Faniek schreef:Wist je?
Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht
Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!
tegen het hoofd schoppen

dat doe ik niet hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ukkiepuk schreef:IK
Is daar iets mis mee dan?? Het is toch een pony?? Voor pony's worden toch ook wedstrijden georganiseerd??
Ik vind dat er nu wel genoeg gezeurd is in dit topic, zowel over de lengte van de ruiter en haar manier van rijden. Lekker motiverend.....
De TS weet dat ze iets te lang is (Wanneer ben je dat dan??) maar ze is zeker niet te zwaar en heeft plezier met haar pony. De jury vond deze combinatie wrs niet slecht anders krijg je echt deze punten niet.
Advies aan de TS: trek je er niks van aan en ga gewoon lekker rijden. Plaats ook eens foto's van bijv. de zijkant zodat je kunt bewijzen dat je niet erg lang bent. (Blijkbaar hebben sommigen dat bewijs hier nodig)
gabyfedde schreef:Nee, dat klopt. Kijk maar uit dat je niet opstijgt als je pony een beetje hard gaat, want je benen steken hardstikke af. (en dan raak je geen benen nee).
xjessx schreef:ik vind het wel ergens op slaan *anders zo ik die reactie niet plaatsen* ik bedoel eigenlijk dat als ik dat bij jullie zou doen met ze alle zouden jullie 'ns voelen hoe zij zich voelt!! ik word bokt een beetje zat als mensen alleen maar negatief commentaar geven.. misschien bedoelen jullie het niet negatief maar zo komt het wel over met die letters enz. omschoppen
Marrie schreef:Om nou met zn allen tig keer te roepen dat ze te groot is en het blijven roepen is allemaal wel weer teveel van het goede hoor. Na 5x weet ze het ook wel hoor!!!
Btw wil ik nog even terug komen op een reactie dat ze onderling hogere cijfers geven! Dat is dus helemaal niet zo hoor. Iig bij mijn vereniging niet en bij vele andere verenigingen ook niet. Het is eerder strenger zodat je je beter voorbereid op het echie!!
Meid trek je er niks van aan joh! Ik heb jouw een keer gezien met je pony en dat zag er leuk uit. Zo groot ben je er niet voor hoor!
Maar ja joh het is nooit goed hier