Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
met een foutloze rit. Pablo stond weer fluitend aan de finish, een paar maatjes dachten dat ik nog moest gaan starten
Uiteindelijk waren we 7e, en nog net in de prijzen daarmee. Ik was ook erg trots op mijn stijlpunten, 6,83 waar de hoogste dagscore een zeven was (Madeleine Brugman en een ponyruiter): 5 zevens en een zes (een keer voor wijze van rijden in het terrein) 
), daar moest ik al flink been geven voor het alternatief...
(jullie gingen volgens mij weer met prijs naar huis?
.
.
.\

Was echt grappig 
Het zag er niet uit maar oke
Het ging wel lekker ik wist de proef helemaal uit me hoofd dus was wel goed voorbereid. Ik had 170 punten en stond daarmee 8ste van de 20 dacht ik zo uit me hoofd.
Wij de hele tijd SMSen
Het was goed te doen maar hindernis 6 vond ik wel zo ingewikkeld
Ik snapte er niet veel van welke je nou moest springen. Ik had maar voorgenomen op die brede oxer (klopt dat
) te springen en daarna hindernis 6B. Maar je moest dan heel raar wenden. Ik snapte zowieso niet hoe je van dat smalle hindernisje bij 6B moest komen?

In het parcours zelf ging het goed en ik kwam bij de meeste hindernissen goed uit. Bij de laatste hindernis (was een dubbel) tikte die de hindernis aan maar gelukkig bleef alles liggen. Foutloos dus
Nog eventjes een paar keer een steilte en de oxer boomstammen gesprongen en ik mocht al bijna weer. Ik ree trouwens voor het eerst met een cross horloge die we daar hadden gekocht
Me vader was zo lief om me voor te schieten
Melano ging een beetje alle kanten op omdat het een groot open veld was maar hindernis 1 ging goed. Bij hindernis 2 moest je wel een beetje raar sturen. Helemaal van het 'normale' pad af maar alles ging goed. Daarna de omgevallen boom
Is zo leuk als ze voor je fluiten en dan gaat iedereen aan kant
daarna dus hindernis 6. Je moest das erg raar aanrijden en ik wou een beetje naar links maar stonden daar mensen
Okee maar gelukkig ging alles goed en ben daarna naar hindernis 6B gegaan door een smal paadje. Ging gelukkig goed en ze voelde super aan. Daarna weer een dubbel. Naast dat grote huisgeval. Ging ook goed
Maar geukkig zag ik nog snel het gele bordje van L pony's met een pijl naar links. Fjoei
Daarna weer een dubbel en die ging ook goed. Toen had ik een lang stuk om te galloperen en ik zag al dat ik iets aan de snele kant was dus ik kon mooi rustig aan doen. Ik zag de brug al in de verte en ik was echt van plan om het te gaan proberen. Begint Melano opeens te hoesten onder het galloperen
Oke dacht ik en ik had besloten om toch maar het alternatief te nemen..
Een wit hekje en het ging goed. Toen in volle galop naar de waterbak waar ik eerst nog een hindernis moest springen. Het water mocht ik erin lopen en Melano bleef wel heel eventjes staan maar ging daarna meteen het water in. Ik wou proberen of ze wou galloperen maar ze bleef mooi in draf
Daarna de uitsprong ze aarzelde een beetje maar ze ging toch wel. Daarna moest je meteen de heuvel op om die hindernis te springen op de foto van mij. Ik had totaal geen vaart en Melano was nog zo onder de indruk van het water dat ze maar weigerde
Opnieuw aangereden en toen ging ze wel *zie de foto
* Ik kon toen mooi even op mijn horloge kijken en de tijd zat wel goed en kon mooi doorrijden naar de strobalen hindernis. De laatste hindernis was ook erg leuk met allemaal torens en de finish was alweer in zicht
De uitslag hing er pas veel later maar er waren teveel goeie mensen daar in Brabant
Ik was uiteindelijk 10e geworden. 11 mensen waren er foutloos van de 20. Ik was zeer tevreden over me eerste cross van dit jaar weer en heb de smaak weer helemaal te pakken
Wat geeft dat een kick zeg