Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Theeglas schreef:Wat een goede doelen allemaal. Heel veel succes!
Ik heb me voorgenomen dit jaar groot te dromen. Ik maak zondag mijn debuut in het Inter 1 met mijn 22-jarige paard. Mijn doel is om dit jaar een keer Grandprix te rijden.
Is het haalbaar? Geen idee. Maar als je niet droomt kom je er sowieso niet
Hoop dat ik dat met mijn eigen paardje (11jr) kan gaan behalen. Maar je bent nu al een inspiratie :-D en ik hoop oprecht dat het je gaat lukken! DiscoDipp schreef:Fijn om te horen dat jullie zomaar op wedstrijd kunnen gaan! Voor mij is dit ook altijd vanzelfsprekend geweest om gewoo te kunnen gaan, tot nu haha
Hoop dat ik Lex over een aantal maandjes ook zo kan opladen en kan gaan! Eerst maar weer eens braaf zijn met rijden
Janine1990 schreef:DiscoDipp schreef:Fijn om te horen dat jullie zomaar op wedstrijd kunnen gaan! Voor mij is dit ook altijd vanzelfsprekend geweest om gewoo te kunnen gaan, tot nu haha
Hoop dat ik Lex over een aantal maandjes ook zo kan opladen en kan gaan! Eerst maar weer eens braaf zijn met rijden
Trailerlaadproblemen? Die van mij was in het begin NIET te laden... vreselijk...
Nu kan ik hem goddank al bijna 2 jaar alleen laden.
Succes dan zeg!