Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kendra schreef:Dit staat op stegen.net:
Ik heb er anders tegenaan gekeken, volgens mij was ze erg teleurgesteld, 't was wel haar laatste wedstrijd met Rusty - enfin ik val in herhaling, 't zal wel duidelijk zijn wat ik bedoel.
het was niet de bedoeling om hier een topic van te maken dat pro Anky of pro ULLA is ( lees Nederland tegen Duitsland
) Ben blij dat de bron van dit topic: Stegen zelf, zich inmiddels zelf ook gemeld heeft, om dit citaat te bevestigen, ik was alleen maar verbaasd over zo'n "openbare" reactie van een proffessional, mijns inzien moet je dit soort uitspraken binnens kamers houden, da's wat netter. 
Citaat:«Gegen solch eine Richterei kann man nicht anreiten», sagte Ulla Salzgeber und klagte namentlich den polnischen Punktrichter Wojciech Markowski an, der sie zwei Tage zuvor im Grand Prix Spezial ihrer Meinung nach viel zu schlecht bewertet hatte.
)
). Tuurlijk had ze zo niet mogen reageren, maar dit gebeurt nou eenmaal in een emotioneel moment.
) Dit gebeurt nou eenmaal bij jurysporten, wanneer de teleurstelling even zo groot word dat je je emoties niet meer helemaal onder controlle hebt.
Jnien schreef:Denk dat als de eerste teleurstelling gezakt is, ze 'ons ANK' helemaal die gouden plak gunt!!
)