzo. Beetje jammer.

Tommie's muziek was super, trance paste er goed bij.

Idd, die bedoelde ik Ja