Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElineCath schreef:Mijn vraag was beantwoord na de screenshots van uit het reglement, dat daarna nog een hele 'discussie' ontstond of mensen de regel eerlijk of niet vinden prima. Maar daar hoeft mijn zaak dan niet meer bij betrokken te worden.
Damelza schreef:Ik vind twee verliespunten voor een val eigenlijk ook wel een beetje overdreven. Komop het zijn geen robots die altijd braaf hun rondje lopen, ze kunnen nou weleens ergens van schrikken en eraf vallen is dan al vervelend genoeg. Gewoon een diskwalificatie en zonder punten naar huis
Damelza schreef:Ik vind twee verliespunten voor een val eigenlijk ook wel een beetje overdreven. Komop het zijn geen robots die altijd braaf hun rondje lopen, ze kunnen nou weleens ergens van schrikken en eraf vallen is dan al vervelend genoeg. Gewoon een diskwalificatie en zonder punten naar huis
Lielle schreef:met springen en crossen is twee verliespunten heel normaal bij een val en niemand die daarover valt (pun intended) .
Relaxed schreef:Klopt, dat hebben ze een jaar of wat geleden afgeschaft omdat het misbruikt werd door mensen die nog wat langer in een klasse wouden blijven starten.
HTM schreef:Relaxed schreef:Klopt, dat hebben ze een jaar of wat geleden afgeschaft omdat het misbruikt werd door mensen die nog wat langer in een klasse wouden blijven starten.
En daar ben ik dan weer heel blij om, want ik maak er nog wel eens dankbaar gebruik van als paard lief geen zin heeft![]()
Had anders al best vaak 2 verlies gehad bedenk ik me nu
Relaxed schreef:Precies, je moet gewoon kunnen stoppen zonder dat dit consequenties heeft..
Snollygoster schreef:Ik heb altijd gehoord dat als jij valt met of zonder paard dit je punten kost, TENZIJ de ondergrond glad is of niet goed ligt, dan mogen ze je er geen punten voor aftrekken.
c_alsemgeest schreef:Snollygoster schreef:Ik heb altijd gehoord dat als jij valt met of zonder paard dit je punten kost, TENZIJ de ondergrond glad is of niet goed ligt, dan mogen ze je er geen punten voor aftrekken.
Onzin... als de grond glad is, is het aan de ruiter er niet te starten, dan groet je gewoon af.
Er worden sowieso punten af getrokken als je valt (met of zonder paard)
Snollygoster schreef:Niet in het reglement van de LRV
Joolien schreef:Het wordt gewoon de truuk dat vlak voordat je valt gauw afgroeien