wedstrijd op schoorl op 17 en 18 juli

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NFkim
Berichten: 209
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:14

Evy schreef:
Misschien zie ik jouw dan nog...ik kom om ongeveer 1 uur het terrein op. Lachen


Ja ik denk het wel.. ik ben er de hele middag want de prijsuitrijkingen zijn meestal pas aan het einde van de dag.

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:34

Die file van de Texelse boot zul je bij Schoorl toch niet meer merken Verward Dat mag ik iig niet hopen, dan hoef ik Den Helder ook niet in of uit te gaan namelijk Knipoog

Ik heb heerlijk gereden vandaag en weinig bokkers gezien, wel de stalgenoot van Lovely die kampioen werd. Ze wilde me niet geloven dat ze er weleens bij kon zitten, maar ik heb meestal wel aardig overzicht Knipoog

Fitzroy heb ik volgens mij gemist(of ben ik je weer voorbij gelopen Bloos )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:38

Gomir, al die caravans stonden zo hier en daar in een lange rij.

Geloofde ze je niet? Ze had toch zelf ook wel gemerkt dat ze 0 0 0 had gereden en anderen niet Haha!.

gomir

Berichten: 25590
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:53

Ze had niet zoveel overzicht als ik denk ik Knipoog

komt door die stoplichten Voorbij Schoorl stroomt alles weer super door en bij het volgende dorp is de opstopping weer minder, pas bij Den Helder vormt zich weer een rij Haha!

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-04 19:00

oei het word een probleem en nu vroeger weg

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:29

Fitzroy schreef:
Ik ben ook net terug terwijl iedereen daar nog zit, prijsuitreiking vh middagprogramma was op z'n vroegst om 19.00 uur. Fitz staat weer lekker op stal die moet morgen elders nog starten.


volgens mij heb ik het laatste deel van fitz zijn kur gezien - op queen muziek, kan dat kloppen. Ik zat bij ring 14/13 waar simone moest rijden dus zag het vanaf een afstandje. Na de proeven heb ik de trailer achter mijn auto gekoppeld en max mee naar huis genomen, ik vond het zo zielig in die warmte. Hij heeft nog lekker 2 uurtjes buiten gestaan en zojuist heb ik ze binnen gezet, de hemelsluizen zijn opgengezet Boos! . De uitslag kan dus nog wel even duren begrijp ik als dat pas om 19.00 uur gepland is, ik zou daar nu niet graag staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:47

Wij waren om 11 uur klaar en moesten tot 1500 uur wachten op de prijsuitreiking, nou niet dus, eerst maar de paarden naar huis Lachen. Het springpaard had zijn kampioenslint intussen al.

MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:19

Ben net thuis maar weet geen uitslagen... Er werd op een gegeven moment gewaarschuwd dat het hele strodorp extra vastgezet moest worden en alle tenten werden dichtgemaakt omdat er binnen een half uur noodweer zou losbarsten... Toch ging de wedstrijd gewoon door Verward

Wij hebben ons toen afgemeld voor de prijsuitreiking en zijn gaan rijden. Onderweg werd het steeds donkerder en donkerder, maar Marple stond net op tijd op stal. Mijn instructrice die een paar minuten achter ons zat heeft ongeveer 10 minuten moeten wachten voordat we de paarden van de wagen konden halen, man, wat een regen, het leek wel een waterval.

Ik had wel lekker gereden maar nog niet goed genoeg voor een winstpunt denk ik (eerste keer L2). Het springen ging foutloos, en ook de controle tijdens het parcours ging al een stuk beter dan vorige week Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 20:32

ja wij waren ook op tijd @ home Knipoog verslagje doe ik straks wel..... Scheve mond

Jasmijn

Berichten: 3770
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:08

Ik was ook precies voor de bui weer op stal. Ik zag het daar ook echt aan komen 'rollen', het noodweer. Echt imposant.

De kür: ik ben super tevreden. Toen ik ging losrijden sloeg Jesper volledig dicht en sloot zich totaal voor me af. Ik kon er echt helemaal niets mee. Naast me was een paard de hele tijd aan het bokken (waar ik ook ging Boos! ) en dat hielp ook niet echt.
Ivm de warmte had ik mijn jasje nog niet aan, terwijl ik dat normaal wel altijd doe. Nu moest ik dus met een vreselijk hyper paard, mijn jasje, handschoenen en plastron aandoen. Steeds een rondje stappen, nou ja dribbelen en dan het volgende kledingsuk. Zo is het toch gelukt.
Toen moest ik ook bijna al starten, heb nog even overwogen om me af te melden, maar besloten dat het goed voor de ervaring is dus gewoon ervoor te gaan.
En zowaar, hij heeft de hele proef door gelopen!! OK dan! Ik was zo trots op hem, dat hij zijn kop erbij hield en niet flipte!! Hij ging zelfs stappen in de proef, dat viel me erg mee, want als hij gespannen is, is dat niet zijn sterkste punt.
Hij was onvoldoende over de rug en er was nog veel meer op aan te merken, maar voor mij heeft hij een top kür gelopen. Hij heeft zichzelf echt overwonnen vandaag!!
Hij heeft alleen wel een naar wondje op zijn kroonrand achter. Waarschijnlijk met een kalkoen op getrapt in zijn gekke gedoe. Ik hoop dat dat geen nare gevolgen heeft mbt het groeien van de hoeven. Dat is even afwachten. Scheve mond

Ik heb niet op de prijsuitreiking gewacht, ik vond het veel te warm, het weer te dreigend en ik moet morgenochtend om 8.30 uur fris bij de baan zitten om de pony's te jureren.

Ben wel benieuwd naar de uitslagen van de kampioenschappen.

Rivjenn

Berichten: 4023
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 22:43

meneer wilde vanmorgen de trailer niet in, maar pa en broerlief met een touwtje erachter en hij ging er zo in
Daar uitladen en kalkoenen indraaien, wat een drama, hij had er echt geen zin in (2 verloren bleek later)
Toen opgezadeld en naar het terrein gereden (wij stonden met de trailer aan de overkant)
Ik dacht echt, van jee, wat groot hier.
Ik ben er al zo vaak geweest, maar dan als toeschouwer, echt iets heel anders hoor!
Dustin vond alles wel leuk en interessant.
En dan maar je baan zoeken, ik moest starten in de B, dat bleek helemaal achteraan te zijn.
Hij was erg braaf tijdens de proefjes, heeft we3l eens beter gelopen, maar ik had vanwege een schouderblessure (van mezelf) de laatste tijd weinig dressuurmatig gereden dus verwachtte ook niet teveel ervan.
Vond het wel superleuk om ook eens daar mee te doen.
Maar ik had boven verwachting nog 2 winstpunten!
157 en 165 punten. OK dan!
Goed hé, goed paard!
Hierbij nog even een Cheese! gemaakt door mijn broer.
Afbeelding

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:26

Ik weet nog geen punten want de coupons waren al door iemand anders meegenomen.
Ik moest 's ochtends in de B starten maar helaas liep Juul wat onregelmatig. Ik ben er niet uitgestuurd maar mijn vriendin had het ook gezien. De eerste proef liep ze er niet doorheen. Ik had donderdag in de les haar tong over het bit gehad en we hadden het bit een stukje hoger gehangen. Voor de tweede proef maar weer op het oude gaatje gehangen en toen liep ze weer als vanouds. Ik had alleen een foutje met het wegrijden na het halthouden. Ik begon weer bijna te groeten middenin mijn proef en schoot bijna in de lach. Hierdoor lette ik niet goed op of ik in stap of draf weg moest. En de voorlezer zag het ook niet dus daar zal ik wel -2 of een onvoldoende hebben. En galop aanspringen blijft lastig.
We hebben daarna Juul lekker buitengezet en zijn met de honden naar het strand gegaan. Mijn ouders en broer met vriendin ( en Ugly, hun boxer) waren mee. Daarna in Schoorl een hapje gegeten en om 6 uur waren we terug voor de prijsuitreiking. Maar het noodweer kwam eraan en er werd al omgeroepen dat de wedstrijd gestaakt werd. Mijn broer en vriend gingen de auto's halen en onderweg hoorden zij dat ook de prijsuitreiking niet zou plaatsvinden. Toen zijn we maar naar huis gegaan. Ik weet verder nog niets maar met een onregelmatig paard zal het niet echt byzonder zijn.
Wel heel leuk is dat we de eigenaresse van de opa van Juul tegenkwamen en die op ons afkwam omdat ze zoveel op hem leek. Daar hebben we dus een tijdje mee staan kletsen.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 23:29

En Rivjenn, waar stond jij op de parkeerplaats. Toch niet achterin het hoekje met die Fjord samen.

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:07

astridh schreef:
volgens mij heb ik het laatste deel van fitz zijn kur gezien - op queen muziek, kan dat kloppen.


Nope, klopt niet, Fitz heeft geen kur gelopen. Knipoog

Ik begreep van degene die Fitz rijdt dat iedereen geadviseerd werd om naar huis te gaan vanwege het noodweer, dus ze hebben alleen de coupons meegegeven en de prijzen worden na gestuurd.

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 10:25

Ik heb net op de site gekeken van de duinridders, de voorlopige middaguitslagen staan erop. Prijswinnaars kunnen vandaag hun prijs ophalen of via mail contact met hun opnemen.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:01

Waarom staan de uitslagen van het ochtend programma er nog niet op ??? Beetje jammer....

paars

Berichten: 5656
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:08

Waarom doet die site het niet bij mij??? Zelfs met minimale beveiliging ingesteld krijg ik aleen maar kruisjes die niet aanklikbaar zijn, dat is wel erg banketstaaf.....kan iemand me helpen?? Thanks

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:31

meisje333 schreef:
Ik heb net op de site gekeken van de duinridders, de voorlopige middaguitslagen staan erop. Prijswinnaars kunnen vandaag hun prijs ophalen of via mail contact met hun opnemen.


ik zie alleen de uitslag van 2 B ringen, verder niets
Verward

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:36

ik vidn het echt jammer dat ik niet mee heb kunnen doen, ahd graag met oefenspringen en oefencross meegedaan( en best gaande rijpony natuurlijk) Haha! Dressuur voorlopig maar even niet Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:38


_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:38

t staat e4r gewoon op allemaal hoor, bij wedstrijd info geloof ik, ben er nu op aan t kijken hoe iedereen heeft gereden..

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 11:54

Via mozilla krijg ik de verkeerde pagina, via IE werkt het wel. Gevonden dus, nu maar hopen dat de uitslagen van de selectierubrieken er snel op komen te staan.

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:33

Ik ben nog op zoek naar de uitslegen van de B-selectie. Ik had gevraagd hoelaat de prijsuitreiking was en toen werd gezegt aan het eind van de middag. We hebben toen mijn paard naar huis gebracht en zijn nog even met de honden naar strand geweest. Om 5 uur waren we terug en hebben we nogmaals gevraagd hoelaat de uitreiking was. Om 7 uur dus eerst maar even wat gegeten om 6 uur waren we terug en werd net alles afgeblazen. Ik wilde mijn coupons ophalen maar die bleken al weg te zijn. Ik weet dus helemaal niets, geen punten en plaatsing. Maar we maken toch geen kans want ze is dus echt kreupel. Waarschijnlijk iets verrekt. D'r benen zijn niet dik of warm maar op het harde is echt rechtsvoor onregelmatig.

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 12:50

Yes!
Ik was eerste en tweede in de B, echt super!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 13:11

staat b selectie er dan niet op?? Ik dacht dat ik zoiets had gezien of ik zat gewoon bij de gewone te kijken hoor Haha! misschien kan je even op de regiosite kijkenvd knhs van noord holland, misschien dat daar al ea op staat??!!