Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Dan laat je lekker de zzgp voor wat het is, fijn toch
Maar laat ons hobbyisten ook in de waarde.
En ik zie er hier ook schreeuwen waarvan ik weet dat ze niet eens een Punt in de Z hebben na een jaar proberen, laat staan hoger, maar wel leuren of de B en L ruiters, terwijl ze daar zelf net weg zijn.
Maar goed das offtopic.
Een nieuwe bond zou zeker wat zijn, maar er zal wel rekening gehouden moeten worden met hoeveel cominaties er in een gebied zijn.
Er werd aangehaald over de NKB met de vele starts op een mais veld (bollen hebben we hier niet)
Maar er wel eens aan gedacht dat je 1200 combinaties, niet snel allemaal op super gras kunt laten rijden.
Daar is gewoon geen plek voor.
En dat je geen tijd en spullen hebt om 30 ringen wit af te zetten.
En kleinere wedtrijden is geen optie, want er zijn zoveel combinaties, dat dezelfde dag er 20 km verderop al een zelfde groot concours georganiseerd word.
Dus je kunt dan wel zeggen dat was niks, zeg dan maar eens hoe het dan wel moet.
CGJ12"]
[quote="runningkawa schreef:En ik zie er hier ook schreeuwen waarvan ik weet dat ze niet eens een Punt in de Z hebben na een jaar proberen, laat staan hoger, maar wel leuren of de B en L ruiters, terwijl ze daar zelf net weg zijn.
Missouri"]
[quote="CGJ12"][quote="runningkawa schreef:En ik zie er hier ook schreeuwen waarvan ik weet dat ze niet eens een Punt in de Z hebben na een jaar proberen, laat staan hoger, maar wel leuren of de B en L ruiters, terwijl ze daar zelf net weg zijn.
Lovely schreef:Jullie maken er wel een erg ingewikkeld verhaal van en slepen er van alles bij wat er niets mee te maken heeft.
Runningkawa: een tweede bond naast de KNHS zou al meer wedstrijden opleveren, dat gaat vanzelf als daar kennelijk behoefte aan is.
essie79"]
[quote="Lovely schreef:Jullie maken er wel een erg ingewikkeld verhaal van en slepen er van alles bij wat er niets mee te maken heeft.
Runningkawa: een tweede bond naast de KNHS zou al meer wedstrijden opleveren, dat gaat vanzelf als daar kennelijk behoefte aan is.