grrr KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:33

Wat Lielle zegt inderdaad. Als de bakker extra drukte verwacht op zaterdag, zorgt hij ook voor extra krachten. De KNHS had er zelf ook op kunnen komen dat dit een drukke tijd zou worden en ze hadden dus extra mensen moeten inhuren.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:35

Rosalie123 schreef:
Ja dat klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zoveel werk aan hebben!

Er zijn wel meerdere bedrijven die veel werk hebben. Kwestie van je zaken goed organiseren. En daar hebben ze bij de KNHS nog niet veel kaas van gegeten.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:37

Maarre, om even terug te komen om wat Scum zei: hoe is het dan mogelijk dat je van de KNHS een boete krijgt voor het wel inschrijven maar niet starten op een wedstrijd? Ik bedoel als je niet zou kunnen starten omdat zij je de spullen niet op tijd hebben gestuurd? Is dat niet een beetje krom, of ben ik nu heel naief?

Als deze vraag wordt afgewimpeld met: "je hebt je gewoon te laat opgegeven voor een startkaart": wanneer had mijn zus hem dan aan moeten vragen?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:39

De bakker wil ook dat ik zijn brood betaal. Hij heeft er geen boodschap aan als ik zeg dat mijn bank de aanvraag voor het te openen rekeningnummer nog niet behandeld heeft.

Oftewel: ze staan los van elkaar?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:54

Nou, volgens onze wedstrijdsecretaresse is het juist niet zo druk rond de jaarwisseling. De meeste mensen die van club veranderen doen dat niet per 1 januari, maar meestal per 1 april, ivm kampioenschappen die je anders zou kunnen missen.
Nieuwe setjes coupons aanvragen omdat de oude op zijn, dat gebeurt gewoon het hele jaar door. Dus...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:56

missmuts schreef:
De bakker wil ook dat ik zijn brood betaal. Hij heeft er geen boodschap aan als ik zeg dat mijn bank de aanvraag voor het te openen rekeningnummer nog niet behandeld heeft.

Oftewel: ze staan los van elkaar?

Maar dat snappen sommige mensen niet. De KNHS = Blond

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:00

haike schreef:
Misschien kunnen we dan zelf even meehelpen? Lijkt me niet zo moeilijk, couponettjes maken, in envelop en opsturen? Haha!

Ideaal, print ik er voor mezelf meteen een hele sloot! Dan heb ik tot aan het Z genoeg Lachen Als mijn auto het tillen kan..... Haha!

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 19:22

jah gelijk ff invullen en paar Winstpuntjes der bij, is dat ook gelijk geregeld, merken ze vaaaast niej Knipoog

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:10

Rosalie123 schreef:
Wat ik nog wel even wou zeggen, is dat jullie niet weten hoeveel werk ze er wel niet van hebben!
Mijn moeder is secretaresse van de vereniging en daar heeft ze de handen vol aan. Ook omdat er mensen zijn die alleen maar aan zichzelf denken, die er helemaal niet bij nadenken hoeveel moeite er wel niet wordt gedaan om de vereniging in stand te houden. En dan spreek ik over een club van zo'n ongeveer 200 leden.
Wat moet de KNHS dan wel niet zijn? Probeer er eens bij stil te staan hoeveel werk ZIJ wel niet hebben!

ik heb ook bij een vereniging gewerkt (onderlinge wedstrijden en officiële wedstrijden) en zo veel werk vond ik het niet, dit was ook vrijwillig.... bij de KHNS krijgen de mensen betaald (wij betaalen immers voor onze spullen en diensten) maar waar betalen we ze voor??? ze zitten de hele dag lui op hun stoel volgens mij..........
wat wel leuk is aan de gaos daar is dat ik nog steeds geen rekening ergens voor heb gekregen, van toch wel een behoorlijk bedrag.......
enne voor esther, jullie hebben het optijd aangevraagt maar de knhs is bang dat mensen al gaan starten........ dus sturen ze alles pas heel laat op.
ik heb het 2 jaar terug gehad, ik heel lang wachten op mn startkaart (rond augustus) in september/okteber maar eens gebeld, ze hadden nix??? heb t toch echt opgestuurd...... dus toen alles nog maar eens op de bus gedaan........

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:17

knhs is helemaal niet stom!
ze hebben het op dit moment extra druk omdat de mensen die een nieuw paard/pony hebben gekocht en een nieuwe startkaart willen hebben dat allemaal klaar te maken. ik heb vorig jaar rond eind november ook startcoupons besteld. die zijn toen pas in januari geariveerd. gelukkig had ik alle concouren tot februari al opgegeven..(pfiew). Scheve mond . ik heb nu juist extra startcoupons besteld zodat ik niet weer zoals vorig jaar zolaat de startcoupons krijg. en heb daarom nu ook al concouren tot april opgegeven.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:28

heidehofs schreef:
knhs is helemaal niet stom!
ze hebben het op dit moment extra druk omdat de mensen die een nieuw paard/pony hebben gekocht en een nieuwe startkaart willen hebben dat allemaal klaar te maken. ik heb vorig jaar rond eind november ook startcoupons besteld. die zijn toen pas in januari geariveerd. gelukkig had ik alle concouren tot februari al opgegeven..(pfiew). Scheve mond . ik heb nu juist extra startcoupons besteld zodat ik niet weer zoals vorig jaar zolaat de startcoupons krijg. en heb daarom nu ook al concouren tot april opgegeven.

Mensen kopen het hele jaar door nieuwe paarden. Als de KNHS weet dat ze het rond deze periode drukker gaan krijgen zullen ze een beter plan van aanpak moeten maken.
Ik heb alle respect van de wereld voor goedlopende bedrijven die het heel druk hebben. Maar geen van die bedrijven is gelukkig met ontevreden klanten. En dat is is wat ik hier wel vaker lees dan alleen in deze periode. De KNHS heeft constant te kampen met ontevreden klanten. En dat is in mijn ogen de slechtste reclame die je kunt hebben voor je bedrijf. Alleen is het zo dat je in het zakenleven van bedrijf kunt wisselen als je niet tevreden bent. De KNHS heeft een monopoly-positie binnen de paardensport, de klanten kunnen dus geen kant op als ze resultaat willen.

Ik ben blij te horen dat we het op tijd hebben proberen te regelen. Nu maar hopen dat alles op tijd binnen is.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 20:45

Bij mij was vande week mijn paard en sport weer op mijn oude adress afgeleverd en een rekening ook, en dat terwijl ik al twee jaar verhuisdben, en ook mijn startkaart etc. op dat nieuwe adres staan....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 23:18

Ik kan me niet herinneren dat de NKB ooit mijn winspunten heeft kwijtgemaakt. Eigenlijk heb ik nog nooit een probleem gehad met de NKB... behalve dat ze zonodig moesten fuseren...
Ik vind dat de NDR heel slim is om niet op te gaan in de KNHS. Maar helaas kan ik geen wedstrijden rijden als ik lid wordt van de NDR.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:07

Scum schreef:
Maar helaas kan ik geen wedstrijden rijden als ik lid wordt van de NDR.

Nee?............. Ik dacht het wel.......... Clown

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:47

beetje blond maar wat houd de NDR in nog nooit van gehoord. kende allen de NBVR en de NKB

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:49

NDR......... die dieren lopen op Duindigt ........... voor een sulky......... of met een plaatselijke Bart de Graaf van 23 kg op de rug.

Volgens Anna42 kon je de gemiddelde Jazz ook zo voor zo'n karretje zetten, maar dan stap ik niet in het bakkie........ Haha!

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 00:52

oh oke ben niet zo thuis in de dravers. Je kan ze er best voor zetten, alleen of je er nog uit komt is de vraag!

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:16

CGJ12 schreef:
Volgens Anna42 kon je de gemiddelde Jazz ook zo voor zo'n karretje zetten, maar dan stap ik niet in het bakkie........ Haha!

Wow! Ik vind het prima. Karel mag het proberen met Romanoff... Wel geheel op eigen risico en ik sta met mijn camera in de aanslag!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 01:19

KarinvdM schreef:
:wow: Ik vind het prima. Karel mag het proberen met Romanoff... Wel geheel op eigen risico en ik sta met mijn camera in de aanslag!

1/5000e...... Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 10:18

Alikesflame schreef:
oh oke ben niet zo thuis in de dravers. Je kan ze er best voor zetten, alleen of je er nog uit komt is de vraag!

Draf en Rensport Knipoog . Ik heb overigens een renner en geen draver. En die heeft al 3 jaar niet meer gelopen op de renbaan.

Ik zou het wel weer kunnen proberen, maar ik ben 'n beetje te groot en te zwaar (heel klein beetje teveel maar) Clown

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-04 15:39

Ze gaan maandag en dinsdag coupons uitprinten. De printer doet het nl niet op donderdag en vrijdag nooit in Ermelo.