Uitslagen Hippiade

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:30

Balen Chantal, dat dat net op zo'n wedstrijd moet gebeuren Boos!

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:52

hoelaat was de parade eigenlijk want wij moeten nu zaterdag erheen met de 8tallen en als wij dan parade moeten rijden heb ik een idee hoelaat het kan worden .

Wollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:58

Gisteren was het half 8 toen de parade was afgelopen. Het stond gepland voor half 7, 7 uur, maar door een paar ongelukjes in de hoofdring liep het iets uit. Reken er dus maar op dat het laat kan worden.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 13:59

maartjuh schreef:
Trouwens, 1 of ander bokker vroeg aan adrienne (een vriendin van me Tong uitsteken) of ze maartjuh van bokt was Tong uitsteken.. wie o wie vroeg dat?

Ikke Schijnheilig
Haha Vork.. maar ik vroeg niet of ze maartjuh van bokt was, ik vroeg aan een grote groep WIE is hier Maartjuh van bokt .. En toen zei Adrienne dat je al naar huis was Verdrietig Haha!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:02

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:41

Ene Anouk heeft gewonnen met Z1-DE springen... Weet niet meer wie het vroeg mr goed.. En die jongen met Maxima inderdaad 2e!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 15:42

Heeft echt niemand mij trouwens gezien Boos!
Had roze petje op met NY erop.. bruin haar, rood tshirtje met roze vestje en spijkerbroek met Gsus tekens achterop.. Verward

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:06

NehnaDagmar schreef:
Had roze petje op met NY erop.. bruin haar, rood tshirtje met roze vestje en spijkerbroek met Gsus tekens achterop.. Verward

Bloos kan t me niet herinneren.. maar als ik dat had geweten Schijnheilig liep zolang daar rond en ben overal wel geweest (iemand fanatiek zien crossen met dressuurzadel en groen truitje Tong uitsteken Schijnheilig c'est moi Clown )

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 16:30

NehnaDagmar schreef:

Ik volgens mij! Pb eens een foto ? Haha!

yatoucha83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 18:33

z1 d-e Lachen was constance schmick *LOL* met Denver (schimmel) reservekampioen......... OK dan!

verder weet ik geen namen, maar ik was met constance mee naar ermelo vandaar.....

groetjes leonie

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:06

Ik ben er niet geweest, maar in de categorie waar ik in reed stonden minsten 4 Brabanders aan kop!

Tja, ik rijd zelf ook op een pony die al ooit Z heeft gelopen. Je kan zeggen en denken wat je wil, maar die lopen ook niet alles zomaar. Daar moet je ook redelijk voor kunnen rijden. Sommige mensen rijden liever op een door gereden paard, en kunnen niet met een jong beest omgaan. En soms is het precies andersom.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:08

Hoezo heb je eigenlijk een rijverbod? (Onderschrift) Maar wees eerlijk, het is lastiger een pony
het te beleren, en dat je alles juist aan leert en dat die het begrijpt, dan dat je pony
het allemaal al kan alleen misschien tegenstribbelt wat je met instructeur/instructrice 9 v/d 10x
kan oplossen.

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:10

En ik ook toch??? Knipoog Heb hiervoor ook een pony gehad en helemaal zelf naar Z2 gereden met winst (zie profiel *hint*) Ik begon gelijk met een clubgenootje die een Z2 pony had, ik zat eerder in het Z dan zij en ooo wat was ik trots!!! Haha! Tong uitsteken

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:11

Zohee, Hypos 3e in de CLII, meisje is pas 8 denk ik, een echte kruimel Haha! Hypos blijft winnen op kampioenschappen, in de ZI ook een keer 2e geweest

Over die Z pony's, het moet klikken, als zoiets niet klikt kan je er niet zomaar mee wegrijden!

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:13

liberty schreef:
Over die Z pony's, het moet klikken, als zoiets niet klikt kan je er niet zomaar mee wegrijden!

Ja maar met alleen een pony die zadelmak is moet het ook klikken, dat maakt niet uit of het
een Z-pony is of een 3 jarige die alleen zadelmak is of zelfs nog onbeleerd Knipoog

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:13

YvonneS schreef:
En ik ook toch??? Knipoog Heb hiervoor ook een pony gehad en helemaal zelf naar Z2 gereden met winst (zie profiel *hint*) Ik begon gelijk met een clubgenootje die een Z2 pony had, ik zat eerder in het Z dan zij en ooo wat was ik trots!!! Haha! Tong uitsteken

Jep jij ook! OK dan!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:15

ja okee, dat is waar, maar niet iedereen rijdt zomaar weg op een Zpony. En zo eentje rijdt misschien wel zo weg op een B pony. Er zijn pony's bij waarbij je je been maar omlegt en hij loopt travers, iemand die weinig ervaring heeft snapt daar niks van, een B pony, of een jonge pony, snapt daar nog niks van

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:16

Heb je gePBt Shanna Lachen

Heeft iemand Annet nog gezien in het Z2 DE? Was de laatste keer voor haar met deze pony, hij was alleen verschrikkelijk sloom dus moest ze steeds aansporen.. Jammer.. Ze was niet door de tweede ronde.. Boos!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:24

Ik heb een rijverbod gekregen van mijn fysiotherapeut. Ik heb al maanden last van mijn rug.

Ik vind het zeker knap van degene die hun pony zelf opleiden en dan ook nog naar de Z, maar dat is niet voor iedereen weg gelegd. Ik kan wel een voorbeeld geven.

Als ik op een jong paard zou rijden die af en toe nog bokt, is mijn rug helemaal niks meer waard. Dat zou ik gewoon niet kunnen, omdat ik waarschijnlijk iets meer risico loop als ik op zo'n jong dier zit.
Ik heb toen der tijd een iets oudere pony gekocht, was toen 11, en toevallig had hij Z gelopen. (Z-pony's kunnen ook wel bokken, maar die van mij gelukkig nooit)

De privé omstandigheden kunnen zo zijn dat een jong paard opleiden moeilijker is.

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:25

Wat vervelend voor je! Hoop dat het gauw wat beter met je gaat! Scheve mond

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:30

Ik hoop het ook, kon ik net aan de slag met de Z1 mag ik de komende WEKEN niet paardrijden...

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:38

NehnaDagmar schreef:

volgens mij ikke ook.! idd foto pben Knipoog

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 19:49

Tsja, maar de grote vraag is natuurlijk hoe gelukkig je zelf bent als je zo gepusht wordt en alles wat geen 1e plek is al snel tegenvalt Knipoog

Sommige mensen halen gewoon voldoening uit andere dingen (bvb zelf een jonge pony opleiden, al word je niet eens Z)

On-topic: gefeliciteerd prijswinnaars!! OK dan!
Valt mij op dat de zuidelijke provincies allemaal zo goed scoren!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:40

pfff...wat een stel jaloerse mensen bij elkaar zeg! Waar iemand zich al niet druk over kan maken! Ook al heeft die Lotte de beste pony's onder de kont, feeling zal ze ook echt wel hebben, anders schopt ze het niet zo ver!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 20:42

Is toch juist prachtig, laat die meid ervan genieten! Ook op 'Z-pony's leer je wel degelijk rijden. Uiteindelijk zal ze heus weleens n paard zelf opleiden hoor.
Ook al heb je nog zo'n goede pony, als je er niet voor werkt zal die niet goed lopen en wordt je al zeker geen Nederlands kampioen!

Shanna blijkt uiteindelijk 6e te zijn geworden met de club, hadden eigenlijk wel prijs, was een fout gemaakt in de berekeningen ofzo.