William schreef:DvA
Theo had het er over dat als je weer langs kwam saucijzenbroodjes (worstenbrotchen volgens Sven) )mee moest nemen!! Zijn ze zo special???
Jep, reken maar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horsedances schreef:Plotseling is er de voorkeur gegeven aan progressie.
rockey schreef:Ik krijg een beetje het idee dat danielle hier nu afgevallen wordt, en eigenlijk om niks. ze geeft ook gewoon haar mening, en die is vaak gebaseerd op feiten! Maar ze bedoeld het ook helemaal niet te nadelen van sven of bert rutten, maar blijkbaar dringt dat niet tot iedereen doorMisschien kan Sven wel heel erg safe rijden, maar ik vind niet dat hij dat extra heeft wat bijv marlies en imke wel hebben...
temkey schreef:Ja maar het blijft er wel jaren op staan.
En als het verkeerd overkomt.
Kan ze beter gaan zwemen, of hinkelen .
Willy vAalderen.![]()
temkey schreef:Ik wou dat ze maar ging zwemen . En ze mag van mij der mening geven, maar het moet niet overdreven worden.
En niet verdraaid worden .!!!
En ik wou dat ze nooit meer op zo,n rot knol ging zitten![]()
W v Aalderen.
Horsedances schreef:Plotseling weten al de Pipo's van Nederland het beter als de juryleden.
Citaat:CGJ12 schreef:
Ik kan me trouwens niet aan de indruk onttrekken dat een aantal personen die hier deelnemen aan de discussie preken voor eigen parochie (in dit geval Stal van Baalen)...........
Citaat:CGJ12 schreef:
Dat die keuze dan valt op de minder populaire Sven en niet de razendpopulaire Miss SangYong Korando geeft wel aan dat Bert niet achter het gehuil van de wolven aanloopt en sterk in zijn schoenen staa