Dan zit er wel een knotje en zie je ook die losse sprieten niet..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
moonfish13 schreef:Ik heb ook wel begrepen van iemand die ik ken dat ze een knotje had gefreubeld van staartharen of van de manen, en die vastzette aan die drie sprieten die er wel zaten tussen de oren.![]()
Dan zit er wel een knotje en zie je ook die losse sprieten niet..

FriesWytske schreef:Met oornetje mag je inderdaad rijden.
En bij bepaalde rassen hoef je dus helemaal niet te vlechten. Ik heb zelf nog nooit een lager cijfer gekregen, omdat ik mijn wedstrijdpaard niet had ingevlochten.
Natuurlijk moet je er wel voor zorgen dat hij of zij er schoon en netjes uitziet.
noorhermans1 schreef:FriesWytske schreef:Met oornetje mag je inderdaad rijden.
En bij bepaalde rassen hoef je dus helemaal niet te vlechten. Ik heb zelf nog nooit een lager cijfer gekregen, omdat ik mijn wedstrijdpaard niet had ingevlochten.
Natuurlijk moet je er wel voor zorgen dat hij of zij er schoon en netjes uitziet.
Het is helemaal niet verplicht om te vlechten/ knot ten. De manen moeten aan 1 kant liggen en dezelfde lengte hebben staat in de regelementen. Zelf kies ik altijd voor nette roosjes.
).
De voorpluk was ook gewoon een vlechtje met strik.
noorhermans1 schreef:Strikjes worden helaas wel aangezien als versiering dus dat mag niet
Bovendien is dat geen klagen, maar gewoon het reglement volgen. Een slechte zaak dat dat weer niet gebeurt eigenlijk. Nies_ schreef:Ze mogen wel klagen, want het mag gewoon nietBovendien is dat geen klagen, maar gewoon het reglement volgen. Een slechte zaak dat dat weer niet gebeurt eigenlijk.