Hoi,
had dit topic nog niet echt gezien
maar goed, ben dus naar Polen geweest, van woensdag tot en met zaterdag

.
het was heel leuk en ging eigenlijk speciaal kijken voor mijn oude buurjongen (Bart Schouwenaars, eventing).
op woensdag avond kwamen we aan, en de dressuurtrainer van Bart die met ons mee was moest gelijk aan de gang, want ze hadden het programma omgegooid waardoor de dressuur al op donderdag was.
donderdag ochtend nog een keer training, en donderdag middag de dressuur. de proef ging echt goed

en iedereen was er ook wel tevreden over, maar slechts 58%. Er was wel nadeel want hij moest na 3 goede duitsers rijden. de andere eventing ruiters waren ook niet allemaal tevreden..
op vrijdag hadden ze dan een rustdag, en zaterdag was de cross.
bart moest als 1evan de nederlanders rijden en had dan wel 2 weigeringen en een val

maar is weer opgestapt en heeft de cross nog wel uitgereden. (die val was ná de hindernis, bij de landing, de pony kwam in een galopwissel in de landing en struikelde toen... ze lagen samen op de grond) Elaine was dus foutloos en dat was mooi om te zien die zag je gewoon het terrein doorvliegen

Toen ze afgestapt was zei ze tegen haar vader: Zal ik zelf even met m'n pony stappen

Die was dus niet zo moe.
zondag ochtend waren wij al weer weg, maar Bart heeft niet meer kunnen springen, hij had zelf iets aan zijn been, door de val van de cross en zijn pony was kreupel.
hier even een quote van het zusje van bart over de anderen:
de preciese uitslagen weet ik niet maar op
www.centrumhipiki.com zijn alle uitslagen te vinden