marianna schreef:Hopelijk gaat er nog 1 iemand uitvallen in de B.... dan mag ik namelijk ook meedoen
Sorry marianna... eerst was ik van plan om niet mee te doen maar gaat toch door!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marianna schreef:Hopelijk gaat er nog 1 iemand uitvallen in de B.... dan mag ik namelijk ook meedoen
TequilaRos schreef:Gjilke schreef:Natasja heeft een afweerstoornis, en is dus best vaak ziek. Hoop dat het dit keer niet zo erg is...
Maar dat kon ik ook niet weten, hopen maar dat ze niet zo erg is. Dan kan jij toch lekker rijden. Anders moeten we maar ruilenJij 's avonds in de B en ik 's middags in de Z. Moet geen probleem zijn voor Tequila
Gjilke schreef:He Vajramani, moet ik eigenlijk ook een coupon meenemen?
Vajramani schreef:Gjilke schreef:He Vajramani, moet ik eigenlijk ook een coupon meenemen?
Nee, die is al aanwezig.
Gjilke schreef:Ben me toch zenuwachtig
TequilaRos schreef:Gjilke schreef:Ben me toch zenuwachtig
Je leest het wel niet meer:
Maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn. Ik kom je straks aanmoedigen.
NehnaDagmar schreef:Jeeeeeee derde met 165 punten![]()
Jammer van die vijf puntjes Gjilke.. volgende keer beter
Citaat:Mooi paard heb je Dancer. Heb je nog gezien, als laatste moest je rijden he!!!! Echt een mooi paard.
Citaat:Zijn jullie in de training al L klaar? Zodat je in elk geval lekker door kunt stomen (stromen ) straks?