(Ik start niet zoveel meer, heb het erg druk de laatste tijd, en vind het dan ook wel eens lekker om een weekend rustig aan te doen als ik geen foto's hoef te maken haha, anders was m'n doel Lichte tour startgerechtig te zijn eind van het jaar)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Yess schreef:Met de ene ga ik dit jaar nog voor het eerst m2 starten en hoop ik volgend jaar mijn punten voor het z te halen en eigenlijk ook wel 1x z1 te starten. Met de ander hoop ik volgend jaar mijn m1 debuut te maken.
anoniempje1 schreef:Mijn doel dit jaar was een winstpunt in de B dressuur zodat als ik ooit B wil ga springen ik dat kan doen. Dat was gelukt! Toen was mijn doel 5 winstpunten halen, ook gelukt... en toen wilde ik dit jaar L1 startgerechtigd zijn, ook gelukt! Dus we gaan nu maar voor dit jaar ook L1 starten... en ondertussen lekker ervaring opdoen in het nieuwe BB springen
)
Draver_Dirk schreef:Het doel voor 2016 vandaag gehaald. De laatste punten in de Z gereden en nu ZZ startgerechtigd. Tot na de regiokampioenschappen Z blijven starten en dan over naar de ZZ.
En zondag het nationale debuut in de Lichte Tour voor pony's, dus de lat gaat weer omhoog voor Dirk.
Tinkertje89 schreef:Tinkertje89 schreef:Mijn doel is om van B+4 naar de L te mogen, maar dat gaat vast lukken
Mijn doel is veranderd; volgend indoor seizoen wil ik L2 mogen starten. Heb nu L1+5
josje4 schreef:Mijn doelen zijn
1e doel: debuut in het zz-licht, 1e kwartaal 2016
2e doel: Young Riders starten rond de zomer
3e doel: aan het eind van 2016 ZZ zwaar starten
Ik ben heel benieuwd hoe 2016 ons zal vergaan, maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!
annetm schreef:Mijn westrijddoelen voor 2016 zijn
Met mini ons debuut maken en uiteindelijk L1 met winst rijden (op dit moment nog niet van huis door trailerprobleempje)
Leuk om te zien of ik deze doelen heb behaald aan het eind van het jaar!
Kady1 schreef:Het doel met mijn pony is om deze Z startgerechtigd te hebben. We zijn nu M1+2 dus dat zou wel moeten lukken. Met mijn paard is het doel dressuur wedstrijden starten mag versneld promoveren in de dressuur dus klasse maakt niet zo veel uit. In 2016 wordt hij 5 . B springen en B eventing.
het paard is verkocht, zonder hem ooit gestart te hebben haha
Nymeria schreef:Mijn doel is om dit jaar M2 startgerechtigd te zijn. Denk dat het zonder rare fratsen wel haalbaar is, nu ik ook zelf m'n E rijbewijs heb en dus niet meer afhankelijk ben van anderen om op wedstrijd te gaan. Vorig jaar hebben we er een aantal maanden uit gelegen wegens spierbevangenheid helaas. Zo weet je nooit hoe het loopt, dus hopelijk een gezond jaar om het doel te behalen.
We zijn nu al even M2 startgerechtigd. josje4 schreef:Mijn doelen zijn
1e doel: debuut in het zz-licht, 1e kwartaal 2016
2e doel: Young Riders starten rond de zomer
3e doel: aan het van 2016 ZZ zwaar starten
Ik ben heel benieuwd hoe 2016 ons zal vergaan, maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!

Tinkertje89 schreef:Tinkertje89 schreef:Mijn doel is om van B+4 naar de L te mogen, maar dat gaat vast lukken
Mijn doel is veranderd; volgend indoor seizoen wil ik L2 mogen starten. Heb nu L1+5
annetm schreef:Mijn westrijddoelen voor 2016 zijn
Met Maxi M1 met winst rijden (op dit moment L2 startgerechtigd)
Met Mini ons debuut maken en uiteindelijk L1 met winst rijden (op dit moment nog niet van huis door trailerprobleempje)
Leuk om te zien of ik deze doelen heb behaald aan het eind van het jaar!

Janine1990 schreef:Ik heb nu de punten voor het M. Ga dit jaar M1 starten en hoop in september/oktober Z1 startgerechtigd te zijn (dus M2+10). Mits alles natuurlijk gezond blijft.
Meeste oefeningen kent hij wel, moet enkel wat meer bevestigd en op het achterbeen.
Snorlex schreef:Mijn ambitie in de wedstrijdsport verdwijnt eigenlijk steeds meer
Met fulltime baan vind ik het heerlijk om in het weekend te tutten en niets te "moeten".
Wil in 2016 nog wel M1 starten (nu L2 maar heb eigenlijk geen idee hoeveel winstpunten, geloof 4 of 6).
Qua springen voornamelijk lekker lessen, oefenparcoursen en zo nu en dan een rondje BB.