Ten eerste, wat een leuke pony´s komen er allemaal voorbij! Mooie doelen ook

Ik las nog iets over de leeftijd van een pony; maak je daar vooral niet druk om. Zoals een aantal andere al zeggen, als ze fit en gezond zijn, kunnen ze nog super langer mee. En dan hoeft er ook geen wedstrijd pension te zijn op een bepaalde leeftijd.
Ik rij zelf Kentucky van Equi Center, al noemen we hem altijd Tuck. We springen in de B paarden, crossen in de B/ L paarden en ik hoop eind maart ons Z2 debuut te maken.

Ik heb geen hele recente dressuur foto's, dus die laat ik voor nu even achter wegen

Wat betreft mensen op wedstrijd, ik heb zelf gemerkt dat hoe meer je open bent naar je competitie (ze succes wenst, vraagt naar hun paard etc) des te leuker ze terug reageren. Heb zelfs een hele goede vriendschap gekregen met een deelnemer die altijd van mij won (erg goede ruiter die haar leuke paard goed rondstuurt en begeleid) en die mij trakteerde op een drankje toen ik een keer van haar won om dat te vieren.
En in de eventing wereld kennen een stel mensen mij als diegene met de kleine vos en vinden dat juist ook heel leuk.
Voor de mensen die wat chagerijniger zijn op wedstrijd als je daar komt met je pony, de ijle lucht is ze gewoon naar hun hoofd gestegen