Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is 11 jaar en hij is 1.13 mtr. Ik heb op 11 april mijn debuut gemaakt in de M1. Het was echt heel slecht weer en het was outdoor, maar toch nog 183 en 176. Hier een foto van mij en mijn pony: 
en de 2e staat aanstaande donderdag gepland! ben weer heel benieuwd

Splinter schreef:Telt een rentree ook? Ik verwacht in april weer te kunnen starten na een afwezigheid in de ring van bijna drie jaar, gelukkig mag ik nog wat puntjes in de M1, voordat ik de M2 in moetMaar na 3 jaar voelt het weer als een debuut
![]()
Ik heb een nu 10 jarige kwpn merrie, die ik na een periode van ruim 2 jaar in de wei in mei 2014 weer rustig heb opgepakt.
183 ptn maar vond ik nog hoog. Tweede proef ging echt super, ze was mooi ontspannen en stond er fijn aan, was toen eerste met 204
overall nog tweede dus kreeg ook nog een deken mee, best leuk debuut
als je steekjes laat liggen, dan kom je die tegen in het M1 en anders zeker wel in het M2
ik heb eventueel filmpje voor iemand die zou willen zien
moest dus even mijn gevoel vinden met de hoeken enzo hoe ze in te rijden dus het was allemaal flink wat stuurwerk en hard werken.
ik denk huh hoe kan dit, en toen gaf ik nog een keer been en toen snapte hij het pas haha hij was het echt niet gewend
middengalop kwam er niet uit, in de rechter contragalop sprong hij over, de middendraf heb ik misschien 2 passen kunnen laten zien, steeds maar weer aangalopperen
en gewoon heel veel onregelmatigheden.
dus alweer 2 wp's erbij! met pinksteren mogen we weer

maar ze bleef lopen! ondanks alle enge dingen vlaggen borden etc 
)