wedstrijd&wedstrijdfotos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:57

Faniek schreef:
Wist je?
Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht Tong uitsteken

Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!

tegen het hoofd schoppen Verward
dat doe ik niet hoor

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:59

LovesSaartje schreef:
geen 2 cm, t is nu 3 cm, we zijn weer een bladzijde verder, en ze groeid steeds sneller, eerst was t 1 cm, daarna 2cm, dus nu 3 cm Haha!

ik heb niet gezegt dat het 1 of 3 cm is hoor alleen 2

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:02

Ik ben het helemaal met ukkiepuk eens!

Het is ook nooit goed! De ene is te groot, de ander te zwaar, het ene paard is te oud, de ander te jong, een ander te dik. Er is altijd wel wat om over te zeuren!
Zo motiveren jullie een 12 jarige meid echt niet om verder te gaan!
Wacht dan maar een keer op een foto-topic van mij, dan kunnen jullie je echt uitleven!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 23:09

ukkiepuk schreef:
IK

Is daar iets mis mee dan?? Het is toch een pony?? Voor pony's worden toch ook wedstrijden georganiseerd??

Ik vind dat er nu wel genoeg gezeurd is in dit topic, zowel over de lengte van de ruiter en haar manier van rijden. Lekker motiverend.....

De TS weet dat ze iets te lang is (Wanneer ben je dat dan??) maar ze is zeker niet te zwaar en heeft plezier met haar pony. De jury vond deze combinatie wrs niet slecht anders krijg je echt deze punten niet.

Advies aan de TS: trek je er niks van aan en ga gewoon lekker rijden. Plaats ook eens foto's van bijv. de zijkant zodat je kunt bewijzen dat je niet erg lang bent. (Blijkbaar hebben sommigen dat bewijs hier nodig)

ja ik heb heel veel plezier met me shetje en daar gaat het om. *LOL* OK dan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:07

op de fotos LIJK je te lang (niet te groot)... hoop dat je het tegendeel kan bewijzen Lachen
vind dat je goede punten hebt! let er alleen op dat je niet met je benen gaat zwaaien Lachen das niet zo leuk voor je pony Lachen
zolang je je pony niet hinderd zie ik het probleem niet.
ik ben ook te groot voor Pharaon voor het plaatje. Maar hinder hem zeker niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:49

Pff als er over het 1 niet gezeickt word, wordt er wel over het ander gezeickt. Get a life..

Meisje ga zo door, ik vind het hartstikke goed dat je zo ver gekomen bent!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 00:50

idd alacairion
Bokt zoekt altijd iets om over te zeiken.
deze meid heeft goede punten! wees blij voor der ipv der af te kraken

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:21

xxsummyxx schreef:
en kom ook niet tegen de benen

Nee, dat klopt. Kijk maar uit dat je niet opstijgt als je pony een beetje hard gaat, want je benen steken hardstikke af. (en dan raak je geen benen nee).

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:42

xxsummyxx schreef:
dat is niet verpligt hoor bij mij manege

bij mijn manege wel, die hadden eerst caps die niet goedgekeurd waren, sinds 1 januarie hebben ze die niet meer, en moet iedereen een eige cap hebben

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:49

gabyfedde schreef:
Nee, dat klopt. Kijk maar uit dat je niet opstijgt als je pony een beetje hard gaat, want je benen steken hardstikke af. (en dan raak je geen benen nee).

JEETJE, voor de zeikerds: JULIIE HEBBEN HAAR NOG NOOIT IN HET ECHT ZIEN RIJDEN, ze hindert d'r shet helemaal niet ze rijd soms zelfs nog op een kleinere shet en dat staat echt niet gek hoor!! En voor degene die zeggen dat xxsummyxxx heeft gezegd dat ze er 1cm onderuit komt dan moeten jullie 's beter lezen want volgens mij heb ik dat getypt!!!! Jullie moeten 'ns op houden met dat prutsmuts!! ze wil wel commentaar maar niet dit commentaar en jullie weten allemaal net zo goed als ik dat dat helemaal niet leuk is.
Zo is dat duidelijk? Schijnheilig

snowwhiteM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:51

Ik vind je ook te groot voor de shet, daar horen kinderen tot de 10 op en niet ouder. Ten eerste best zielig voor de pony en ten tweede het is geen gezicht, sorry hoor, maar als je geen kommentaar wil moet je je foto's niet op dit forum zetten... Cool Knipoog

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:03

ik hoop dat jij 'ns een topic plaatst dan zal ik 's ff moeilijk gaan doen en vervelende dingen erop zetten, ik weet wel zeker dat je je zelf gaat verdedigen!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:04

xjessx schreef:
ik hoop dat jij 'ns een topic plaatst dan zal ik 's ff moeilijk gaan doen en vervelende dingen erop zetten, ik weet wel zeker dat je je zelf gaat verdedigen!!

en voor wie is dit bestemt Verward

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:05

voor snowwhiteM

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:06

eigenlijk voor alle zeikerds

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:09

xjessx schreef:
eigenlijk voor alle zeikerds

sorry hoor, maar ik vind die reactie echt nergens op slaan, wij geven gewoon onze mening, en daar vroeg ze om, oke, bijna iedereen heeft al gezegt dat ze te groot is voor die shet. Maar dan vind ik die reactie nog niet geplaatst!

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:12

ik vind het wel ergens op slaan *anders zo ik die reactie niet plaatsen* ik bedoel eigenlijk dat als ik dat bij jullie zou doen met ze alle zouden jullie 'ns voelen hoe zij zich voelt!! ik word bokt een beetje zat als mensen alleen maar negatief commentaar geven.. misschien bedoelen jullie het niet negatief maar zo komt het wel over met die letters enz. omschoppen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:15

xjessx schreef:
ik vind het wel ergens op slaan *anders zo ik die reactie niet plaatsen* ik bedoel eigenlijk dat als ik dat bij jullie zou doen met ze alle zouden jullie 'ns voelen hoe zij zich voelt!! ik word bokt een beetje zat als mensen alleen maar negatief commentaar geven.. misschien bedoelen jullie het niet negatief maar zo komt het wel over met die letters enz. omschoppen

dan had ze dit topic niet moeten starten, je kunt altijd negatieve reacties krijgen, ze heeft ook positieve reacties gehad!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:20

Om nou met zn allen tig keer te roepen dat ze te groot is en het blijven roepen is allemaal wel weer teveel van het goede hoor. Na 5x weet ze het ook wel hoor!!!

Btw wil ik nog even terug komen op een reactie dat ze onderling hogere cijfers geven! Dat is dus helemaal niet zo hoor. Iig bij mijn vereniging niet en bij vele andere verenigingen ook niet. Het is eerder strenger zodat je je beter voorbereid op het echie!!

Meid trek je er niks van aan joh! Ik heb jouw een keer gezien met je pony en dat zag er leuk uit. Zo groot ben je er niet voor hoor!
Maar ja joh het is nooit goed hier Knipoog

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:21

zij verwacht natuurlijk positive reacties omdat ze zelf beter weet dat ze niet te groot is voor haar shet!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:22

xjessx schreef:
zij verwacht natuurlijk positive reacties omdat ze zelf beter weet dat ze niet te groot is voor haar shet!!

dan had ze andere foto's moeten plaatsen

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:22

Marrie schreef:
Om nou met zn allen tig keer te roepen dat ze te groot is en het blijven roepen is allemaal wel weer teveel van het goede hoor. Na 5x weet ze het ook wel hoor!!!

Btw wil ik nog even terug komen op een reactie dat ze onderling hogere cijfers geven! Dat is dus helemaal niet zo hoor. Iig bij mijn vereniging niet en bij vele andere verenigingen ook niet. Het is eerder strenger zodat je je beter voorbereid op het echie!!

Meid trek je er niks van aan joh! Ik heb jouw een keer gezien met je pony en dat zag er leuk uit. Zo groot ben je er niet voor hoor!
Maar ja joh het is nooit goed hier Knipoog

idd ik ben het helemaal met je eens, ze is echt niet TE groot voor d'r shet ze komt er misschien net een stukje onderuit maar ze hindert m helemaal niet

xjessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:23

LovesSaartje schreef:

ja dagggg, ze gaat een beetje rekening houden met al die mensen die hier altijd maar zeiken!! laat haar lekker plezier hebben met d'r shet zolang het nog kan!!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:25

xjessx schreef:
ja dagggg, ze gaat een beetje rekening houden met al die mensen die hier altijd maar zeiken!! laat haar lekker plezier hebben met d'r shet zolang het nog kan!!

maar zeg nou eens eerlijk, vind jij haar dan niet te groot op die foto's Verward

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 10:25

LovesSaartje schreef:

Zodat jullie weer iets anders hebben om over te zeiken??
Is het niet over dat ze te groot is, dan is het wel omdat ze met een shet start of omdat ze geen veiligheidscap draagt, etc etc...