Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Brandje_04 schreef:Nies_ schreef:Ik start ook die omgevingmaar zal wel even duren voor we in de ring verschijnen, 9 maanden geleden waren we op BB niveau bezig, dus duurt wel ff. Zal al bij zijn als we in juli weer een dressuurproefje kunnen rijden.
Leuk, misschien komen we elkaar een keer tegen! Op welke wedstrijden start je meestal? Oke, hoe komt het dat je weer blij bent als je weer een dressuurproefje kunt rijden?
marshmellow schreef:Ik meld me!
Ik spring met mijn 7 jarige Lupicor ruin in t L, en hoop over 2 wedstrijdjes de M in te gaan (:
_Elke schreef:Pff mijn paard komt soms zo terug op de eerste van de dubbel dat ze uit stilstand springt en ik er achteraan kom gevlogen! Ach ja.. Gelukkig heeft ze genoeg vermogen en vertrouwen om dan nog foutloos te springen ook![]()
Anoniem schreef:Met een fjord bij de paarden vind ik wel lef! Haal je dat kwa afstanden in de dubbels?
Nies_ schreef:Hoe groot is Gil? Dacht altijd dat ie best aan de maat is.Angel is maar 1.46m en heeft van zichzelf ook geen ruime galop.
Mette1998 schreef:Ik meld mij ookIk spring nu L met mijn C pony en ga binnenkort beginnen met BB concourtjes met mijn paard! Hebben nu een paar springlessen gehad en dat ging al aardig goed!
Zal meteen maar een foto plaatsen haha.
C pony
[ Afbeelding ]
Paard
[ Afbeelding ]