Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
peeky schreef:Oh *proest* zie nu pas dat het dit weekend al isNou ik zit t/m vrijdag voltijd op school en zaterdag en zondag wedstrijd, dus....dat wordt weinig indoor brabant voor mij vrees ik, en dat terwijl ik een pass partout heb voor alle dagen
Scum schreef:Ja, dat was echt ontzettend lachen, dat ie daar de piaffe een beetje stond te doen.Viel me trouwens wel op dat het daar toch de dressuurpaarden waren die niet stil konden blijven staan.
Hebben jullie ook zo'n hoevenkrabber van Rabobank? Die kreeg je gratis mee als je ging stemmen op het Rabobank Talent. Ik heb 2x gestemd op Huub van der Mark (ik wil gewoon dat een eventingruiter het wint), en ik heb dus 2 hoevenkrabbers
liza van loon schreef:Nee heb op internet gestemd, ben niet naar het meetingpoint geweest.
(Op Tommie Visser natuurlijk) Wilde eigenlijk Lotje Schoots was ff spreken maar het was zo druk daar.(Ze heeft de vader van Pride gereden
)
Viel me idd op dat eht de dressuurpaarden waren, maar die schimmel van het springen of eventing helemaal aan de zijkant kon er ook wat van. Gemeen bokken dat ie deed!
maartjuh schreef:Kon j op huub stemmen? Ow, dat ga ik dus zeker doen vanavond. Hij verdiend het! *en altijd leuk als er ook eens een keer een SGW-ruiter wint*
En de kur van tommie was idd prachtig, super gereden. Angela's muziek vond ik echt ontzettend mooi. Die 1ste vond ik de muziek niet mooi, de overgangen van de muziek waren niet mooi.
Springen, dat 1ste parcours was idd gedurft. Gaaf om te zien!
conny14 schreef:Ja de kür van Tommie was geweldig...vorig jaar vond ik bleu ocean al een lekker ding toen hij zo gek werd maar dit jaar nog gaver!!!![]()
machteld schreef:ik ben gister ook geweest, echt super genoten van alle paarden en ook enorm gelachen om de show hongaarse post hihi![]()
ook maud was erg leuk ben nu alleen opzoek naar een liedje dat ze zong, ze zong rock7roll, anastacia irnonic ennog een nummer maar welke ?
liza van loon schreef:De muziek van Diederik van Silfhout bedoel je?
Die vond ik ook niet mooi, dat was van dat franse liedje tu es foutu ofzo. Beetje jammer.
Tommie's muziek was super, trance paste er goed bij.