KNHS laat inschrijfgeld en prijzengeld vrij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: KNHS laat inschrijfgeld en prijzengeld vrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 08:38

Als ze weer wedstrijden gaan uitschrijven van 5 a 6 euro per proef zoals 12 jaar geleden en dan alleen een rozet als prijs, dan zou ik me juist voor zulke wedstrijden inschrijven. Ja hoor, het was leuk met 12 gewonnen balen vlas na een springwedstrijd, maar mijn hele auto zat vol en ik kon niet meer door de spiegels kijken (ok, ik geef toe dat ik in 2 ringen toevallig net de prijs van de 6 balen vlas gewonnen had). Maar liever betaal ik minder en win dan alleen een rozet. Ik heb alle rozetten die ik ooit gewonnen heb nog.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 10:41

Gister gehoord dat de KNHS ook de wedstrijdagenda gaat loslaten.
Dan zou dus ook in regio Noord je een wedstrijd mogen uitschrijven wanneer je wilt, zonder dat de regio daar een stokje voor kan steken.

Ik hoop dat het zo zal zijn. Dat zou ik wel een goede ontwikkeling vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:43

Dat klopt idd Dees. Je mag als vereniging vanaf 1 april zelf weten wanneer en wat je organiseert

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:46

Dan ga je dus echt een goede marktwerking krijgen, meer keuze, dus moeten secretariaten zorgen voor een goede balans tussen inschrijfgeld en prijzen :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:09

Hoe zit dat dan met selectiewedstrijden voor kring?

Wel fijn dat er meer keuze is in de planning. Sommige weekenden heb je op een steenworp afstand wel 4 wedstrijden op dezelfde dag terwijl die week erna er weinig tot niks is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 13:42

De selectiewedstrijden blijven door het kring bestuur aangewezen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 14:54

miss_lizje schreef:
Wel fijn dat er meer keuze is in de planning. Sommige weekenden heb je op een steenworp afstand wel 4 wedstrijden op dezelfde dag terwijl die week erna er weinig tot niks is.

Ja je mag hopen dat verenigingen hier nu rekening mee houden, voor hunzelf ook gunstiger om geen concurrentie dichtbij te hebben :j