DaniellevA Wint zz licht in Lisse

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:21

Wouter24 schreef:
Nou nou, respecteer ieder zijn mening, dat zegt ie toch ook niet over jou

ja dat is een deze wereld ver te zoeken respect!!!
Wouter zet hem op OK dan!

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:21

CGJ12 schreef:
Die redenering was anders zo gek nog niet.
Maar kijk je ook nog even naar die smiley? Knipoog

Weet niet eens wat die smiley betekent en doet me ook niet echt veel. Als wouter een andere mening heeft dan de mijne moet ie dat toch zelf weten.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:26

chalotje schreef:
Als wouter een andere mening heeft dan de mijne moet ie dat toch zelf weten.

Tuurlijk geef die lange maar weer de schuld Haha!

Enige waar ik wat van zei is, dat jij zei dat CG een bord vor ze kop heeft alleen omdat ie een andere mening heeft dan jij

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:26

Twee keer in de week is zo gek anders nog niet.
Ik heb er genoeg staan die maar twee of drie keer in de week gereden worden en het zo gek nog niet doen.
En er zijn veel meer stallen die de paarden om-de-dag trainen.
Dus zo'n 3 keer per week.
En dan stapt er ondertussen echt niet iemand anders op. Was het maar waar.
Soms hoop ik dat de kabouters er een paar hebben gereden, maar meestal moet ik het toch zelf weer opknappen.........

Maar in het geval mijn paarden op een Coby-like stal zouden staan, werden ze vast nog wel een keer door een stagiair of stalruiter gereden.
Zeker als ik die nog even een zakcentje zou toestoppen. Zoveel geld verdient een stagiair nu ook weern iet.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 17:37

topic wordt volgens mij een beetje verkut

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 17:45

wow idd dat is echt rijden gefelistiteerd!!!
mooi profiel ook! OK dan!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:07

Ja, goed gedaan Danielle! Het is inderdaad heel hard werken om te geraken waar je nu staat, en het zal (hou je maar vast) nog veel harder zijn om nog hoger te geraken! Veel succes, ik ben een fan!

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:31

rockey schreef:

Klopt !!!!!
Goed gedaan Daan!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:38

Ik ben het eigenlijk toch wel een beetje met CGJ eens dit keer!! Bloos Bloos

Maar...gefeliciteerd Danielle! Geniet er maar van! Die mooie momenten moet je koesteren want ze kunnen zo voorbij zijn! Lachen OK dan!

esmee87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:08

GEFELICITEERT! ik heb je volgens mij bij een clinic op dvb gezien en vond het er mooi uitzien!!

nicole0180

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:12

gefeliciteerd danielle !! su6 met de volgende wedstrijduh en ho0p voor je dat je dromen uitkomen...

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:53

Hee CGJ12 woont dat talent toevallig in drente? Ze komt me verdacht bekend voor, en ze wint nu alles wat er te winnen valt in het ZZ-Zwaar? Want die verdiend het zeker weten!! Verder Danielle hardstikke gefeliciteerd, ben zaterdag in Lisse gestart en het ging voor een eerste keer niet super slecht. Maar nog lang geen 65%!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 21:55

Heel erg gefeliciteerd Danielle, knap dat je na de tegenslagen met je paarden toch door bent gegaan! Door middel van deze prestatie laat je echt wel zien dat je doorzettingsvermogen hebt en dat je heel goed kunt rijden. Ik hoop dat je in het vervolg meer zult winnen, en ik wens je alle goeds toe met Pasteur.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:18

We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Als ik zo veel geld zou hebben als de Rothenbergers, van Aalderens etc... Zou ik kiezen voor tien keer per jaar lekker op vakantie gaan. Dat deze meiden hun prestaties echter telkens weer op de pijnbank laten leggen van jury- en forumleden, geeft m.i. aan dat ze een extra dosis doorzettingsvermogen hebben.

Danielle kan ook de hele dag gaan winkelen, of lekker uit eten gaan (mij lijkt dat veel leuker), maar zij kiest voor het toch niet eenvoudige leven in de dressuursport, en daar heb ik heel veel waardering voor.

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:20

rockey schreef:

Hoort dit ook niet verpoedersuikert te zijn Verward

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:22

Horsedances schreef:
We kunnen het natuurlijk ook omdraaien. Als ik zo veel geld zou hebben als de Rothenbergers, van Aalderens etc... Zou ik kiezen voor tien keer per jaar lekker op vakantie gaan. Dat deze meiden hun prestaties echter telkens weer op de pijnbank laten leggen van jury- en forumleden, geeft m.i. aan dat ze een extra dosis doorzettingsvermogen hebben.

Danielle kan ook de hele dag gaan winkelen, of lekker uit eten gaan (mij lijkt dat veel leuker), maar zij kiest voor het toch niet eenvoudige leven in de dressuursport, en daar heb ik heel veel waardering voor.

Theo

Dat gaat ook vervelen hoor, 10x per jaar op vakantie, en helemaal niets doen Knipoog

Fijn dat je zo'n goed debuut hebt gemaakt, veel succes nog verder!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:03

Horsedances schreef:

Interessant om van jou, Theo, te lezen dat je Daniëlle kennelijk op één lijn zet met 'de meiden van' Rothenberger. Cool

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:07

Nog een paar jaar en dan staat Van Bruggen ook in de quote top 500 denk ik........ Zakelijk zat!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:09

CGJ12 schreef:
Nog een paar jaar en dan staat Van Bruggen ook in de quote top 500 denk ik........ Zakelijk zat!

Tjee, CGJ... ben je overuren aan het maken ofzo Verward

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 00:46

Ik wil ook in die quote komen..... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:04

Horsedances schreef:

Theo

Die mensen kunnen gerust 10 keer per jaar op vakantie naar een luxe oord en nog steeds op dure paarden rijden enz enz Haha! Dat geld krijg je niet meer op hoor, hoe hard je je best doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:05

Aimee schreef:
Tjee, CGJ... ben je overuren aan het maken ofzo Verward

Of zouden ze internet in Drenthecity hebben aangelegd Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:19

Pipo schreef:
Of zouden ze internet in Drenthecity hebben aangelegd Haha!

>;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:44

Levy schreef:
>;)

Ach gut

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-04 09:46

Pipo schreef:
:(:)

Of dacht je dat ik Frits keihard op een fiets liet trappen en een antenne op zijn rug zette om zo verbinding te krijgen ofzo?? Haha!