Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maakt niet uit dat die nog wat vies blijft van t halster zit toch onder het hoofdstel Seltje schreef:Hebben jullie tips om een wit Anky dek met aan de onderkant zwart proper te krijgen? In de wasmachine geeft dat zwarte lelijke pluisjes af die over heel het dekje komen te zitten.
kaatjemuts schreef:ik gebruik daarvoor een beetje schapenwol, eerlijk gejat van de schapenscheerderDit is erg vet en laat een mooie glans achter, zonder het haar vet te maken...
.
. Heb haar al 6 jaar, maar heb d'r ook nog nooit gewassen. In mijn ogen worden ze daar alleen maar dof van. Je haalt met wassen toch een beetje huidvet weg? Daar gaan ze juist zo van glanzen.
marjotje82 schreef:Super handig topic![]()
Iemand nog tips voor t "stofvrij" krijgen van n bruin paard?
Hoe vaak veel en lang ik ook poets, blijf je t vooral als de zon schijnt zien.
Om m nou elke x te wassen vind ik ook zo wat.

Urielle schreef:Seltje schreef:Hebben jullie tips om een wit Anky dek met aan de onderkant zwart proper te krijgen? In de wasmachine geeft dat zwarte lelijke pluisjes af die over heel het dekje komen te zitten.
Is het niet gewoon de vulling die eruit komt zetten?
Ik heb een stokoud wit Ankydek, dat ding gaat echt al een jaar of acht mee, en daar zitten bovenop wel twee zwarte strepen van de singelstoten (maar die vallen daar dus toch over hahaha) maar het pillen van de onderkant herken ik niet.
marjotje82 schreef:Super handig topic![]()
Iemand nog tips voor t "stofvrij" krijgen van n bruin paard?
Hoe vaak veel en lang ik ook poets, blijf je t vooral als de zon schijnt zien.
Om m nou elke x te wassen vind ik ook zo wat.