Robijntjah schreef:Jeetje Flevolander, wat naar.
Ik ben me klaar aan het maken!
Succes vandaag!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sterre80 schreef:wauw een 9 voor halsstrekken dat is echt zeldzaam. Super goed gedaan!!!
Binkie_Eline schreef:Welkom allemaal, en gefeliciteerd aan degenen die mooie punten gereden hebben!
Ik ga aankomende zaterdag weer starten, voor de tweede keer in de B. Heeeel vroeg uit bed helaas![]()
Hoe doen jullie het als jullie 's ochtends vroeg moeten starten? De avond ervoor knotten, of alleen vlechten, of helemaal niks?
Binkie_Eline schreef:Welkom allemaal, en gefeliciteerd aan degenen die mooie punten gereden hebben!
Ik ga aankomende zaterdag weer starten, voor de tweede keer in de B. Heeeel vroeg uit bed helaas![]()
Hoe doen jullie het als jullie 's ochtends vroeg moeten starten? De avond ervoor knotten, of alleen vlechten, of helemaal niks?
Robijntjah schreef:_lauraaa_ schreef:Kwartiertje om te knotten? Hoe doe je dat? Ik ben zeker 1 uur bezig.
De hack voor paarden met lange manen. Oke en dan nog even vastzetten met draad.
Maar ik ben nog lerende.
Autumnn schreef:Hoi, ik zal voorlopig nog meelezen want wij hebben nog genoeg te trainen alvorens te starten
. Ik was wel even benieuwd wat jullie voor outfit hebben bij een wit paard? Ik merk dat ik geen 1 wit dekje eigenlijk echt mooi vind staan omdat het al vrij snel vloekt