SuperZodiaX schreef:rink schreef:@armyhorse eigenlijk wel jasoms dan rijd ik hem 5 dagen en de andere week weer 3 dagen.. ik heb geen vast schema met welke dagen ik rijd, het past mij of niet
Ik heb bij mijn paard een wat strakker schema omdat hij niet braver wordt als hij meer dan 1 dag achter elkaar vrij heeft. Dit schema waarin ik lichte en zware trainingen afwissel werkt goed bij hem en geeft hem genoeg tijd om tussendoor te herstellen.
Ik rij soms ook met een hartslagmeter, dan kan ik weer even kijken hoe zijn conditie is en of de oefeningen hem moeite kosten of dat het eigenlijk nog wel wat zwaarder kan
ooh leuk hartslag meter rijden! interessante informatie denk ik? rijd je dan ook zelf met meter?
die van mij is ook wel net een keer lastig hoor in het werk, maar dat is hij als ik hem 2 dagen niet heb gereden net zo erg als alle dagen erop.. dus daar hoef ik hem niet voor de laten werken

Armyhorse het is zeker fijn dat hij zo flexibel is want anders is het voor mij lastig trainen met mijn werk..
wat voor paarden hebben jullie?