Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirania schreef:Man, dan blijf ik toch bij online Reiter Turniere Van Duitsland. Je krijgt een protocol en je kan 'prijzen' winnen, krijgt rozetten opgestuurd en dergelijke. Da's volgens mij ook niet met winstpunten maar je geraakt via de 'online proeven' wel 'hogerop' en da's ook leuk. Oké het heeft de charme niet van een wedstrijd, maar het zit beter in elkaar dan wat ze hier in NL en BE ineen proberen flanzen
Marisje76 schreef:Ik vind het voor wp ook echt niet kunnen. Je rijd thuis op je eigen vertrouwde terrein , op een wedstrijd reageren paarden ook altijd anders. En idd je kunt een paar keer oefenen en de beste opsturen. Ik vind het wel een goed idee om gewoon eens te kijken en te laten beoordelen hoe je staat in je training op nivo zodat je weet waar je nog aan kan werken
Sanet schreef:Identiteit is een goed argument. Maar hoe vaak wordt bij jullie nog iets gecontroleerd. In 10 jaar wedstrijdrijden ben ik maar amper gecontroleerd. En ik rij met een Fries, dat is extra makkelijk “uitwisselen” zeg maar.
Canon schreef:Kirania schreef:Man, dan blijf ik toch bij online Reiter Turniere Van Duitsland. Je krijgt een protocol en je kan 'prijzen' winnen, krijgt rozetten opgestuurd en dergelijke. Da's volgens mij ook niet met winstpunten maar je geraakt via de 'online proeven' wel 'hogerop' en da's ook leuk. Oké het heeft de charme niet van een wedstrijd, maar het zit beter in elkaar dan wat ze hier in NL en BE ineen proberen flanzen
Dat klinkt interessant!Weet jij of dat echt enkel voor Duitsland is, of kun je als buitenlander ook daaraan meedoen?
Ik denk dat de online proeven ook die focus het best kunnen gebruiken wil je de meeste risico's die mensen nu al benoemen neutraliseren.. Hogerop raken voor 'het echte werk' in de ring. En dan is het een hele mooie manier van motiveren en verbinden.
NadjaNadja schreef:Ik vind het een goed idee en ik zou het ook wel interessant vinden als dit uiteindelijk naast elkaar zou blijven bestaan. Misschien zou het dan los van elkaar geregistreerd kunnen worden: een online klassering en een fysieke klassering. Dat je bijvoorbeeld online Z1+2 bent en fysiek M1+8. Dan kunnen mensen daar eventueel zelf verdere conclusies over trekken.
SennaS schreef:Voor winstpunten vind ik ook niet kunnen. Als de KNHS inkomsten wil creëeren zouden ze er een trainingsplatform van kunnen maken, dus wel filmpjes tegen betaling laten beoordelen met desnoods een online competitie maar niet voor wp.
Rosebud schreef:En wat is je onderbouwing dat je vindt dat er geen winstpunten aan toegekend mogen worden?Neem je daarin ook mee dat dit in andere landen al een normale gang van zaken is om winstpunten mee te behalen?