wedstrijd doelen 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 13:57

Mijn doel is in de zomer ZZ-licht uitrijden, en in het najaar ZZ-Zwaar te starten, en eind van het jaar halverwege ZZ-zwaar te zitten met m'n ponytje tussen de paarden :D

(Ik start niet zoveel meer, heb het erg druk de laatste tijd, en vind het dan ook wel eens lekker om een weekend rustig aan te doen als ik geen foto's hoef te maken haha, anders was m'n doel Lichte tour startgerechtig te zijn eind van het jaar)

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 07:53

Mijn doel dit jaar was een winstpunt in de B dressuur zodat als ik ooit B wil ga springen ik dat kan doen. Dat was gelukt! Toen was mijn doel 5 winstpunten halen, ook gelukt... en toen wilde ik dit jaar L1 startgerechtigd zijn, ook gelukt! Dus we gaan nu maar voor dit jaar ook L1 starten... en ondertussen lekker ervaring opdoen in het nieuwe BB springen

Yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 20:27

Yess schreef:
Met de ene ga ik dit jaar nog voor het eerst m2 starten en hoop ik volgend jaar mijn punten voor het z te halen en eigenlijk ook wel 1x z1 te starten. Met de ander hoop ik volgend jaar mijn m1 debuut te maken.

1 doel gehaald! M1 gestart en winst gereden. Het eerste paard was helaas geblesseerd waardoor we een week wedstrijd zijn misgelopen, dus ik hoop dat ik hem nog een paar keer kan starten dit jaar als hij weer helemaal fit is.

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 08:52

RenWaBl schreef:
Mijn wedstrijd doel voor 2016 is L2 startgerechtig worden.

Heb in de B met 7 proeven 13 winstpunten behaald, dus gaat denk ik wel lukken. :)

Doel behaald! In 12 proeven 19 winstpunten in het L1 gehaald. Heb nu een zomerstop met de wedstrijden, ga in september L2 starten. :)

Solica

Re: wedstrijd doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 16:20

Mijn doel is om over een paar maanden weer L te gaan springen en L2 dressuur te zijn. Maar dat gaat wel lukken denk ik :D

anoniempje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:32

anoniempje1 schreef:
Mijn doel dit jaar was een winstpunt in de B dressuur zodat als ik ooit B wil ga springen ik dat kan doen. Dat was gelukt! Toen was mijn doel 5 winstpunten halen, ook gelukt... en toen wilde ik dit jaar L1 startgerechtigd zijn, ook gelukt! Dus we gaan nu maar voor dit jaar ook L1 starten... en ondertussen lekker ervaring opdoen in het nieuwe BB springen

Doel is aangepast. We houden het op volgend jaar L1 starten nu lekker door trainen in de B en nog wat wedstrijdervaring opdoen. Thuis is hij echt wel klaar maar op wedstrijd hebben we beide nog teveel spanning dus rij liever nog wat wedstrijden op "save" zodat de spanning van mijn kant in ieder geval stukken minder is.

anoukyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:42

2016 is mijn laatste jaar tussen de pony's en het was zeker dat ik dit hele jaar af zou rijden, met als ''doel'' zo ver mogelijk te komen. Dacht eigenlijk dat dit het l2 zou zijn, maar ik zit nu in het M1 met winstpunt én prijs (met een echte fjord :D )

hoop stiekem dat ik komend winterseizoen een keer m2 kan starten, als het niet neem ik heel tevreden afscheid in de ponyring ;)

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:23

lovemario schreef:
Mijn doel was om eind dit jaar l2 startgerechtigt te zijn maar dat is me al bijna gelukt (l1+5) en nu is mijn doel om eind dit jaar M1 te zijn

ben inmiddels L2+3. Nieuwe doel is het eind dit jaar of begin volgend jaar m2 te starten.

Draver_Dirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:24

Draver_Dirk schreef:
Het doel voor 2016 vandaag gehaald. De laatste punten in de Z gereden en nu ZZ startgerechtigd. Tot na de regiokampioenschappen Z blijven starten en dan over naar de ZZ.
En zondag het nationale debuut in de Lichte Tour voor pony's, dus de lat gaat weer omhoog voor Dirk.

Het nieuwe doel inmiddels ook behaald. Afgelopen zondag met succes ZZ gestart en foutloos.
De Lichte Tour is inmiddels twee maanden geleden en hebben ze een derde prijs in de wacht gesleept.
Dus we gaan even denken wat het volgende doel wordt.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:33

Ik hoop na komende zondag in de f6 te zitten en aan het eind van het jaar f6+1

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:12

Tinkertje89 schreef:
Tinkertje89 schreef:
Mijn doel is om van B+4 naar de L te mogen, maar dat gaat vast lukken :)

Mijn doel is veranderd; volgend indoor seizoen wil ik L2 mogen starten. Heb nu L1+5

Ons doel is ook al weer gehaald, we mogen nu L2 starten, m'n nieuwe doel is om dit jaar M1 te mogen starten

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:19

Beetje laat halverwege 2016 maar goed.
Wij rijden inmiddels alweer 2 jaar als combinatie, ook actieve wedstrijden.
Begin dit jaar reden we rond in de L1 dressuur en B springen.
Momenteel L2 dressuur +16 en B springen +15.

Ik wil dit jaar nog M1 starten, en enkele winstpunten halen( wil de jurycursus doen) en ik wil een winstpunt rijden in het L springen.

We zijn nu 2 keer L gestart, 1 keer afgegroet en 1 x 12 strafpunten.
Voor de M1 zijn we bezig het achterwaarts beter te bevestigen, meer lengtebuiging in het schouderbinnenwaarts en de contrgalop, die gaat wel goed op een gebroken lijn maar op een halve volte kan ik m nog niet genoeg gesloten houden ( hij is 1.80m, dus dat is voor mij wel lastig met mn 1.68 haha)

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:01

josje4 schreef:
Mijn doelen zijn
1e doel: debuut in het zz-licht, 1e kwartaal 2016
2e doel: Young Riders starten rond de zomer
3e doel: aan het eind van 2016 ZZ zwaar starten
Ik ben heel benieuwd hoe 2016 ons zal vergaan, maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!

Iedereen is goed mijn zijn doelen bezig! Leuk om te zien!

Mijn 1e en 3e doel zijn al behaald en mijn 2e doel is bijna gehaald (wedstrijd was afgelast dus nu gaan we over een maandje YR starten). Leuk om zo mijn doelen terug te lezen. Qua doelen zat ik goed maar qua volgorde en tijd niet helemaal :+

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:43

annetm schreef:
Mijn westrijddoelen voor 2016 zijn

Met mini ons debuut maken en uiteindelijk L1 met winst rijden (op dit moment nog niet van huis door trailerprobleempje)

Leuk om te zien of ik deze doelen heb behaald aan het eind van het jaar!

Wij hebben inmiddels winst in de L1 behaald na B +22. Nog maar 1 keer geen winstpunt gehaald omdat ik zelf 3x verkeerd reed haha. Trailer is ook helemaal geen probleem meer. Nu kijken of we dit jaar naar de M1 toe kunnen!

diannnne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 15:04

diannnne93 schreef:
Ik hoop in de L2 mijn punten te halen, zodat ik M startgerechtigd ben en misschien al M starten aan het eind van het jaar :)

Inmiddels ben ik al een keer M1 gestart en m'n eerste winstpunt is binnen *\o/*

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 18:44

Kady1 schreef:
Het doel met mijn pony is om deze Z startgerechtigd te hebben. We zijn nu M1+2 dus dat zou wel moeten lukken. Met mijn paard is het doel dressuur wedstrijden starten mag versneld promoveren in de dressuur dus klasse maakt niet zo veel uit. In 2016 wordt hij 5 . B springen en B eventing.

Deel 1 gehaald op 3 september ga ik mijn Z debuut maken met de pony :) het paard is verkocht, zonder hem ooit gestart te hebben haha :D :D

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 22:19

Ik wil in november meedoen met " thuis tolt ie beter", je filmt de tolt en nog een voorkeursgang en dat stuur je in en dat wordt beoordeeld.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:38

Het wordt bijna tijd om terug te kijken! Even zoeken wat mijn doelen ook alweer waren :')

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 21:43

Nymeria schreef:
Mijn doel is om dit jaar M2 startgerechtigd te zijn. Denk dat het zonder rare fratsen wel haalbaar is, nu ik ook zelf m'n E rijbewijs heb en dus niet meer afhankelijk ben van anderen om op wedstrijd te gaan. Vorig jaar hebben we er een aantal maanden uit gelegen wegens spierbevangenheid helaas. Zo weet je nooit hoe het loopt, dus hopelijk een gezond jaar om het doel te behalen.

Doel behaald :D We zijn nu al even M2 startgerechtigd.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:20

josje4 schreef:
Mijn doelen zijn
1e doel: debuut in het zz-licht, 1e kwartaal 2016
2e doel: Young Riders starten rond de zomer
3e doel: aan het van 2016 ZZ zwaar starten
Ik ben heel benieuwd hoe 2016 ons zal vergaan, maar ik heb er in ieder geval heel veel zin in!!

Mijn doelen zijn ook allemaal gehaald, super blij mee! :)

@Nymeria, top gedaan! Succes !

Tinkertje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:57

Tinkertje89 schreef:
Tinkertje89 schreef:
Mijn doel is om van B+4 naar de L te mogen, maar dat gaat vast lukken :)

Mijn doel is veranderd; volgend indoor seizoen wil ik L2 mogen starten. Heb nu L1+5

Ons doel is ook al weer gehaald, we mogen nu L2 starten, m'n nieuwe doel is om dit jaar M1 te mogen starten[/quote]

Ik heb mijn doel een beetje bijgesteld, we zijn wat langer in de L1 blijven hangen en wegens een wedstrijd stop van zo n 6 week afgelopen weekend m'n eerste winstpunt in de L2 gehaald en wil eigenlijk voor 1 april niet over naar de M ivm de afdelingsdressuur waar k anders ook een klasse hoger in zou moeten starten.... :D

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 23:08

annetm schreef:
Mijn westrijddoelen voor 2016 zijn

Met Maxi M1 met winst rijden (op dit moment L2 startgerechtigd)
Met Mini ons debuut maken en uiteindelijk L1 met winst rijden (op dit moment nog niet van huis door trailerprobleempje)

Leuk om te zien of ik deze doelen heb behaald aan het eind van het jaar!

Eerste doel niet gehaald. Had wel kunnen lukken maar bewust niet zoveel gestart dit jaar.

Tweede doel behaald! We zijn nu 1 keer L2 gestart. Trailer is geen enkel probleem meer.

Wat vinden jullie? Zal ik een nieuw topic voor 2017 maken?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 01:23

Ik was er van overtuigd dat ik hier doelen had neergezet, maar blijkbaar was dat nog de planning. _O-
Heb ze iig ruimschoots gehaald, dus tevreden!

Kom maar door met nieuwe topic. :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:31

Janine1990 schreef:
Ik heb nu de punten voor het M. Ga dit jaar M1 starten en hoop in september/oktober Z1 startgerechtigd te zijn (dus M2+10). Mits alles natuurlijk gezond blijft.

Meeste oefeningen kent hij wel, moet enkel wat meer bevestigd en op het achterbeen.

Helaas niet gelukt. We zijn M2+3, niet heel veel gestart omdat we in een viertal/showteam zijn gaan rijden. Dat betekent veel trainen voor wedstrijden en shows en wat minder aan je eigen rijden toekomen.

Hier stop ik half januari weer mee, zodat ik weer meer voor mezelf kan gaan rijden.

Zou leuk zijn om een nieuw topic te zien!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 10:35

Snorlex schreef:
Mijn ambitie in de wedstrijdsport verdwijnt eigenlijk steeds meer :')
Met fulltime baan vind ik het heerlijk om in het weekend te tutten en niets te "moeten".

Wil in 2016 nog wel M1 starten (nu L2 maar heb eigenlijk geen idee hoeveel winstpunten, geloof 4 of 6).
Qua springen voornamelijk lekker lessen, oefenparcoursen en zo nu en dan een rondje BB.

In ben in 2016 helemaal niet meer gestart :o

In het outdoorseizoen wel fijne springlessen gereden en eenmaal wat crosshindernisjes geprobeerd.

Voor 2017 staat de aanschaf van een bodyprotector op de planning. Toch wat safer bij het crossen. Dat wil ik dus uit gaan bouwen :)
Verder geen wedstrijden op de planning...

Lekker trainen en gezond blijven :)