Janneke2 schreef:... en ooit vroeg iemand mij of mijn paard nu echt 'Knollie' heette.
Mijn antwoord luidde dat ik haar naam niet noem vanwege mijn anonimiteit.
Ik kom graag op bokt, deel met plezier van alles en nog veel meer, waaronder van tijd tot tijd ook kwetsbare persoonlijke informatie.
Ik heb ooit met mijzelf afgesproken dat ik dus op bokt geen zaken plaats waardoor ik makkelijk traceerbaar ben.
('Knollie' is ingeschreven bij het PRE stamboek. Als ik haar naam publiceer weet iemand die dat wil binnen twee minuten mijn achternaam. Ik ben vrijwel de enige in Drenthe met die achternaam. Dat wil ik dus niet.)
Dus helaas geen filmpjes van 60+ in het zadel...
Janneke, oprechte vraag: wat is er zo erg aan dat mensen zouden weten wie je bent? Hier op bokt zijn er meerdere mensen die mij in werkelijkheid kennen, en die weten wat ik wel en niet kan. Dat moet toch geen probleem zijn?
Weer on topic: TS, ik zie dat je het beste met je paard voor hebt en oprecht wil leren. Maar voor leren is het soms ook nodig om kritiek, hoe niet leuk ook, eens goed te bekijken of er toch niet een kern van waarheid in zit. Ook van andere invalshoeken kun je leren