BoemBoem schreef:Kom een keer langs, kan je het zelf beoordelen, en als je zomers komt met je paard kan je rustig wennen aan de manier waarop alles hier geregeld wordt. Paard in de wei(eigen afgezette stukje wei, met veilige omheining), daarna trainen en dan lekker je paard op stal.
Als je nooit iets anders probeert zal je het nooit te weten komen.
Wat denk je dat wij hier doen met onze paarden in de zomer?? Punniken ofzo?? Mijn paard staat hier van de zomer ook op een afgezet stukje samen met zijn maatje en waarschijnlijk nog 2 lieve pony's erbij. We kunnen zelf bepalen met wie ze komen te staan en daarna train ik of ga ik lekker het Twiske in met hem als ik hem 's avonds als ik uit mijn werk kom van het land haal. Na het rijden gaat hij lekker op stal omdat ik mijn paard niet dag en nacht op het land wil hebben, dus wie ben jij om voor mij te bedenken wat ik wel/niet met mijn paard doe??
Ik mag dan wel in jouw ogen een simpele B ruiter zijn maar dat houdt niet in dat mijn paard iets te kort kom en dat ik niet serieus met mijn paard om zou gaan. Ik heb iedere week les van mijn eigen instructeur die overigens ook jurylid is en 1x in de 2 weken hebben we springles op stal en verder longeren of naar buiten. Tjsa voor ons verschild de zomer kwa training niet van de winter.
Verder boeit het mij niet of er nou wel/niet ruiters bij ons op stal staan die hoger dan Z zijn... dat heeft toch niets met mijn rijkunsten te maken. Ik sta al ruim 1,5 jaar met plezier op Taams en we hebben een hele leuke ploeg mensen op stal en gaan zowel op stal als daarbuiten met elkaar om.
Kwa stalling is denk ik niet aan jou om te bepalen wat we daarvoor betalen. Denk dat het op zich niet veel verschild bij jullie maar daar kan ik snel achterkomen hoor, heb ook zo mijn connecties