Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shanna16 schreef:Gezellig... zouden we dan de Paard en Sport halen, als de kampioen een groot BOKT-BORD op zijn of haar rug heeft?
sophie_kurk schreef:ik neem mn digitale camera gewoon mee en dan stuur ik desnoods zelf die foto´s wel op, met een dringend verzoek om ze maar even te plaatsen haha..owja pasha jij was toch eerste reserve? misschien doe je toch nog wel mee! haha en als je dan bovenaan eindigt...... dan moet je!
Shanna16 schreef:HihiWe kunnen natuurlijk ook gewoon een foto maken, de bokkers met een groot logo.
"Bokt ook op Regiokampioenschappen vertegenwoordigd"
Zou het voorpagina nieuws hier nog wel eens kunnen halen
Kylan schreef:Lijkt me leuk!! Als t zo ver komt ben ik er ook hoor! Best een idee eigelijk, maar je krijgt het denk ik niet geregeld.
Als de kampioen een BOKT-bord op zn rug heeft dan stuur ik me foto's op naar de paard en sport hoor!! Dan moeten we er toch wel in komen, anders zijn ze wel heeeel gemeen.
sophie_kurk schreef:ja laten we eerst maar meetenwe wachten wel even met afspreken op de startlijsten! Komen de startlijsten trouwens gewoon op startlijsten.nl?