Nou ik heb ook antwoord terug. Haha grappig, ben benieuwd wie jij hebt gehad ts, Degene die mij terug heeft gemaild kent de regels dan weer wel haha. Nee is t antwoord, dus dat wordt andere spoortjes halen
Ik vind het in en in triest dat dit gebeurd als ik eerlijk ben binnen een organisatie.
Liselot
Geplaatst: 12-10-15 11:42
Yvank_ schreef:
Ik vind het in en in triest dat dit gebeurd als ik eerlijk ben binnen een organisatie.
Probeer voor de gein eens je zwangerschapsverlof bij het uwv aan te vragen. 5 medewerkers gesproken die allen wat anders zeiden....
mylittlejoy
Geplaatst: 12-10-15 11:43
Ik ben benieuwd hoe dit op wedstrijd gaat uitpakken. Wij hebben namelijk vorig jaar een vraag naar de KNHS gestuurd mbt het open of gesloten zijn van onze ringen met hekjes en daar kregen wij als antwoord dat zij het zagen als open, maar dat de jury op de locatie de doorslaggevende stem heeft. Als de jury beslist gesloten, is de ring gesloten, ook al zegt de KNHS zelf dat het open is. Dat zou dan dus kunnen betekenen dat een jury alsnog kan besluiten om TS met deze sporen niet te laten starten.
Tendance
Geplaatst: 12-10-15 11:45
Ze mogen gewoon niet. Dit is dan de 3e keer in 3 maanden, dat er niet op gelijke wijze wordt gereageerd door de knhs. 1 maal deze sporen, 1 maal een verkeerd bit en 1 maal verbinding beugels aan zadel waar 2 verschillende antwoorden op komen. Ik neem mijn mening niet terug, want ze mogen gewoon niet. Wij als juryleden hadden de vraag ook ingestuurd namelijk en kregen een absolute NEE!