Dankjewel Nicje
Balen Myrthe, maar die punten komen wel. Laat het wedstrijd gevoel even los en gewoon genieten. (Dit moest ik echt bij mijn vorige paard doen anders werd het niks)
Murosch schreef:Wij hebben vandaag ook onze vuurdoop gehad. Het ging nog niet helemaal zoals het zou moeten. De omgeving was erg spannend voor paardjelief, maar het is gelukt om de beide proeven uit te rijden en dat is al een begin. Mooi advies van de jury, veel kilometers maken. Dat gaan we doen!
[ [url=m/EzQAIZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1lNDSZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoveel nieuwe indrukken voor jou en je paard. Komt vast goed! Leuke combi!
Kiwi_ schreef:Wat is iedereen weer fanatiek aan het rijden, leuk! Balen dat de punten nog niet helemaal mee zitten bij sommigen, maar dat gaat vast komen

Vind persoonlijk ook dat het starten toch anders is dan thuis een proefje rijden en van gewoon steek je toch weer een hoop op.
Wij zijn na 2 maanden niet starten ook weer op pad geweest, 198,5 en 199,5 gereden en tweemaal een eerste plek.
Wauw wat een mooie scores! Die hoop ik stiekem ook nog te halen in de B
Wat je zegt een proefje op ander terrein is toch heel anders. Zoveel factoren erbij. En ondanks het B is, zodra je op wedstrijdterrein komt wil je gewoon heet beste er uit halen..... En dat kan twee kanten op gaan
Xsensible wat een gaaf dier heb jij zeg!!! Succes dit jaar!