Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CGJ12 schreef:Dit weekend overkwam het mezelf nog...........
Rijd ik in proefje 54 een stuk contra ............. verspringt die eikel me gewoon 2 maal omdat ie doodsbenauwd voor de hekjes is.......... (echt ONVERGEEFLIJK)............... krijg ik een 4.........
DAT HAD GEWOON EEN 1 MOETEN ZIJN MAN,..........DURF TE PUNTEN!
(wat moet die ruiter dan met dat paard dat 1 maal per ongeluk overspringt...........)
CGJ12 schreef:De meeste ruiters zijn gewoon één lange rij 5-en
WWWiske schreef:Een 1 lijkt mij in dit geval onterecht, je hebt toch een van hand veranderd en ook (klein) stukje contra laten zien voordat hij 2 keer omsprong? (onderdeel 22 of 24 neem ik aan) een 0 of 1 lijkt me eerder terecht als je niets van het gevraagde uitgevoerd had, dus dan lijkt een 2 mij beter
WWWiske schreef:Nou da's dus niet zo slecht5 = voldoende, niet voldoende om te promoveren, maar wel voldoende voor het onderdeel, leg dat dan eens uit, als jij vindt dat zo een beetje iedereen in de ring er niets van bakt? moet je dan niet op de 4-en lijn gaan zitten?, want dan lijkt een 5 mij vrij hoog
KarinvdM schreef:.. als iemand 140 punten heeft, heeft hij de boodschap wel begrepen...
Sjuimpje schreef:Een 1 geef je voor de moeite,
in dit geval vind ik een 2 wel terecht, je galoppeerde tenslotte dus hebt iig iets van het gevraagde uitgevoerd
CGJ12 schreef:Ach kom het is Z2 !
Verkeerd aanspringen in galop in B is een 4......... maar in de Z2 krijg je dan van mij echt geen 4 meer hoor!
Omspringen in de M1/M2 levert al een 4 op.
Nu heb ik het over Z2 en ook nog eens over 2x verspringen.
........... hoe coulant moet je zijn.
Hoger dan een 2 mag de jury dan echt niet meer gaan.
Sjuimpje schreef:Of een 4 voor een eenvoudige wissel met nauwelijks stap omdat het paard al lang en breed voor de hulp weer aanspringt, maar ook een 4 voor een eenvoudige wissel met 2 stappassen te veel...